Halo dames ik wilde jullie hierover graag gaan informeren op een turkse zender was er een bekende dokter die graag aan vrouwen ging informeren die zwanger willen worden, die in de menopauze zijn, en die pcos hebben of kisten en die niet ongesteld worden een kuur te volgen het is misschien raar maar waar. ik heb al dagen lang nu achter laptop ervaringen van mensen gelezen of het waar is maar waar! - VROUWEN DIE NIET ONGESTELD WERDEN NA LANGE TIJD WERDEN DOOR DIT ONGESTELD. -het helpt je ook de kisten te verminderen en na een tijd zijn je kisten weg. -Er zijn zelfs vrouwen die zwanger zijn geworden door dit. - het helpt je baarmoeder te verschonen. - zorgt eervoor dat je eisprong krijgt Als er mensen zijn die het ook willen proberen hier onder zet ik de recept. Ik ben sinds vandaag begonnen hopen dat het een wondermiddel is ik weet zeker dat er dames zijn die nu gaan zeggen gatver een ui maar geloof me probeer het en je zal zeker een resultaat krijgen. recept: - 2 bekers water in een pan laten koken - 1 ui ( bruine ui alleen middel groot) - hak die in 4 a 6 stukjes laat het 10 min koken. daarna na het koken in de water. drink je de water op ui mag er uit. deze moet je elke dag 1x in de ochtend en keer in de avond herhalen. (nuchter)graag vers. 17 dagen lang moet je dit kuur volgen na 2-3 dagen ga je merken dat je een vaginale afscheiding hebt. nog een recept: ook heeel goed - 6 stuks gedroogde vijgen 20 min laten koken. haal de vijgen eruit. drink het water op ( water mag je 2 dagen in de koelkast bewaren. hoef niet vers. 2x per dag weer opdrinken het water. nuchter ochtend en avond. 25 dagen achter elkaar en dan 7 dagen stopweek. daarna weer en je zal merken dat je een resultaat hebt ps: voor dat je met de vijgen begint eerst moet je de kuuur van de ui volgen daarna pas vijgen dan heb je meer een beter resultaat aub dames. misschien klinkt het raar maar wilde jullie informeren over het informatie die ik heb gekregen
Als dat echt de oplossing zou zijn!! Snap niet waarom het dan niet bekend is bij de gyn. En snap ook niet waarom wij mmm meisjes dan aan de medicijnen moeten om een ei te krijgen. Als het allemaal op te lossen is met een ui! De surinamers gebruiken ook een kruiden mix die ze koken en dan moet je er boven hangen met je .... Heb ik na de bevalling gedaan het schijnt dat de wond dan beter geneest. Ik heb in totaal 7a8 dagen gevloeid.
Dit is van een bekende dokter uit turkije, ik vind die artsen beter dan als die van hier eerlijk gezegd. ik wilde het alleen maar delen. want er zijn best heel veel mensen hierdoor zwanger geraakt. het ligt aan je zelf of je het wilt of niet wilde het alleen maar delen
Oh ik geloof wel in de kruiden geneeskunde en zo. Maar ik denk niet dat het DE oplossing is voor pco en zo. Ik bedoel ik heb 2 jaar hormonen gespoten geslikt en zo. Als die 2 uien op een dag mijn oplossing was geweest. Denk ik dat er toch wel al meer bekend was in nl
nou ik ga het in ieder geval proberen. 1 ui na een paar dagen zal je een resultaat zien( heb ik gelezen op ervaringen van mensen) maar na 2, 3 dagen krijg je een afscheiding
MKisschien dat het voor veel mensen werkt. Maar als het echt wetenschappelijk bewezen was dat het echt werkt, als het echt het ultieme wondermiddel is, dan waren al die dure medicijnen niet nodig. Overigens geloof ik wel in kruidengeneeskunde en homeopathie. Maar dit gaar me toch een stapje te ver. Maar proberen kan natuurlijk geen kwaad! Wens je veel succes!
ja die man is geen dokter maar kruidengeneeskunde sorry heb het verkeerd geschreven. ik ga het zeker proberen
Hmmm dat was ideaal geweest als ik een ui kon drinken per dag en dan plotseling geen PCOS meer zou hebben. Zou na 20 maanden een uitkomst zijn geweest. Helaas voldoen zelfs de medicijnen niet.. Ik geloof in kruidengeneeskunde, maar dit gaat wel ver... Maar goed baat het niet dan schaad het niet zullen we maar zeggen... Veel succes!!!
Ik vind dit weer zo'n berichtje vol naïviteit....geloof wat je wilt geloven natuurlijk...maar als het écht zo simpel was dan waren de andere behandelingen niet meer nodig. Dan vergoeden ziektekostenverzekeringen alleen je boodschappen wel om zwanger te worden. Sorry maar ik krijg jeuk van zulke berichten...
ik heb in turkije gewoont en inderdaad heb ik daar iemand van dichtbij meegemaakt die al jaren bezig was voor een kindje, die heeft dit inderdaad gevolgt en 6 weken later was ze zwanger, tja toeval of niet, persoonlijk vind ik A het kost bijna niets B het is niet ongezond C baat het niet dan schaad het niet D wie weet werkt het wel we weten allemaal wel dat de medici totaal niet blij zijn met kruiden e.d maar feit blijft wel dat de meeste medijnen van kruiden gemaakt zijn en babyhope ook ik moest op "de pot" met allerlei bladeren e.d en ook ik heb idd maar 7 dagen gevloeit ook was mijn buik na enkele weken weer plat door bruin bier blegh en idd bladeren tja heeft het écht geholpen dat kan ik niet bewijzen maar ik geloof er dus wel in het zou overigens wel heel leuk zijn voor de meiden die hieraan mee gaan doen om daar een topic over te maken om elkaar en natuurlijk de andere op de hoogte te houden ben heel benieuwd ik wens iedereen een zwangerschap en een gezond kindje toe
ik ben het eens met je. ja het kost je niks misschien het smaak een beetje maar ja als je een kind wilt kan je het proberen en ik weet echt zoveel mensen die dit hebben gedaan. ( internet gelezen, ervaringen) ik zeg niet mensen dat de pcos in een keer verdwijnd maar na een tidje is die weg en na 3 dagen merk je al een beetje afscheiding we kunnen het proberen toch. ik zou wel willen dat er natuurlijk mensen mee doen en hierover een topic kunnen openen en kijken hoe het allemaal lukt.
het helpt je met: -pcos - ongesteld op te wekken - mentruatieklachten - baarmoeder te verschonen - kisten - vroege menopauze - vrouwen die veel ongesteld worden. -vrouwen die niet vaak ongesteld worden - je eitjes goed te laten werken. het helpt je bij vrouwelijke klachten heb ik nu gelezen. Dames, ik wil niet tegen jullie zeggen begin ofzo maar het is iets die ik kwijt wilde er zijn tussen ons allemaal vrouwen diie geen kinderen kunnen krijgen of vrouwelijke klachten hebben, en ik heb dit gelezen en ik lees dat er veel vrouwen hierdoor zwanger zijn geraakt waarom zou ik er dan niet willen mee beginnen.
Ik vind het goed dat je het deelt! Over de opmerkingen 'als het werkt zou de dokter het wel zeggen' ..nee.. Lang niet altijd. Ik zal als voorbeeld katten nemen. Menig dierenarts prijst brokken aan terwijl brokken o.a. de voornamelijk oorzaak van tandplak en niergruis is. Weinig dierenartsen hebben gehoort van rauw vlees! Zo zou het bij mensen ook wel zijn. Waar denk je dat medicijnen van gemaakt zijn? 9 van de 10 keer van een uit de natuur verkregen stof. Maar op ui kan je geen patent aanvragen en dus geen geld mee verdienen
Miss cansu bedankt voor het delen meid. Ik ga het zeker proberen en laat weten wat mijn ervaringen zijn!!
inderdaad. ik heb metformine gekregen van arts uit buitenland die heel goed is om mee zwanger te raken kom ik hier naar de arts mag ik het gebruiken zegt ze nee zal ff niet doen echt raar. hogebloeddruk mecicijnen met knoflook? die ha=oud je hogebloedruk laag, je kan ook knoflook eten door te verlagen. ik denk wel dat dit zal helpen ui. ik ben het eens met je !
Of het te drinken is, zal ik vanzelf achter komen. Ik begin er vanaf morgenochtend mee!! Misscansu hoe groot moeten die bekers dan precies zijn? En waar kun je gedroogde vijgen kopen?