Wondermiddel om zwanger te worden.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door misscansu, 24 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misscansu

misscansu Actief lid

10 dec 2012
    207
    2
    0
    thuis.
    -
    ja dat schreef ik gister ook na mijn 3dedag kreeg ik ook krampen in me onderbuik, het lijkt alsof die die dingen in me onderlijft beter zijn werkt doet:D

2. misscansu

misscansu Actief lid

10 dec 2012
    207
    2
    0
    thuis.
    -
    hoi sabine je mag het gebruiken lees ik nu. het is juist goed wat dan krijg je meer melk als je deze kuur gebruik. en mama melk is goed gezond he.

3. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Ik bloed normaal 7 dagen en flink, ik heb nu alleen nog maar spotting en ik ben dinsdag pas begonnen met menstrueren, gister had ik er al bijna geen last meer van... Of het door de ui komt of niet, maar dit is nog nooit gebeurd :p

4. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    *voordat het weer verkeerd beprepen wordt, ik bedoel dit goed, maar heb bij sommige dingen mijn vraagtekens en vergeef me, maar daar is een forum toch ook voor, om daar met elkaar over in discussie te gaan...(op een nette manier, maar naar mijn mening...)*

Kunnen jullie me eens uitleggen wat er zo erg is als iemand een beetje tegengas geeft? Ik hou het netjes, ik scheld niemand uit, ik heb niks gezegd over de manier waarop ze schrijft, dus waarom dan net doen alsof ik één of andere boeman ben?
    Dit is een forum, dus dan kun je verwachten dat er meiden zijn die er anders over denken.
    En dat ik het andere meiden moet gunnen om zwanger te worden...
    Zie jij (mamaatjevan5) ergens staan dat ik dat niet doe?

Voor de 3e (en laatste) keer...ik vind het allemaal prima.
    Maar als ts er zo in gelooft (en dat doet ze) waarom heeft ze dan hulp van een arts of gyn die alleen maar in eigen belang werkt? (zoals sommige van jullie beweren) Want daar heb ik nog steeds geen antwoord op.
    Waarom dan niet alleen eerst dit proberen? En dat is wat ik vroeg en zei en toen kreeg ik een reactie als, bemoei je er niet mee enz...

Echt ts, ik gun het je van harte, ik weet zelf hoe het is om na 2 jaar nog met lege handen te staan, maar ik had niet iets waar ik in geloofde en ging toen naar een gyn...

Waarom zou een arts een ui goedkeuren terwijl hij ontzettend veel kan verdienen aan medicijnen. Weten jullie wel hoeveel afspraken zij hebben met het farma industrie. Weten jullie wel wat er allemaal speelt in zo'n industrie. En weten jullie ook wat er allemaal NIET staan in de bijsluiters van medicijnen om mensen niet bang te maken. Sorry hoor, ik kan echt lachen om jullie reacties nu. Ik begrijp heel goed wat het met je kan doen als je al een tijdje aan de medicijnen zit om een kind te krijgen. Maar dat is toch ook hoop hebben, net als de topic starter? Dan geloof je letterlijk in wat de arts zegt, zonder uit te zoeken of het echt zo is?!! Ik ben zelf paramedici en weet veel van de medische wereld af. Heb heel veel boeken gelezen over dit soort onderwerpen en je schikt je echt kappot. Zo erg dat je denkt... als ik mijn dokter al niet kan vertrouwen... Sorry dames maar geloof me, die kun je echt niet vertrouwen. Alles zit in de natuur. Nog even tot slot, sommige mensen hebben echt iets aan medicijnen, het doet ook wel wat. Maar het doet ook veel kwaad, maar van die symptomen merk je veel later pas wat van. Sorry moest er toch even uit.

Dit rode stukje heb ik even gekopieerd van Smile87...

Hier moet ik dus even om lachen...Dus jij denkt dat ik en alle andere 1000en meiden zwanger zijn geraakt door de natuur...en dat de medicijnen maar ietsjes hebben gedaan bij sommigen...dat ik normaal ook al 20 eicellen had? In een gewone cyclus? Dat komt niet door de puregon? En dat de pregnyl er niet voor gezorgd heeft dat die eitjes goed rijp zijn en op springen staan en dat ik daardoor mooie embryo's had?
    En dat er geen meiden zijn die dankzij bepaalde medicijnen meer eicellen hebben gekregen, of dat ze dmv clomid een eisprong hebben die ze normaal niet hadden...of als dat niet aanslaat dmv pregnyl...

Ik vertrouwde mijn arts blind, nadat we na 2 jaar nog niet zwanger geraakt waren door de natuur...wat ook een beetje moeilijk ging met 0.7miljoen zaadjes, en dat is maar goed ook, want ik heb nu 2 prachtige kinderen en ik ben dolgelukkig...

En je bent trouwens paramedicus...tenminste, ik ga er vanuit dat je alleen bent...

Ts...ik wens je het allerbeste...ik hoop echt dat het lukt...met ui, zonder uit, met of zonder hulp van een gyn!

5. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Goh... Had ik dit maar eerder geweten zeg ;)

6. sammii

sammii Bekend lid

15 dec 2012
    659
    0
    0
    NULL
    NULL

haai mag ik ook wat zeggen over pcoS!
    het zegt het al pcoS de S staat voor syndroom..
    je kan er mee geboren worden.
    er zijn genoeg meiden zoals IK die later hebben gekregen.
    ben 2 keer zwanger geraakt en had ik nog geen PCO!
    ik heb het later gekregen verklaar mij die antwoord dan even?
    dus je hoef er niet mee geboren te worden..
    ik loop al vanaf me 17 tot me 24 bij gyno..

maar 1 ding heeft ze gelijk helemaal weg gaan doet het niet meer.
    het zit in je eileiders genesteld.. kan af en toe beter gaan maar over absoluut niet dat weet ik de gyno's en die je vertellen dat wel kan..
    die hopen het en proberen je er in te laten geloven.

maar pco hoef je niet mee geboren te worden ik ben het lopend bewijs.(al heb ik meer rare dingen nu gehad..)
    zoals een molazwangerschap.,, en een miskraam op 4,6 maanden..

dus jullie allebij hebben een beetje gelijk ;)

7. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Ik vind de titel wat onhandig gekozen. Bestond er maar een wondermiddel dan was de mmm overbodig en hadden een hoop mama's minder verdriet en tegenslagen te verwerken gehad. Dan stonden sommige lieve meiden nu niet met lege handen...

Ik geloof best dat dit iets kan doen voor een cyclus oid. Waarom niet? Probeer het uit en zie wat er gebeurd, baadt het niet dan schaadt het niet.

Maar wees jezelf er wel van bewust dat sommige problemen beter opgelost kunnen worden, of zelfs alleen maar opgelost kunnen worden, door reguliere medicatie. Sommige meiden en mannen zijn daar echt afhankelijk van en zelf dat geeft nog geen garantie op een mooi resultaat.

8. Pearl Amor

Jemig jij hebt ook al veel voor je kiezen gekregen...

Je hebt idd gelijk, ik ben ook niet met PCOS geboren, heb dit gekregen door prednison... Mijn gyn zegt alleen dat wel degelijk over kan gaan... Nou geloof ik er zelf meer in dat het kan verminderen...

9. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland

Voor jou zal het ook niet helpen want je zegt dat je man weinig zaadjes heeft.. Dan ligt hrt niet aan jou en helpt deze kuur dus niet..

Ik ga het ook proberen.. Hoop alleen niet dat ik meer melk krijgt want daar zit ik niet echt op te wachten want ik heb al zoveel.. Het is juist gelukt om een beetje minder te krijgen zodat mijn zoontje normaal uit de borst kan drinken zonder afkolven eerst.. Maar we zullen zien..

10. sammii

sammii Bekend lid

15 dec 2012
    659
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pearl Amor ja genoeg, ik gun het niemand..
    ik kreeg een mola en mog gelijk 2 jaar niet zwanger raken.. en 2 jaar er na raak ik zwanger een miskraam.. dus was niet zo heel leuk nieuws. en toen er na deed me lichaam weer goed en sinds nu een jaar heb ik pas pco. Nee het gaat ook niet weg alleen beetje beter..

Zit je ook aan de clomid Pearl Amor?
    ik mag er aan gaan beginnen om te kijken of dat wel werkt:)

11. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Mee eens. Ik denk dat de titel irritaties opwekt. Mijn 1e reactie was ook zucht..yeah right.
    Alles wat buiten de reguliere geneeskunde valt (homeopathie, acupunctuur, kruidengeneeskunde) komt niet zomaar uit de lucht gevallen en het zal hier en daar ook best helpen, maar om een uit nou een wondermiddel te noemen...gaat mij te ver.

12. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    TS misschien kan je via beheer je onderwerp aan laten passen? Kan me goed voorstellen dat sommige meiden geïrriteerd kunnen reageren als zij wonder middel zien staan.

13. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    loesje jij bent degene die loopt te roepen dat ts dan maar niet naar de gyn moet gaan en haar afspraken moet afzeggen zodat andere meiden aan de beurt kunnen zijn, vind ik niet echt netjes, wie ben jij om TS of wie dan ook eigenlijk te zeggen wat ze moet doen, verder vind ik dat je alleen kunt oordelen over iets als je er daadwerkelijk op een of andere manier ervaring ermee heb kunnen opdoen, en jij gelooft het gewoon niet omdat je het niet gelooft, maar onderbouwend of opbouwend helemaal niets ja jij gelooft er niet in prima toch, enkel hier om het af te kraken,

dan vraag ik mij af hoe graag gun je het deze meiden dan werkelijk, want persoonlijk zeg ik als er iemand is die zegt 1 maand ondersteboven te hangen en als duizenden mensen dat geprobeerd hebben en vervolgens wel zwanger zijn, dan zeg ik meiden succes met ondersteboven hangen dan gun je iemand oprecht een zwangerschap jij kraakt iets af waarvan je niet eens weet wat het is, wat het doet, waarom dit word aangeboden hoe het werkt alleen en enkel omdat jij het niet geloofd en dan hele lappen tekst schrijven maar nergens staat 1 goede motivatie.

14. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    en sorry maar je goede bedoeling die mis ik eigenlijk ook even:)

15. Pearl Amor

Pff heftig zeg...

Ik gebruik al 8 maanden clomid en nog maar 2 eisprongen gehad...
    Ben nu 20 maanden bezig...

Heb een MK gehad bij bijna 15 weken in 2010, was door de pil heen zwanger (toen nog geen PCO te zien)... En nu in 4 maanden 2 vmk's gehad...

16. jackystory

jackystory Fanatiek lid

10 feb 2012
    1.156
    1
    0
    speen koorden maken
    Amsterdam
    #196 jackystory, 28 dec 2012
    Laatst bewerkt: 28 dec 2012
    ik geloof er wel in, en medicatie ja dat geven dokters maar al te graag.
    net zo als de griep prik, en dat is bewezen dat het niet eens helpt.
    ja het helpt de farmaceutisch industrie, met geld inkomen.

ik ben pas geleden aan de mms begonnen MMS - Claritas essentiae
    en heb een biofotonen behandeling gehad, dit ga ik nog een paar keer doen.
    healthlight • De Biofotonen Therapie

dit doe ik omdat mijn hcg na mijn bbz operatie niet daalt.
    nu ik dit gebruik daalt hij en voel ik mij fitter dan ooit.

dus waarom zou een ui niet helpen.
    als iemand oor ontsteking heeft en een watje met uiensap in haar of zijn oor doet, werkt het ook.
    ik spreek uit ervaring.

het is een alternatief middel, kost weinig en zal de gezond heid niet schaden.

ik ga het proberen.

dank je wel voor de tip

17. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik vind dit net zo'n verhaal als de stamppot... Daar heeft mijn man nooit meer en beter zaad door gehad. Ik geloof dan ook niet dat uien vrouwen kan helpen zwanger te worden.
    Maar proberen kan geen kwaad dus als je er zelf achter staat... Doen! Veel succes en hopelijk wordt dit dan een heel vruchtbaar topic.

Goede tip trouwens om het onderwerp aan te passen. Want na 4 jaar alles geprobeerd te hebben, gingen mijn nekharen overeind staan toen ik dit onderwerp voorbij zag komen.

Ik laat altijd enorme ruften van ui, dus ik sla over :-D

18. Sakura

Sakura Niet meer actief

Zou het ook werken om het alleen s'ochtends te drinken en dan misschien wat langer doorgaan? Ik heb er s'avonds na mn werk echt geen zin in om een ui te koken :(

En zoals eerder gezegt werd, gewoon lekker die negatieve reacties negeren en er over heen lezen. Dat zijn gewoon gefrustreerde vrouwen die hun ei kwijt moeten en het blijkbaar nergens anders kunnen. :)

Dames, het is niet nodig om overal een mening op te geven he ;)

19. misscansu

misscansu Actief lid

10 dec 2012
    207
    2
    0
    thuis.
    -

wat ik weet is dat je echt 2 keer per dag moet drinken sgat. ook al heb je geen zin doe het ff 2 min jo:D

ik trek er helemaaal niks aan, het boeid me niet wat mensen erover denken ik geef alleen een tip ik dwing niemand om mee te doen. maar ik ben begonnen en merk al wat bijwerkingen. ik ben het helemaal eens met mamavan5!

20. mamabri

mamabri Niet meer actief

Dames geloof het of niet maar ik zit nu op dag 4 van mijn menstruatie (normaal 7 zeer zeer zwaar en 2 wat lichteren dan steeds iets minder) Heb nu 2 bekers uiensap gedronken en ik heb vandaag welgeteld maar 1 maandverbandje bloed gehad alles bij elkaar :) Ik heb normaal op dag 4 een maandverbandje per half uur nodig dus dit is GEWELDIG. Ben helemaal blij.

Deel Deze Pagina