het valt echt mee het ruikt niet eens naar uien vraag die andere dames ook, ui zonder gekookt ruikt nog erger vies. succes meg het beginnen inderdaad bij het eten gebriken we ook een ui dus kan geen kwaad.
bloed je nu wat minder?dat heb ik namelijk ook gehad 3 dagen terug opeens was me bloed weg nadat ik met de ui begon
Mamabri Cool!! Hier ook vandaag 'last' van afscheiding, melkachtig wit. Krampjes nu wat minder, maar had het gisteren vooral in de avond en in de nacht, dus ben benieuwd wat deze avond weer gaat brengen. En misscansu lekker over die stamppot reacties heen lezen hoor, wij kletsen gewoon verder over ons uitjes hihihihi
nou ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel echt brrrrr vindt, die van 's avonds gaat wel, maar die van vanmorgen op mijn nuchtere maag vond ik echt vies, maar je ruikt het niet uit je mond of zo. En wat ik wel heb, maar ik heb mijn slokdarm niet goed is best last van brandend maagzuur, dus moet wel mijn omeprazol er bij slikken, maar goed, dat soort ongemakken heb ik er dus wel voor over als het bloeden binnen "normaal"blijft.
sgattt ik trek er niks van aan ik DWING NIEMAND. wat toeval dan toch dat er afscheiding is want dat ik al vermeld dat het inderdaad kan gebeuren i love oniun ik schreef gister ook dat ik rare dingen heb in me eierstok alsof er visjes zwemmen hahaha. en ik wil iedereen gewoon helpen, k denk niet als anderen ik ben iemqand die best gevoelig is en heel verlege ik wil iedereen altijd het beste wensen daarom heb ik dit topic geopend ik gun het iedereen maarja als er sommige zijn die niet gunnen zou god hun het ook niet gunnen. ik trek er niks van aan lieverd
sgat ik heb er helemaal geen last van en het ruikt niet uit je mond inderdaad. hopen dat je snel bijwerkingen hebt
Ja joh...ik gun het alleen mezelf! Daarom ben ik hier ook, wilde alleen maar weten hoe ik zelf zwanger kon raken...en dat is me gelukt. Het maakt me voor de rest niet uit! Zo egoistisch ben ik nou eenmaal! Eigenlijk komt het erop neer dat als ik niet in deze kuur geloof ik het anderen niet gun om zwanger te raken...nee, dat is een goed onderbouwd argument! Weet je...allemaal leuk en aardig, maar ik denk dat ik wel iets meer verstand heb van het medische circuit dan sommige anderen hier. En daarom wil ik niet dat ts alle hoop in de medicijnen verliest en vol voor die uienkuur gaat. Want soms is dat al het enige duwtje in de goede richting dat je nodig hebt! Wat jij denkt maakt me ook eigenlijk niet uit. Als ts maar weet dat ik het haar echt gun.
ja maar ik geloof ook in de medicijnen ik zeg niet dat ik der niet in gelooof maar het duurt allemaal te lang zodat het aanslaat daarom begin ik ook met de uienkuur
Oke en nu weer allemaal ONTOPIC dames. Voor verdere discussie over het nietus of wellus is daar de prive functie voor. Bedankt. @ misscansu haha visjes. Zo lijkt het wel he, geen krampjes maar meer gekriebel hihi Het is 17dg in totaal he de kuur?
ja sgat 17 dagen en voor zwanger willen worden word daarna ook de vijgenkuur gedaan. hahaha jaa visjes zijn het gewoon hahaha
Ik heb wat zitten zoeken op internet hierover, maar kan niet echt wat vinden. Is er nog info over te vinden op internet?
Ik zeg toch niks verkeerds met mijn 'stamppotreactie'? Beetje flauw dit... Ik zeg zelfs nog dat als je er in gelooft je het zeker moet doen. Baadt het niet dan schaadt het niet. Ik loop zelf nogal wat jaren mee en heb dus al veel wondermiddeltjes voorbij horen komen. Zoals ook stamppot. Je mag toch wel een menig geven? Ik doe het toch op een normale manier?!
Wil je nu zeggen dat mensen die een andere mening hebben en er niet in geloven het een ander misgunnen? En dat ik door het misgunnen in jouw ogen niet zwanger ben geworden? Mijn reactie wordt aangevallen terwijl ik jullie oprecht succes wens en hoop op een vruchtbaar topic... Tssss!
Misschien een idee om een lijstje te maken van de dames die hier aan mee doen? Wanneer begonnen voor kindje, hoeveelste ronde met uienkuur, wel/geen hulp van de gyn? Ik ben eerlijk en oprecht benieuwd hoeveel dames er zwanger worden binnen 3 maanden zonder hulp van de gyn. Misschien een idee dames?!
ja het kan alleen ik weet niet hoe die lijstjes gedaan worden misschien kunnen de andere dames die meer vervaringen hebben met dit lijstjes doen
Ja op brusje haar reactie die over mijn 'stamppotreactie' ging. Maar goed, laat maar. In mijn ogen typte ik niets kwetsends maar gaf ik een mening met goedbedoelde succeswensen. Als daar dan toch kwetsend op gereageerd moet worden dan hou ik de eer aan mezelf.
En ik misgun het niemand, dus ook zeker jullie niet. Ik ben al jaren actief op zp en achter de schermen kostbare vriendschappen opgebouwd met meiden die met mij meeleefden en andersom. Ik als enige van die meiden sta nog met lege armen en zij weten wel hoe ik nog steeds met ze meeleef bij tweede, derde of vierde zwangerschappen, bij kinderkwaaltjes en kinderproblemen. Dus als je oprecht denkt dat ik misgun dan zit je helemaal verkeerd. Heel veel succes, en ik hoop echt dat het werkt!