Wondermiddel om zwanger te worden.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door misscansu, 24 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misscansu

misscansu Actief lid

10 dec 2012
    207
    2
    0
    thuis.
    -
    dankjewel saskia

2. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Kun je turks lezen/verstaan? :D http://www.ibrahimsaracoglu.org/ er zijn nog meer links/sites als je googled op zijn naam.

Ik gebruik de google vertaling! :)

3. butterfly89

butterfly89 Bekend lid

24 nov 2012
    630
    1
    0
    Leidster in kinderopvang
    Haha, zou handig zijn als ik turks kon ;)
    Maar ik ga 's kijken op die site en dan inderdaad Google vertaling gebruiken, anders snap ik er echt he-le-maal niks van! Thanx!

4. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Je moet er wel even goed voor zitten, want het is heel wat kopieer-en plakwerk. Vond het zelf wel interessant om te lezen wat die man nu precies doet en wat voor recepten hij zoal heeft.

No thanx! :)

5. sammii

sammii Bekend lid

15 dec 2012
    659
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pearl Amor, sjonge meid al zo lang!!
    door de clomid zwange geraakt wat er meid:(

ik mag aan de clomid beginnen zodra ik ongie ben geworden.
    ik had vandaag ongie moeten worden maar niks te zien me lichaam laat me wachten alweer..
    ik heb geen eisprong, ze groeien wel maar spring helaas niet.

dus meid ik wens je heel veel succes!!

6. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Ik ga ff zoeken.
    Misschien een linkje delen? :)

7. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Deze ronde keer zonder clomid, zal ik wel weer ergens een kuur provera of primolut nodig hebben, maar ben de clomid ff zo beu... Altijd veel jeuk en opvliegers van...

8. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Waar is het clubje dan? De link doet het niet..

9. mamabri

mamabri Niet meer actief

bovenin naast forum staan de clubs

10. misscansu

misscansu Actief lid

10 dec 2012
    207
    2
    0
    thuis.
    -
    derya jij bent vast ook turks heb jij wel eens gehoord van de uienkuur?

11. Smile87

Smile87 Lid

16 nov 2012
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee, je scheld idd niemand uit. Maar ik heb het idee dat je erg je best doet om ons verkeerd te begrijpen!

Wat leuk dat je mijn tekst wilt gebruiken. Ik word altijd blij als ik iemand kan laten lachen, super! Jij snapt volgens mij heel goed wat ik bedoel. Alles zit in de natuur is duidelijk volgens mij, maar omdat jij het niet wil snappen zal ik het nogmaals proberen uit te leggen. Medicijnen kunnen je helpen, het heeft jou zo te lezen ook geholpen. Daarom heb jij nu alle vertrouwen in je arts. Als jij 10 jaar later gezondheidsproblemen krijgt zul jij waarschijnlijk denken dat er iets anders fout gaat. Wie weet komt dat dan wel door de medicijnen die jij nu aan het gebruiken bent. Dat kun je nooit controleren natuurlijk. Maar het zijn chemische stoffen, geen lichaamseigenstoffen. Je lichaam kan daar weinig mee. Die stapelen zich op in je lichaam en kan voor vele andere aandoeningen zorgen. Dat is wat ik bedoel. Je moet het hele verhaal niet te zwart/wit zien.

En idd het is paramedicus... Ik begon met "ik zit zelf in de..." later heb ik de zin veranderd met "ik ben zelf..." het woord paramedici ben ik vergeten te wijzigen. Happy?

12. denise89

denise89 Bekend lid

22 dec 2010
    820
    1
    16
    partime baan
    Ik heb 1,5 jaar lang een anti-conseptiestaafje in mijn arm gehad. al die tijd is mijn ongesteldheid weggebleven en nu is dat staafje er bijna 3 maanden uit en tot nu toe nog gen enkele teken van een naderende menstruatie te bekennen. ook nog niet zwanger dus het is nu nog steeds afwachten en elke keer weer onzekerheid en niet weten waar je aan toe bent.

Zou die uienkuur ook helpen bij het opwekken van de menstratie als je hele cyclus plat heeft gelegen en waarschijnlijk nog steeds plat ligt?

13. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Mijn man is turks.. Maar hij heeft nog nooit gehoord van de uienkuur en ik ook niet.. Maar wel van die dokter.. Heleboel positieve mensen..
    Ik heb zoiezo veel meer vertrouwen in de zorg in turkije dan hier in nl..
    Dus ik ga het ook zeker proberen zou leuk zijn als ik voor de volgende niet weer aan die troep van hormonen hoef..

14. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel

Dus eigenlijk zeg je nu dat als ik over 10 jaar kanker oid krijg dit aan de medicijnen te danken heb? Waarschijlijk dan? Is dat wat je bedoelt?
    Proest, het wordt steeds gekker hier!

Happy? Ja, ik ben heel happy! Jij?

15. Stephany1987

17 nov 2012
    27
    3
    3
    Vrouw
    Heerenveen
    Jemig en het gezeur tegen elkaar gaat maar door.. Zal een goede invloed hebben op een lichaam al die opgefokte gevoelens.. Not!!!!

Maar goed gister eerste dag van kuur.. Vanochtend erg veel last van misselijkheid.. Menstrueer ook niet op dit moment.. Heel erg onregelmatig (lees gemiddelde cyclus 62 dgn).

@Misscansu: neem aan dat het geen problemen gaat geven als je dit gebruikt bij geen menstruatie..

16. Smile87

Smile87 Lid

16 nov 2012
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Loesie1982, als je het goed vindt ga ik niet meer reageren op jou berichten binnen dit topic. Het kost mij teveel energie om dit soort onderwerpen uit te leggen aan mensen die het maar niet willen begrijpen. Dus blijf jij maar geloven in wat artsen zeggen (en dan heb ik het alleen over de westerse geneeskunde).

Voor de dames die bezig zijn met uienkuur, ik ben benieuwd hoe snel wij hier kunnen lezen dat jullie zwanger zijn. Ik blijf het volgen. Ik doe hier zelf nog even niet aan mee, want ik zit nog maar in ronde 2. Ik heb trouwens wel gelezen dat de uienkuur sowieso voor ieder vrouw wordt aangeraden om het 2x per jaar te doen.

17. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Voor diegene die om de link vroege, dit is de begin pagina van het clubje...

Zwangerschapspagina - Ervaringen dames die uiensap drinken...

Overigens ben ik zeer sceptisch, maar goed er is bij mij al gebleken dat de medicatie van de artsen hier niet aanslaat, dus baat het niet schaad het niet... Ui is ook goed tegen ontstekingen en verkoudheid en aangezien ik die beide heb op het moment hoop ik dat ik daar in ieder geval snel van af ben...

18. sammii

sammii Bekend lid

15 dec 2012
    659
    0
    0
    NULL
    NULL
    he Pearl Amor ,, ja dan moet je even lekker rustig aan doen;)

ik wacht nog steeds op me ongie.. ben nog steeds niet geworden snap er helemaal niks meer van..
    dus moet wachten om aan de clomid te gaan..

19. Sakura

Sakura Niet meer actief

Ik snap niet dat bepaalde mensen maar steeds terug komen om te discussieren ;)
    Je hebt je zegje gedaan, je gelooft er niet in, dat is wel duidelijk SO MOVE ON! :D

Maarre, die club hoe wordt ik daar lid van? Zie geen optie ervoor maar ben nu ook op mn mobiel

Deel Deze Pagina