Wondermiddel om zwanger te worden.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door misscansu, 24 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Sammii, ja heel rustig aan doen...

Ben deze ronde gestopt met clomid, want kon ff niet meer tegen de bijwerkingen, als het toch niet aanslaat...

Je hebt een hsg gehad zie ik, hoor van vele dat de menstruatie dan een keer iets langer wegblijft...

Sakura, je bent uitgenodigd...

2. Sakura

Sakura Niet meer actief

Dankje, nu ik op de pc ben zie ik het inderdaad :)
    Nou mn vorige ongesteldheid bestond uit alleen maar 5 dagen bruine troep dus hopelijk kan de uienkuur mn lichaam mooi reinigen. Ben zeer benieuwd!

3. sammii

sammii Bekend lid

15 dec 2012
    659
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pearl Amor, nee bij mij niet ik was 3 dagen er na gelijk ongesteld.
    me lichaam had een te grote klap gehad..
    gyno heeft gelijk gekeken en ja hoor had die maand er voor cyclus van 15 .
    en na me hsg een cyclus van 12.

en hsg was de 11e van dec. en werd de 15 ongie.
    en als ik tel had ik gisteren me ongie moeten hebben.
    me gyno snapt het ook niet helemaal meer dus we wachten af.
    want rare is ik heb wel eisprong gehad.!

ja ik hoor veel mensen over bijwerkingen.
    ik vraag me ook af wanneer kan je beste clomid slikken de 1 zegt savonds voor slape andere zeggen sochtends..

4. Pearl Amor

Officieel moet je hem in de ochtend pakken, maar omdat ik er snachts minder last van heb, heb ik in goed overleg, besloten om hem voor het slapen gaan te nemen...

5. misscansu

misscansu Actief lid

10 dec 2012
    207
    2
    0
    thuis.
    -
    ja bij het opwekken zeker ik word ook 1 jaar niet ongesteld daarom ben ik ook begonnen met deze kuur.

6. misscansu

misscansu Actief lid

10 dec 2012
    207
    2
    0
    thuis.
    -
    nee juist niet ik word al een jaar niet ongesteld het helpt je bij een regelmatige ongesteld te wekken

7. misscansu

misscansu Actief lid

10 dec 2012
    207
    2
    0
    thuis.
    -
    dames, ik rook, en sinds paar dagen ik wil niet vies overkomen maar heb gewoon slijm dat vieze troep dat uit me mond komt. en ik heb sinds 2 dagen rare dingen in me eistokken. nu ben ik aan het typen en voel echt alsof er wat wilt springen het voelt echt raar aan. ik ben erg benieuwd

8. mamabri

mamabri Niet meer actief

Voor degenen die het willen weten, mijn menstruatie is gestopt. Gewoon 5 dagen eerder dan normaal. Ik weet zeker dat het van de uienkuur komt, aangezien ik normaal 7 dagen compleet leegloop en er normaal tabletten van de gyn voor heb. Die hadden ze zo fin deze week niet bij de apotheek , moesten besteld, maar dit werkt vele malen beter en is geen chemische zooi.

9. misscansu

misscansu Actief lid

10 dec 2012
    207
    2
    0
    thuis.
    -
    nou dan ben jij de 1e die snel heeft geholpen nu wij nog:D ben blij dat het geholpen heeft maar je moet wel verder zo lang ik weet
    je moet die dagen volmaken. voor de volgende menstruatie gaat het meer helpen

10. mamabri

mamabri Niet meer actief

Dat weet ik dat ik door moet, is ook niet erg ben ook nog steeds superverkouden, daar helpt het tot nu toe niet mee, BEHALVE dat het slijm veel losser is en dus beter is op te hoesten (sorry voor de vieze details) Of dit met de kuur te maken heeft durf ik niet te zeggen, maar is wel sinds gisteren.

11. mamabri

mamabri Niet meer actief

ik blijf deze kuur ook gewoon doen hoor, kost me bijna niks en de cyclokapron en naproxen moet ik wel betalen. Bovendien heeft mijn apotheek ze nooooooit op voorraad, zo vervelend.

En ik een paar maanden geleden een topic geopend omdat mijn man met kilo's en kilo's uien thuiskwam en ik niet wist wat ik ermee moest :D

12. misscansu

misscansu Actief lid

10 dec 2012
    207
    2
    0
    thuis.
    -
    bij mijn vorige bericht had ik ook geschreven ikweet niet of je het hebt gelelzen maar ik rook en er komt ook alleen maar slijm uit het lost wat makkelijker

13. misscansu

misscansu Actief lid

10 dec 2012
    207
    2
    0
    thuis.
    -
    hahahah dat is lekker niks betalen dan. mijn uien waren gister op heb gelijk mannetje gevraagt of hij even uien wilde kopen dat komt goed uit dan toch geef je mij ook een paar uitjes je hebt toch genoeg hahah. geintje:p ik ben blij dat het heeft geholpen

14. mamabri

mamabri Niet meer actief

Het zou zomaar kunnen hoor ;) Ik weet het echt niet, het kan ook toeval zijn, maar het viel me op, overigens ben ik ook een roker

15. mamabri

mamabri Niet meer actief

De uien van mijn man zijn al lang op heb weken uiensoep en gevulde uien etc gegeten :D En hij maar klagen dat ie niet van uiensoep houdt, ja dan moet je ook maar geen (ik geloof 10 of 15 kg) uien meenemen hoor.

16. misscansu

misscansu Actief lid

10 dec 2012
    207
    2
    0
    thuis.
    -
    ja het helpt mij wel tijdens het hoesten dat er gewoon losjes slijm komt, dat is natuurlijk goed want het haalt die vieze slijm eruit.

17. Pearl Amor

Oh mamabri, die zal gebaalt hebben!!

18. mamabri

mamabri Niet meer actief

Op zich viel het wel mee hoor, maar ik deed overal een ui doorheen of meebakken of een extra ui door saus, meer zo hahahaha ze waren best nog vlot op eigenlijk. Als ie weer zo'n aanbieding ziet mag ie ze wel weer meenemen, ik heb er een heel goed doel voor hahahaha.

19. mixedbeeb

mixedbeeb Actief lid

25 mrt 2009
    356
    0
    0
    Hallo dames, ik lees even mee. Ik heb sinds twee maanden ineens hele vreemde cycli, normaal tussen 28 en 31 dagen, vorige cyclus ineens 51 dagen en nu lijkt het ook weer een langere te worden, dus ben wel benieuwd naar jullie ervaringen met deze kuur. Ik besef me dat het niets is vergeleken met sommigen van jullie, maar zou graag zien dat het weer wat stabieler werd.
    Baad het niet dan schaad het niet is mijn motto in deze ;)

20. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Misschien is stoppen met roken ook een idee? Geeft ook betere kansen en is bovendien gezonder. Als we het dan over de negatieve invloeden van medicijnen hebben, zullen we dat dan ook eens over roken doen?

Deel Deze Pagina