Goh sommige mensen blijven terug komen ookal hebben ze duidelijk aangegeven niet te geloven in de uiensap. Dan vraag je je af, waarom komt zo'n persoon hier? Heeft deze persoon niks beters te doen dan uitlokkende posts maken? Erg jammer.. Nu even ontopic, goed om te horen dat het voor jullie al positieve effecten heeft dames!
Ik zeg toch niks over de uien. Baadt het niet dan schaadt het niet. Roken schaadt wel, ook je vruchtbaarheid. Gratis tip dus, doe ermee wat je wil.
Heb op dit moment geen uien in huis maar zodra ik die gehaald heb ga ik ook beginnen. Als daardoor mijn cyclus na bijna 2 jaar zonder menstruatie waarvan 3 maanden zonder anticonceptie weer op gang komt dan heb ik daar alles voor over. Helaas vandaag geen gelegenheid gehad om naar de winkel te gaan anders was ik al begonnen.
Bij pco wordt ook in NL door NL-gyns metformine voorgeschreven! Laag gedoseerd is dit namelijk geen enkel probleem. Ik ben van de 2de zwanger geraakt met alleen metformine in de vakantietijd zonder hormonsters.Na ruim 2 jaar mmm ( en voor de scepticus, nee het heeft niets te maken met je bent er teveel mee bezig en ga eens op vakantie blablabla ) Metformine werkt wel degelijk bij pcos want hier op het forum zijn er meerdere zwanger mee geworden. OT; of een ui werkt? Geen idee, ben ook niet zo van de wondermiddeltjes...begrijp echter wel dat je in staat bent alles te proberen! En ach baad het niet dan schaad het niet toch, vind het wel interessant en blijf dit topic een tijdje volgen.
hoi pco ik gebruik ook alleen metformine na hoe lang werd je zwanger ik gebruik hem al 3 weken ik word onregelmatig ongesteld denkej dat het helpt?
De kuur moet dus 15 a 17 dagen per cyclus, maar dan van dag 1 t/m dag 15 van de cyclus? Of juist in het tweede deel na de eisprong?
werkt het middel een beetje? misschien dat ik toch maar keer moet proberen. wie niet waagt wie niet wint
ik vindt de mensen die dit uitproberen stoer ! baat het niet dan schaadt het niet plus een ui is van moeder natuur kan niet slecht voor je zijn. Succes meiden
waar heeft het bij geholpen alleen metformine ? ben heel erg benieuwd naar je ervaring kan je mij een beetje uitleggen als je het niet erg vind?