Ik heb een vraagje Ik wil de kuur gaan proberen maar zit nu in me vruchtbare dagen Kan ik nu beginnen of kan ik beter tot me volgende cyclus wachten???? Alvast bedankt
Ik persoonlijk zou wachten tot de volgende ronde, maar weet niet hoe of wat precies Ik ben er tijdens mijn menstruatie mee begonnen, omdat het voor een goede werken van de eisprong zou gaan...
Ik zou dan ook beginnen tijdens de menstruatie, want het doet eerlijk waar van alles in je lichaam en lijkt mij beter om dan halverwege een cyclus te beginnen.
ik wil er ook aan beginnen. dus ik moet beginnen wanneer ik ongie word. dan wacht ik nog even want ik ben nog niet geworden
ik zou liever na je eisprong beginnen en niet begin van je menstruatie maar een beetje later dus een dag voor je laatste menstruatie, en dan door tot een van je vruchtbaare dag
ja je kan gewoon beginnen. dan hoef jij geen dag bij te houden na je menstruatie ik heb dat ook geen cylclus maar ik gebruikte de pil en mijn laatste dag dat me menstruatie zou verdwijnen ben ik begonnen. begin morgen maar anders
hahah je bent me redder, je weet nu best veel sgat hahaha vanaf nu morgen mag ook. hoe het het drinken ben je er al aan gewend
Ja ben er al wel aan gewend... Mijn buik en dergelijke nog niet helemaal Mijn buik rommelt en heb zware hoofdpijn (heb geen drup gedronken gister) heb nu wel erg veel afscheiding... Buikpijn/rommel zal er denk ik ook wel bij horen, maar soms heb ik krampen als ik moet menstrueren... Ach ja als het voor een goed doel is...
Haha nu is wel snel.. Morgenochtend lijkt me leuk😃😜 Ik zag de beste man die dit bedacht heeft vanmiddag nog op tv. Moest gelijk aan het forum denken..
mavi derya, hij komt heel vaak op tv kan wel kloppen. ja begin morgen maar anders. ik ga nu ook ff uitje zetten op vuur
Ik wou net hetzelfde gaan vragen vroeg me dat dus ook af! Nou dus morgen snel uien in huis halen, ik hoop zo dat dit de boel op gang brengt
Zou eigenlijk vandaag al beginnen maar mijn moeder belde of ik daar het jaar uit kwam zitten samen met mijn kleine man. Dan hoefde ik in ieder geval niet alleen te zitten thuis aangezien vriend van huis is tot zondag. Op die manier dus nog niet begonnen. Heb deze week dagdienst dus dat word om half 6 mijn uien drankje brouwen hihi. Ga nu dus ook maar snel slapen