Wondermiddel om zwanger te worden.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door misscansu, 24 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misscansu

misscansu Actief lid

10 dec 2012
    207
    2
    0
    thuis.
    -
    nou welkom dan dames in ons groepje:p

2. nijma

nijma Bekend lid

16 aug 2010
    573
    0
    0
    limburg
    Net de ui gekookt, heel huis ruikt naar ui hi hi
    Gelukkig zijn we allemaal verkouden :)

Smaak valt reuze mee, maar ik vind ui altijd wel lekker eigenlijk

3. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
  4. misscansu

misscansu Actief lid

10 dec 2012
    207
    2
    0
    thuis.
    -

5. devil81

devil81 Actief lid

20 mrt 2010
    374
    1
    18
    Ik wilde even wat schrijven!!!

Misscansu;
    Ik vind het super lief van je dat je dit wilde delen met alle dames hier op het forum, en vind het eigenlijk naar dat mensen er zo cru op reageren, tuurlijk bestaat er niet echt een wondermiddel om zwanger te worden, net als alle andere medicatie die verkrijgbaar is via de gynaecologen, dat zijn hulpmiddelen, en geen wondermiddelen.

Maar waarom zo sceptisch doen over een natuurlijk middel wat niets kost, alleen wat moeite wat betreft uitje koken enz.

Ik heb geen pcos, geen gekke cyclus, gewone menstruatie. Wel 14mnd bezig geweest voor nr 1. Nu bezig voor nr 2
    Maar wilde je even een hart onder de riem steken en vind het erg lief van je dat je dit gedeeld hebt met iedereen.

Ik hoop dat jullie ze allemaal een poepie laten ruiken (komt wel goed met al die uien)
    En hopelijk zijn jullie allemaal snel zwanger, en kunnen jullie het tegendeel bewijzen.

Ook voor degene die wel sceptisch zijn, hoop ik natuurlijk ook dat jullie allemaal heel snel zwanger mogen zijn!!
    Want iedereen mag natuurlijk zijn mening uiten, het is per slot van rekening een forum.
    Maar vind dat als je niet weet of het werkt, je wat mij betreft wat minder sceptisch mag zijn, en hopen dat het juist wel werkt, en misschien toch een klein wondermiddeltje is!!

6. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38

MOOI gesproken!!
    Ik duim dat het werkt,dat zou toch ècht een wonder zijn;)

7. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Plusje!!!!!!!!

Vind ik ook! Toppie devil81. :)

Jij ook bedankt melanie voor het duimen!! :)

8. misscansu

misscansu Actief lid

10 dec 2012
    207
    2
    0
    thuis.
    -
    graag gedaan devil81. laat mensen maar praten, wij trekken er niks van aan en we zijn best ver nu nog 4 dagen zijn we klaar met de uienkuur. en natuurlijk hopen we allemaal dat het helpt. bedankt voor je steun

9. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Pfff meiden vanmorgen begonnen... Maar wat is dat vies.. 4 uur later ben ik nog misselijk..

10. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    hey meiden,

ik lees gewoon al een tijdje mee, niet dat ik nu al weer zwanger wil worden hoor!! Vind het gewoon een leuk topic, en was even benieuwd of er al meiden zijn die binnenkort hun NOD verwachten, of misschien al kunnen testen?? :D Hoop zo dat het resultaat heeft voor jullie, ik gun iedereen zo'n mooi beebje!!!

11. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik ben ook erg benieuwd!!

12. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Hoi deerne en melanie, ik reageer niet meer op de topic zelf (sinds de negatieve berichten die hier telkens verschenen), maar in het speciale clubtopic die pearl amor heeft geopend. Daar reageren ook andere meiden die de kuur ook aan het volgen zijn of gaan volgen.

Voor mij is het morgen mn laatste dag en dan op het wachtbankje en dan laat ik weten wat het met mn cyclus heeft gedaan.

Liefs :)

13. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Deerne en Melanie, zoals brusje zegt reageert bijna iedereen op ons clubje, kom daar gerust kijken, bij mij op mijn profiel staat de link (onder mijn vrienden en voor sommige die bevriend met mij zijn onder mijn foto albums)...

Ik wil bij deze wel zeggen, ik was zeer sceptisch enne had er weinig vertrouwen in, maar ik heb 3 dagen eerder dan verwacht beginnende positieve ovulatie testen, hoop dat ik dan ook 3 dagen eerder mijn eisprong heb, als het zo op schiet en ik daarna de vijgenkuur ga doen en hij word nog korter ben ik zeer tevreden.

14. misscansu

misscansu Actief lid

10 dec 2012
    207
    2
    0
    thuis.
    -
    dames in ben erg benieuwd. er zijn wel veel meiden die gewoon mee lezen. nou wens ons maar veel succes hopelik raken we allemaal zwanger

15. Steppie29

Steppie29 Actief lid

10 mei 2012
    316
    95
    28
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ben nog niet begonnen mt de kuur, wil t misschien wel gaan proberen, duurt nu alweer zo lang voor mijn menstruatie, word er niet goed van, was ook al op zoek geweest naar shatavari capsules maar geen 1 winkel verkoopt ze hier geloof ik :( dan maar op internet bestellen
    denk ik

16. misscansu

misscansu Actief lid

10 dec 2012
    207
    2
    0
    thuis.
    -

Deel Deze Pagina