sorry vind het ook super dat je het wilt delen hoor een ander moet maar kijken wat die ermee doet vind er een beetje flauwe opmerkingen opkomen!
ik vind de opmerkingen ook niet leuk maar hopen dat ik dan snel zwanger kan worden: brusje en ik beginnen al morgen
DAMES IK BEN OP INTERNET WEER GAAN KIJKEN EN NOG IEMAND VAN NL HEEFT ER VARINGEN LEES MAAR Hallo, Ik ben zelf van turkse afkomst. In Turkije is een hele bekende professor Ibrahim Saracoglu hij is heel erg populair in Turkije hij heeft een kuur om zwanger te kunnen worden. Hij is echt een goeie man die gouden tips heeft voor ieder, op zijn site (wel Turks) is te lezen dat er een heleboel vrouwen zwanger zijn geworden na deze kuur hij komt ook heel vaak op tv. Ui kuur: je hebt nodig 1 ui en 2 glazen water water laat je koken in een pan en daarna schil je de bruine vel eraf en snijd je de ui in 4,a6 stukjes dit doe je in de pan. Je laat het 10 minuten koken met de deksel op de pan. Na 10 minuten koken laat je het lauw worden dit doe je vervolgens door een zeef. Elke dag 1 x middag en 1x in de avond drink je dit op. Dit moet je 15 dagen lang drinken dus 2x op een dag. Je moet het wel iedere keer vers maken dus je bereid het 2 keer op een dag voor. 10 dagen voor je menstruatie moet je dit nog 5 dagen lang doen. en dan moet je nog een vijgen kuur volgen halve liter water laten koken 6.7 vijgen erin doen en 10 min laten koken daarna 1 wortel in stukjes snijden erin doen en laten koken 3-4 minuten dus wel samen en dan als het lauw is drinken. (de stukjes ui kun je weg gooien na dat ie is gekookt moet je niet eten of pureren geld ook voor de vijgen je hebt de ui water/vijg water nodig!!) zul je het zelf zien is maar een kleine moeite anders moet je maar googlen op Ibrahim saracoglu sogan kuru (ui kuur) en incir kuru (vijg kuur) hoop je hiermee te kunnen helpen... probeer het maar eens je zult het zelf zien. de vijgen water mag je wel 2 dagen lang opdrinken en dan weer vers maken schrik niet als je meer vaginale afscheiding hebt dan normaal dit omdat ie alles reinigd van binnen..deze kuur kun je ook gebruiken als je onregelmatig ongesteld wordt of als je kisten hebt.
Flauw? Je bent zelf zeker niet al jaren via de MMM bezig voor een kindje, want dan praat je wel anders namelijk! Dan wordt je juist sceptisch over deze zogenaamde wondermiddelen. Ik kan me de gemengde reacties goed voorstellen. Misschien moet je dit wondermiddel ook even voorleggen aan de heren medici/artsen/gynaecologen? Er moet namelijk flink bezuinigd worden op de gezondheidszorg en als dit het ultieme wondermiddel is, moet men dit toch weten? Wat een kostenbesparing zal dit opleveren! Ontzettend FLAUW van me, sorry. Ik reageer nogal kritisch, maar.....wie weet kunnen jullie (degenen die het gaan proberen) straks een lange neus naar mij maken. Dat hoop ik juist heel erg! Ik schreef ook al dat ik best geloof in kruidengeneeskunde. Ik zit ook bij een homeopathische huisarts trouwens. En uien zijn juist goed voor hart en bloedvaten. Zorgt voor een betere doorbloeding. Helpt ook goed bij verkoudheden. Dus wie ben ik dan om te beweren dat dit dan complete onzin zou zijn? Kortom: Ik duim en hoop dat het succes oplevert. Houden jullie iedereen (dus ook de critici zoals ik) op de hoogte via dit topic?
Be happy doe ik! Ben onderhand ook anderhalf jaar bezig, met mn zoon ook meer als 2jr. En wil dit best proberen. Dus zal hier zo nu en dan komen typen... Liefs brusje
be happy nee dat ben ik ook niet maar ze heeft gewoon het beste met iedereen voor ze wou het gewoon even delen.
Leuk dat je dit deelt! Ik ga er 's wat meer over opzoeken op internet, klinkt interessant. & ik denk zeker ook dat andere dingen juist goed kunnen helpen ipv. al die medicijnen e.d. Dus ik sta wel voor zulke dingen open
Ooohja, nee dat is de oplossing, een ui! Zelfs bij de menopauze! Want van een ui gaat ineens je eicelreserve omhoog en stel je die overgang nog járen uit! Wat zijn kisten trouwens? Hebben we het dan over cystes? Of is dat ook iets wonderlijks waar ik nog nooit van gehoord heb?
niet om flauw te wezen hoor, ik ben het wel deels eens met wat er gezegt is, als dit zo was dan hadden doktoren dit toch echt wel geweten!?? ik ben benieuwd en zet hem op, ik gun het iedereen!! Dus verder niks te zeuren hoor alleeeeeeeen: ga je niet enorm meuren van die uien, ik geloof dat manlief juist bij mij weg zou rennen Ik bedoel dat ook dat je van uien lekker kan ruften
Artikel over uien: De geneeskracht van uien | Mens en Gezondheid: Gezonde voeding Dat men niet weet hoe men het moet toepassen betekent niet dat het niet kan werken. Ik heb het zelf nog niet uitgeprobeert maar misschien moet ik dat ook maar eens doen, want zoals wetenschappelijk bekend is is ui erg gezond
Ik snap de flauwe opmerkingen echt wel... Ach hier een mmm meisje en hier ook van alles geprobeerd maar ik ben en blijf sceptisch hierover... Ik hoop dat het werkt...al vind ik wel dat dit zo wordt gepresenteerd als wondermiddel...dat doet best pijn!!! Kom op als dit echt een wondermiddel zou zijn dan zouden alle topics van de mmm allemaal dicht kunnen... Iets minder mag best....je kunt hier aardig wat mensen keihard mee kwetsen...een beetje rekening houden met de moedige strijders op dit forum uit de mmm mag best!
als je man graag een kind wilt dan moet hij tegen die ui geur tegen kunnen denk ik dan. ik ga het zeker op zetten en proberen het kost me niks
ja je kan het ff opzoeken. maar het ui moet gekookt zijn en dat water is het belangrijkste. gekookte water zeg maar van de ui
Zoiezo klinkt het voor mij te mooi om waar te zijn. Pco word je mee geboren je hebt het en houdt het het gaat niet WEG!! En idd het komt gewoon hard over. Wondermiddel bestaat niet.
warom zou pcos niet weg gaan het gaat zeker weg mijn nicht had het ook een vriendin, ook en bij hun is het weg het blijft niet heel je leven in je hoor:S
Dan heb jij de verkeerde info meid. Want pco blijft wel het gaat niet weg het is niet voor niks een syndroom!! Het kan verbeteren dus je cyclussen kunnen beter worden en er kan zelfs af en toe een eisprong komen. Maar het blijft er zitten zoals het er al zat terwijl je op groeide. Je hoeft mij pco niet uit te leggen hoor ik ken er alle in's en out's van. Ik ben een pco meisje