Wondermiddel om zwanger te worden.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door misscansu, 24 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Daar sluit ik me helemaal bij aan:)

2. misscansu

misscansu Actief lid

10 dec 2012
    207
    2
    0
    thuis.
    -
    we gaan afwachten dames vandaag is me 3de dag :D

3. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Je bedoelt het vast goed, maar misschien is het onderwerp een beetje verkeerd...

Iets als...misschien helpt dit? Of iets anders beter geweest...
    Een wondermiddel doet overkomen alsof je het slikt en klaar...

En dan nog iets...als jij hierin gelooft, waarom heb je dan zelf medicijnen gekregen om je menstruatie op te wekken en heb je straks een afspraak bij de gyn voor clomid?
    Zeg die afspraken dan af, dan zijn meiden die er niet in geloven eerder aan de beurt.

Het is straks natuurlijk makkelijk zeggen dat het geholpen heeft als je ook bij een gyn gelopen hebt...toch?

4. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Moet je nog op een bepaalde dag in je cyclus beginnen? Ik heb helemaal geen cyclus namelijk dus ik wil het wel is proberen..

5. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    #145 RSL, 27 dec 2012
    Laatst bewerkt: 27 dec 2012

sorry er zullen vast mensen zijn die hier mee geholpen zijn. maar naar mijn idee ben je altijd nog een eitje en een zaadje nodig.. om zwanger te kunnen worden.. vind het wel een beetje vreemd.. dat mensen hierdoor zwanger zouden worden.. mja aan de andere kant, als je er in geloofd, en toch zwanger mag worden, kun je wss al gauw zeggen, ja dat komt van die ui!! Terwijl die er mss niets mee te maken heeft...
    Of bekijk ik het te zwart/wit?

6. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Ja een zaadje en een eitje dat sowieso, maar soms gaat dat helaas bij velen niet zo makkelijk als gezegd. Dan is er wat hulp bij nodig, zoals een medicatie (clomid e.d) of een natuurlijk product ;). Wanneer een medicatie bijvoorbeeld niet aanslaat of het duurt te lang dan zijn vele wel geneigd om het via een andere weg te proberen.

De uienkuur komt van een bekende homeopaat uit Turkije. Heb gisteren het een en ander over hem gegoogled en het is best interessant om te lezen. En ook aan de reacties van de mensen op zijn site klinken belovend. En geloof best dat de kuur niet bij iedereen zal aanslaan, maar vind het te proberen waard, na anderhalf jaar wil je alles wel proberen.....

Trouwens in de moslimwereld is men juist meer bekend met kruiden en natuurlijke producten (als hulpmiddel) om zwanger mee te worden dan met medicatie zoals vaak hier in het westen. Daar zijn ziekenhuiskosten sowieso ontzettend duur en de gewone burger grijpt dan makkelijk naar zulke natuurlijke producten. Vruchtbaarheid is daar onzettend belangrijk en doet men er alles aan om zo snel mogelijk (en veel;)) kinderen te baren.

7. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Nee hoor, je kunt er mee beginnen wanneer je wilt. :)

8. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    @ brusje , Dat snap ik dat het bij velen niet zo gemakkelijk gaat. bij veel mensen in mijn omgeving is dit ook niet het geval.. maar viel nogal over deze zin :Er zijn zelfs vrouwen die zwanger zijn geworden door dit.

Vooral omdat er veel mensen in mn omgeving moeite hebben om zwanger te worden.. En dan lees je, dat je hierdoor zwanger word. Dat viel ff raar op mn dakkie zeg maar... sorry als ik mensen heb gekwetst. Dit is niet de bedoeling geweest.

Hopelijk mogen veel dames hier wat aan hebben, en hoop dat het inderdaad dingen mag stimuleren, waardoor je wat extra kansen kunt creeëren.

xx

9. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Ik denk TS daar mee bedoelt dat vrouwen dit hulpmiddel (uienkuur) hebben geprobeerd en dit een eisprong heeft bevordert en uiteindelijk een zwangerschap is uit voortgekomen. Zo lees ik het eruit.

Liefs brusje :)

10. misscansu

misscansu Actief lid

10 dec 2012
    207
    2
    0
    thuis.
    -
    dames je mag beginnen waneer je wilt maar na een week na je eisprong is het beste heb ik gehoord. ik heb geschreven dat er mensen zijn die zwanger zijn geworden klopt datzeg ik nog steeds om zwanger te worden heb je een ij en een zaad nodig maar bij sommige van ons lukt het moeilijk we hebben allemaal een ei en een zaad maar de ui stumuleerd het wel een beetje. en daardoor zijn er wel meer vrouwen hierdoor zwanger geraakt die het best moeilijk hebben gehad. ik krijg clomid en clomid slaat ook njiet bij iedereen ik ga pas over paar maanden beginnen misschien slaat het ook niet bij mij maar zou natuurlijk willen mee beginnen. ik word al 1 jaar niet ongesteld van zelf, daarom wil ik dit uienkuur ook best gebruiken.
    voor de dames die rare opmerkingen hebben zoals wondermiddel? ja toen ik dit topic opende had ik erbij geschreven raar maar een wondelmiddel de beheerder heeft het veranderd. maar voor vele vrouwen in het buitenland is het wel een wondermiddel.

11. misscansu

misscansu Actief lid

10 dec 2012
    207
    2
    0
    thuis.
    -
    juist sgat, zo heb ik het ook bebdoeld zodat er mensen sneller zwanger zijn geraakt.

12. misscansu

misscansu Actief lid

10 dec 2012
    207
    2
    0
    thuis.
    -
    ik ben al 2 jaar in behandeling bij een gynocholoog ivm met mijn pcos en dat mijn menstruatie onregelmatig word. ik heb dit uienkuur pas gehoord en hep veel gelezen waarme vrouwen hun eisprongen netjes op tijd hebben gehad( ik krijg mijn eisprong niet op tijd) dus wilde ik het best proberen. nadat je ei heb kan je sneller zwanger worden daarom ga ik het ook prpoberen. mijn afspraak bij de gynocholoog staat al 3 maanden vast. voordat ik aan clomid mag gaan moet ik eerst afvallenb dan pas mag ik het gebruiken. er zijn vrouwen die clomid gebruiken en die niet aanslaat, wie weet of het wel bij mij gaat aanslaan?? daar heb jij niks over te zeggen dat ik mijn afspraak moet verzetten bemoei met je eigen dingen zal ik zeggen ik ga geen discussie hier uitvoeren maar. wilde best meiden hier over een tip geven er zijn dames die ermee zijn begonnen en die het ook gaan proberen sommige willen het niet geloven en geloven er helemaal niet in. ik hoop dat ik snel mijn resultaat heb en dan zie je het wel. ben sinds 3 dagen begonnen en heb vandaag mijn bruine afscheiding gezien hoe kan dat opeens komen dan???

13. misscansu

misscansu Actief lid

10 dec 2012
    207
    2
    0
    thuis.
    -
    en trouwens ik zeg niet dat ik niet geloof in medicijnen! ik geloof wel in medicijnen maar de uienkuur, zal er beter bij werken denk ik dan als er veel van de vrouwen hierdoor een betere menstruatie of een eisprong hebben gehad.

14. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    uienkuur of niet...de hormonstertjes zijn in ieder geval bezig...sodeju wat een reactie.

Jij geeft een 'wondermiddel' (en zo heet het topic nog steeds) en als jij er dan zo overtuigd van bent, is het misschien wel eerlijk om dit dan eerst te proberen, voordat je naar de gynaecoloog gaat.
    Want als je medicijnen krijg icm die uienkuur is het makkelijk om te zeggen dat het door die uienkuur komt, terwijl het dus waarschijnlijk door de medicijnen komt...En dat bedoelde ik dus met je afspraak afzeggen.
    En je zegt dat je een onregelmatige cyclus hebt, dus dan kan het toch zijn dat nu je menstruatie eraan komt? Maar dat hoeft dan toch niet door die uien te komen?

Ik wens je echt het allerbeste, maar ben idd een beetje sceptisch. En als jij het een wondermiddel noemt, dan moet je het ook kunnen hebben dat je reacties krijgt van meiden die er niet in geloven.

15. misscansu

misscansu Actief lid

10 dec 2012
    207
    2
    0
    thuis.
    -
    nee hoor ben gister klaar met ongesteld. ik ga niet in duscussie met je. ik geef de dames alleen een tip en er zijn nu ook een paar dames die er mee zijn begonnen ik ben benieuwd.

16. Sakura

Sakura Niet meer actief

Ik ben vannochtend begonnen en vanavond alweer vergeten haha wat slecht van me :p

Wat kunnen mensen trouwens mierenneuken over hoe bepaalde zinnen zijn getypt, terwijl ze best weten wat er bedoeld wordt zeg.. Niet iedereen kan mooie verhaaltjes typen.

Als je niet niet gelooft moet je zelf weten, niemand dwingt je om te proberen en ook niemand dwingt je om te reageren :D

17. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

---

18. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Sakura had ik de eerste dag ook, nu ik leg de avond van te voren 2 uien alvast klaar op het aanrecht. Zodra ik de keuken in loop, zie ik die uien liggen die me roepen om gekookt te worden :p

Heb trouwens een tip voor mensen die in tijdnood zitten smorgens, zoals bij mij. ; na het opstaan doe ik eerst de ui koken, dan 't pannetje uitzetten en het sap in een glas gieten en dan zo in de koelkast. Wanneer ik klaar ben met douchen en aankleden etc is het tenminste afgekoeld om direct achterover te slaan :cool:

19. Stephany1987

17 nov 2012
    27
    3
    3
    Vrouw
    Heerenveen
    Hoi meiden,

Ik volg deze topic al een paar dagen en het verbaast me een beetje hoe sommigen op elkaar reageren... Vind het jammer aangezien we allemaal hetzelfde doel hebben namelijk: zwanger worden!!
    Repect is waar het om draait meer hoef ik volgens mij niet te zeggen....

By the way ik ga morgen zelf met de kuur beginnen ben benieuwd of het effect heeft. En zo niet dan is het jammer..

20. mamabri

mamabri Niet meer actief

Tja dat zei ik ook al, maar mensen schijnen te denken dat een arts je medicijnen voorschrijft uit belang van de patient en vergeten (of weten niet kan ook natuurlijk) dat de artsen ze vaak voorschrijven uit eigen belang. Blij dat ik niet de enige ben die dat in dit topic vermeld, ik hoop oprecht dat mensen hierdoor hun ogen open gaan.

Deel Deze Pagina