Sinds 2 dagen heb ik enorme jeuk op mijn buik en benen. Ik word er helemaal knetter van. En gisterenavond zag ik ook ineens striae komen op mijn buik . Ik smeer met zwangerschapsolie van Weleda maar dat is blijkbaar niet voldoende. De striae vind ik niet zo heel erg maar de jeuk wel. Is er een middel dat écht helpt tegen de jeuk en dat ik veilig mag gebruiken?
vitamine e olie te koo bij reformwinkel en sommige drogisten ps:mag je mentholpoeder wel gebruiken tijdens zwangerschap?
Geen idee of mentholpoeder mag. Hm, vitaminen E olie maar eens halen dan. Nog meer mensen met een tip?
Mentholgel werkt altijd erg goed tegen de jeuk. http://www.menzis-gezondheidswinkel.nl/ ... egoryId=23
ik heb geen idee of ik met een domme tip kom, maar als je ook een erg droge huid hebt kunnen visoliecapsules helpen hopelijk ben je snel van de jeuk af want het lijkt me vreselijk
Ik heb ook verschrikkelijke jeuk op mijn buik. Heb net metholgel bij de drogist gekocht en dat geeft echt een paar uur verlichting, voelt heerlijk koel. Op de verpakking staat dat het veilig tijdens de zwangerschap gebruikt kan worden! Succes!
Mentholpoeder kan inderdaad goed helpen, zelf heb ik van m'n huisarts Lanettecreme voorgeschreven gekregen.
mentholpoeder mag gewoon heb ik bij de vorige zwangerschap erg veel gebruikt nu heb ik alweer zo'n last van jeuk
Vriendinnen van mij gebruiken rozenolie van weleda en zeggen dat het helpt. Ik heb van de HA koelzalf gekregen. Erg prettig tegen de jeuk en ruikt ook nog eens lekker. Sterkte met de jeuk!
Hier ook vreselijke jeuk op buik! Vorige week tijdens controle bij VK even gevraagd. Goed insmeren was het advies. Ik gebruik zelf de buikbalsem van zwitsal, maar pure vaseline werkt nog beter! Een ander advies was idd menthol poeder, bij aanhoudende klachten contact met VK opnemen dan schrijven ze wat voor. Het schijnt te komen van afvalstoffen die je lever afstoot.
Ik zal het donderdag ook eens met de gyn bespreken. Misschien kan hij een recept uitschrijven voor me.
Ik gebruikte eerst ook mentohloeder en mentholgel, en toen dat niet meer hielp ben ik gaan smeren met amandelolie waar ik een paar druppels pepermuntolie doorheen deed. Sat werkte echt perfect! Kreeg ik als tip van de VK.
Mijn huisarts zei dat ik mentholpoeder gewoon mag gebruiken. Neem aan dat hij weet waar hij het over heeft.
De buikbalsem van Etos werkt ook goed tegen de jeuk. Daar zit ook wat mentol in. Het is lekker verkoelend en werkt tegen striemen op je buik. Vriendlief vragen of hij je buik ermee wil masseren en genieten maar! Liefs, Sonja
Koelzalf is het wondermiddel! Ik had overal jeuk! Ben toen naar de huisarts gegaan, en kreeg koelzalf. Dat deed meteen zijn werk! Heel veel succes, want weet uit ervaring dat niets zo erg is als jeuk! Liefs xxx, Debby