zwanger en frituur

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door cherry blossom, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cherry blossom

cherry blossom Niet meer actief

Ik ben 15 weken zwanger, eet zo af en toe wel wat vanuit de frituur, zoals in de weekenden. Probeer verder wel gewoon normaal en gezond te eten dagelijks. Kan af en toe frituur kwaad voor het kindje? Eten jullie ook wel frituur? of niet meer?

2. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Tijdens de zwangerschap aten wij zeker 1 keer in de week friet... En vooral op het einde van de zwangerschap was ik echt verslaafd aan frikandel speciaal! Oh kon er geen genoeg van krijgen! Niet dat ik het dagelijks at hoor, maar de zin bleef en soms at ik het 2 keer in de week! Gezond is het natuurlijk niet, maar dat het echt kwaad kan lijkt me niet hoor!

3. valhalla

valhalla Niet meer actief

Als het in goede olie (vloeibaar en niet al vijf weken oud) gefrituurd is kan het toch geen kwaad! Zou er geen bakken zout en mayo overheen gooien maar een patatje op zijn tijd is gewoon heerlijk en helemaal niet ongezond!

Eet een of twee keer in de week patat, maar voor de rest probeer ik wel zo gezond mogelijk te eten....

Dus als je verder gewoon gezond eet kan het echt geen kwaad!

4. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Helemaal niet erg lijkt me.

Ik moet echt moeite doen om gezond en niet te vet en te zoet te eten, heb alleen maar trek in lekkere dingen :oops:

5. lindavg

lindavg Fanatiek lid

25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Hier werd ook, nog steeds trouwens wel 1x in de week patat gegeten.
    Denk dat het eerder schadelijk is voor jezelf ( kilotjes) dan voor je beeb.

Heb hier een gezonde dochter gekregen 3 weken geleden.

6. bloempje82

bloempje82 Actief lid

12 jan 2007
    323
    0
    0
    Hier wordt de frikandellenvijver zo ook aangeslingert! Wij eten 1x in de week patat en volgens mij krijgt de beeb daar niks van.

7. syllie21

syllie21 Lid

19 okt 2007
    53
    0
    0
    kapster
    nou ik weet wel dat al had je geen frituur mogen eten tijdens je zwangerschap dat ik het erg moeilijk zou hebben
    ben helemaal gek van bitterballen en sinds ik wat verder in mijn zwangerschap ben stuur ik me vriend s'avond wel eens de schuur in om er een paar te bakken voor me hoor gelukkig is hij zelf ook niet vies van een balletje dus doe dan gewoon lekker met me mee

zijn we toch nog samen zwanger :)

8. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    1x in de week lekker frietjes oid eten kan geen kwaad hoor!

9. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    frietjes zijn nooit echt gezond ;) maar een zwangerschap maakt verder niet uit hoor. wij zondigen hier af en toe ook eens lekker bij de mac :)

10. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Hahahaha denk dat als we geen frituur zouden mogen er een heleboel vrouwen gek zouden worden! Patatjes zijn mijn favoriet momenteel hihi.. gelukkig zit ik na een paar happen helemaal vol, dus krijg ik (voor mijn eigen lijf dan he) niet zo heel veel binnen!

11. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik was "in love" op de frituur hihi het lieft gooide ik er alles in. heel de dag kon ik friet eten en dan de mac o heerlijk was dat. ik probeerder erbij heel gezond te eten hoor maar de frituur was zeer moeilijk te weerstaan. alicia is kern gezond dus kwaad kan het niet lijkt mijn. ik at zeker 3 x per week friet/mac maar vaak als tussendoortje in de stad en dan savonds nog is een keer een gekookte maaltijd.

Deel Deze Pagina