ik werd vannacht wakker van heel veel pijn in me recht zei,buik.. beetje zo onder me ribben zeg maar,net nie aan de zijkant. ik wilde opstaan,maar dat lukte nie,wel via me linker zei,ik naar de tiolet,en weer in bed gegaan,maar lopen deed ook echt pijn... na denk ik half uur,was de pijn helemaal weg.. maar het deed gewoon zo zeer,dat ik schrik had.. heeft iemand dit ook gehad? en is het stom als ik daarvoor de vk bel?want nu is die pijn nie meer trug gekomen... groetjes xxx sandra
hoi hoi Ik had dit ook toen ik rond de twintig weken zwanger was. Een vreselijke stekende pijn aan 1 kant van mijn lichaam. Op de plek van mijn nieren. Ik heb wel de vk gebeld en die dacht aan nierstenen. Ik heb het bij de huisartsenpost laten onderzoeken, maar het waren geen nierstenen. Die huisarts zei dat de groter wordende baarmoeder mijn urinewegen blokkeerde(afknelde), dit stuwde mijn nier aan 1 kant en daar kwam die vreselijke pijn vandaan. Advies: je moet op de andere kant van het lichaam (waar het dus niet pijn doet) gaan liggen. De baarmoeder zakt dan de andere kant en van je urinewegen af. Die zijn nu niet meer bekneld waardoor de pijn afneemt. Ook voorover leunen of juist achterover kan helpen. Ik heb er gelukkig maar een paar keer last van gehad , maar ik weet nu wat je eraan kan doen en dat het niet ernstig is. Veel succes ermee!
owke,wat je zo uitlegt lijkt op wat ik heb gehad.het deed echt niet normaal zeer..was bang man... ik doe morgen toch ff de vk bellen voor de zekerheid..dan weet ze ervan... en kijk ik wat ze zegt.. bedankt voor je reactie! oja en jij hebt het meerdere keren gehad,was dat altijd in de nacht? groetjes sandra
ik zou ook even je verloskundige bellen, het kan ook je lever zijn. hoeft natuurlijk niet, maar ze kunnen beter even kijken en dan ben je weer helemaal gerustgesteld. succes
Een keer toen ik net wakker was. Ook een keer in het zwembad! En een keer sàvonds. Je kan natuurlijk gewoon even devk bellen als je er niet gerust op bent. Maar probeer het eens uit als je weer zo`n pijn heb, gewoon de andere kant op leunen dan moet het afzwakken. succes
Heb ik ook. In mijn zij en half bij mn rug zelfs. Komt gewoon door het groeien van de baarmoeder. Alles word natuurlijk opgerekt.