Hallo dames, Ik heb een vraag ik wilde graag weten of wonderolie nemen om weeën op te wekken schadelijk is of niet en of het echt helpt en of iemand hier ervaring mee heeft. Heb namelijk geen zin om tot 42 weken zwanger te zijn. Hoop dat jullie antwoord hebben op mijn vraag. Groetjes Lisa
Volgens mij werkt wonderolie alleen op je darmen je krijgt zeker krampen maar dan wel van de diaree . Ben ook van mening dat de meeste middeltjes niet helpen Als je kindje er nog niet klaar voor is lekker laten zitten en gewoon de natuur zijn gang laten gaan.
Nou ik kan je vertellen mijn heeft het zeker geholpen! ik was met ongeveer 37 1/2 weken tonic gaan drinken 5 flessen in totaal. En met 38 weken en 2 dagen kreeg ik lichte voorween. Die dag moest ik ook naar vk en toen dachten ze dus dat me kleintje was gedraaid dus moest naar ziekenhuis en voelde ze gelijk even of ik al cm had. Maar had alleen maar een weke baamoedermond. Die zelfde dag ben ik wonderolie gaan halen en rond 19:00 opgedronken en 22:30 braken me vliezen! Je reest wel even helemaal leeg maar bij mijn heeft het echt geholpen. Zou het alleen doen als je er zelf achter staat en als je natuurlijk rond 38 weken zit
De wonderolie werkt alleen als de kleine er klaar voor is en je baarmoeder rijp genoeg is ik moest het ook maar proberen met 38 weken nu maar helaas kreeg niet eens krampen of iets dergelijks Maar bij kim heeft het wel geholpen ben toen gestript en moest van de vk een flinke slok wonderolie nemen nou of het werkte 4 uur later was kim er
Wonderolie. Een middeltje uit grootmoederstijd is wonderolie. Ze verkopen het bij de drogisterij en bij de reformwinkel. Eigenlijk werkt wonderolie op de darmen. Binnen een paar uur na het innemen gaan de darmen samentrekken. Omdat de baarmoeder zo dicht tegen de darmen aan ligt, neemt deze vaak deze samentrekkende bewegingen over. En die bewegingen worden weeën. Wonderolie kan absoluut geen kwaad. Het smaakt alleen niet zo lekker. Wat siroop erdoor verbetert de smaak Je kan het gewoon bij de da of kruitvat enz halen
Ik heb het ook geprobeerd en bij mij heeft het niet geholpen. (de wc was wel heel de dag bezet maar verder niet). In tegenstelling tot wat de anderen zeggen heb ik wel gehoord dat het schadelijk kan zijn. Er zit een mogelijkheid in dat de baby in het vruchtwater poept en mijn vk raadde het dan ook af. (toen had ik het al gebruikt en heb derhalve een poosje flink in de rats gezeten over de baby maar gelukkig helder vruchtwater). Daarnaast is de smaak niet meer uit je mond te krijgen
ik vind het maar niets om op eigen houtje met zulke fratsen te beginnen... Dat kindje blijft niet voor niks in je buik zitten. Als het er klaar voor is zal de bevalling zich vanzelf aandienen. En nee, niemand vind het leuk om zolang zwanger te zijn. Maar ook daarmee gaat je lichaam mee met de natuur. Een hele zwangerschap lang ben je er mss nog niet aan toe om te bevallen maar bereid je je op van alles voor. En op het laatst ben je het helemaal zat en is alles klaar, en dat betekend volgens mij dat je lichaam zichzelf klaar maakt voor de komst van je kindje... Gewoon de natuur zijn gang laten gaan dus