Dag dames, ik heb wat vraagjes. Namelijk sinds 2 a 3 dagen heb ik zeg maar dat ik echt GIGA vaak naar de wc moet en er komt dan zoveel "urine" uit dat ik denk heb ik dat echt gedronken... de verhoudingen kloppen niet meer hahahaha... maar het is echt geen vruchtwater.. en zo wel dan heb k dat niet gemerkt.. maar goed dan had ik ook wel iets van soort weeen moeten hebben toch? En de kleine is al helemaal ingedaald en k heb nu onderin zon slappe buik zeg maar.. en bovenin is het giga hard want daar voel ik ook echt zijn kontje... dat is wel grappig op zich moet ik zeggen. Maar klopt dat het zo hoort dan ? Ik voel hem ook bijna niet onderin alleen heeel veel bovenin dus dat zit naar mijn mening ook wel goed. Ik ben echt super ongeduldig hahaha ik wil echt weten wanneer hij zich nu gaat aanmelden bij mama gitje.... maar de slapeloze nachten die ik al 3 dagen heb gehad.... ik word daar ook een beetje gek van als dat nog langer gaat duren... mierennesten in mijn benen, maar niets wat er tegen helpt... En ik lijk ook veel meer afscheiding te krijgen zeg maar, en die geur dat af en toe ervandaan komt is ook niet echt je van het.... Nou dit was het klaaguurtje ook wel weer van mij geloof ik. Maar dat komt denk ik doordat ik al 3 weken thuiszit en het huis ondertussen wel meer dan schoon is..... en mijn familie anderhalf uur hier vandaan woont.. dus zit vaak alleen hiero met de katjes, want manlief moet natuurlijk gewoon centen verdienen..... Nou jaaaa bedankt voor het lezen van mijn klaagmuurtje vandaag Liefs Brigitte
Ik weet precies hoe je je voelt Gek word je van dat wachten. Ik heb veel 'last' van de voorweeen. Van mij mag het nu wel door gaan zetten. Kan niet wachten tot ik ons wondertje eindelijk vast kan houden. Maar ja kan ook nog 5 weekjes gaan duren hè?
Ik heb heel veel last van harde buiken (om het half uur ong.) en een zeurende pijn in mijn rug en onderbuik. Heb hiervoor ook in het zh gelegen en volgens de vk zijn dat voorweeën. (Had er toen ook echte weeën tussen, maar dat heb ik nu niet meer.)
hoi meiden, ik zit ook maar te wachten op de bank. en elke dag denk ik weer een dag voorbij en nog steeds geen baby. denk maar ze zou het wel goed hebben daar binnen. hoop dat jullie baby`s snel komen. liefs chantal.
hmzzz ok. Ik heb daar ook wel last van maar niet zo hevig dat ik ervoor naar de Vk hoef zeg maar. En harde buiken heb ik ook, maar niet elk halfuur.. dus bij mij is het dus nog aardig rustig.. Ik hoop dat jullie kindjes ook gauw komen en voor jou helemaal chantal87
Ik heb inderdaad mijn huis schoon en ook hier staat alles klaar voor de baby. Tijd in overvloed dus om leuke dingen te doen! Ik vind het echt zonde van mijn vrije dagen om ongeduldig te gaan zitten wachten. Zoals al werd gezegd, het kan nog wel 5 weken duren..... Groetjes, Anakin.
@ chantal87 Voor jou lijkt me helemaal wachten, wachten en nog eens wachten. Hoop voor je het snel mag komen. @ anakin Ik kan niet veel meer dan thuis zitten. Ik heb geen auto (manlief moet gewoon werken) en ver fietsen kan ik ook niet meer, kan dus niet ff ergens op bezoek. Zit niks anders op dan maar wachten.
dat heb ik dus ook... kan nog amper fietsen, en de auto... tsjah die heeft manlief bij zich... af en toe breng ik hem maar weg zodat ik de auto wel heb... maar het blijft wachten wachten wachten... ik heb inmiddels alle seizoenen van Gilmore Girls bekeken... ben nu bij seizoen 7 episode 19.. dus nog 3 te gaan en dan heb ik echt alle seizoenen/afleveringen gezien aangezien ze ermee stoppen... snik snik... dan maar weer een nieuwe hobby zoeken hahhaah csi?
moet wel zeggen dat ik het geluk dan weer heb dat ik ook geen last van voorweeen heb af andere pijnen heb. maar wachten is ook vervelend. gr chantal.
hoi dames, Grappig toen ik aan het lezen was dacht ik dat ik had geschreven. Zo voel ik me dus nog drie dagen te gaan. Ik heb precies het zelfde. Ik heb ook bovenin pijn. Ik heb 's nachts pijn en slaap erg onregelmatig. Met die voorweeen hoop ik dat het echte weeen gaan worden maar nog niks. We blijven wachten
Hier nog 1! hihihi Ik voel me super, maar ben het gewoon zat! Wil mijn eigen lijf terug! Wil weer gek doen, rennen, dansen springen! Zit dus ook echt te wachten! Maar zorg wel dat ik van alles te doen heb hoor, heb een eigen autotje voor de deur staan dus ga gewoon de hort op, stad in, vriendinnen langs, mensen hier langs, troepruimen in huis etc. En mocht ik me echt gaan vervelen..heb nog 4 seizoenen sex in the city te kijken! Ik heb sinds vrijdag ook last van voorweeen..tenminste dat denk ik, vooral snachts! Stekende pijn onder in mijn buikkie! En ja ook meer afscheiding, en nog meer plassen! En dan zeggenz e dat wij een grote uk krijgen, dus ik verwacht uk eigenlijk ook eerder dan de uitgerekende datum...lopen bijna 2 weken voor..Maarja heel fout natuurlijk, kan het alleen maar tegenvallen, als het wel nog 4 weken duurt! Meiden ook wij zijn snel mama..we moeten nog even volhouden! kus miek
hoi miekie, tegen mij zeggen ze ook dat het een grote meid is rond de 8 pond maar helaas kwam ze niet eerder. hoop bij jou wel. gr chantal.
Ben het wachten ook wel zat. Heb net als chantal87 het geluk dat ik nergens last van heb... maar jah de kleine wil maar niet komen... En ik ben zoooooooo nieuwsgierig inmiddels..
Ik hoop voor alle meiden die over de 40 weken zijn dat het snel mag komen. En hoop dat het bij mij niet over de 40 weken gaat Mijn man en ik zijn zooooo ongeduldig. Zijn zo benieuwd hoe onze uk er uit ziet. Ik heb gelukkig een hele voorspoedige zwangerschap gehad en heb dus eigenlijk niks te klagen. En de voorweeën zijn ook niet pijnlijk of zo. We hebben gisteravond gevierd dat we nu 37 weken zijn, mag ik eindelijk thuis bevallen. Dus kleintje kom maar!
hahaha chantal hier precies hetzelfde. ben ook 30 mei uitgerekend... (mijn schermpje staat alleen niet goed maar dat maakt niet uit) Wij zijn ook zooooo nieuwsgierig joh... maar manlief blijft 6 juni volhouden hahahaha.. dus ik moet dan nog een week langer ben ikbang... nah ja we zullen het wel zien niet waar
Heb je zelf ook een voorgevoel wanneer het zou komen? Ik roep zelf al bijna de hele zwangerschap dat het rond de 2 weken te vroeg komt. (dat is dus volgende week ) Dat valt tegen als het besluit tot 42 weken te blijven zitten haha!
O ja hoor ik heb gezegd dat hij voor 20 mei komt... dus dan moet het ook volgende week zijn niet waar Maar er is echt niets dat erop gaat wijzen dat het ook daadwerkelijk gaat gebeuren hahaha