Wonderolie wie ervaring

Discussie in 'De bevalling' gestart door tataar, 15 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ik twijfel of dat ik het nog 1 keer zal proberen of niet...ik heb nog een paar uur om erover na te denken want ik doe het pas als mn vriend weer thuis is rond 19.00.

jeetje heb nu al zowat van alles geprobeerd
    sex helpt niet
    ananas helpt niet
    bitter lemon helpt niet
    wonder olie tot nu toe ook nog niks.

kom op baby!!!!!!!! als er echt niks gebeurd vandaag dan moet ik maar wachten tot woensdag mischien dat de vk. mij verder kan helpen.

2. Hummeltje83

Hummeltje83 Bekend lid

11 feb 2010
    687
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lennylenn, dat wachten duurt lang he als je er al zo aan toe bent om te bevallen.
    Heb ook nog geen wonderolie gebruikt, maar sex, bitter lemon en ananas werkt alleen niet bij mij.

Dus twijfel of dit wel gaat werken.

3. lennylenn

@hummeltje: jaaa echt heeeeel vervelend dat wachten. ook omdat ik vreselijk veel last heb van maagzuur en daardoor ook niet meer lekker slaap. pfff ben het zo zat.

welke wonderolie hebben jullie eingelijk gebruikt? ik heb van de etos..maar ik weet niet of dat er verschillende merken zijn ofzo en of dat invloed heeft op de kwaliteit? jaaa klinkt heel stom maar ik weet het echt niet.

we zijn al zo dichtbij meiden..er moet toch iets gebeuren binnenkort? (en niet pas over 3 weken ofzo)

4. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

ik had die ook gewoon van de etos :D

neem maar nog eens een eetlepel of 2 hahaha dan moet het wel helpen :D

5. McGyver

McGyver Niet meer actief

en een uur later nog 2...

6. cindybaby71

hahahaha jij snapt het lol

7. MamaV3

MamaV3 Niet meer actief

Hier raadt de vk het ook aan te proberen maar totnogtoe heeft het niks opgeleverd. Niets verbazend gezien ik me best 'goed' voel verder.

Ik heb wel nog net 1 grote lepel ingenomen. Baat het niet, dan schaadt het niet , toch?Haha

8. lennylenn

jaaa hahah mcguyver heb je er nog wat ingenomen?

ik doe dan met je mee... neem je het puur in of met een sapje ofzo? ik denk niet dat ik het puur wegkrijg. beinvloedt het de werking als je het met een sapje inneemt of maakt dat niet uit?

bestaat er niet iets als een "" overdosis" aan wonderolie? hahaha ja ik weet het echt allemaal niet. er is ook geen bijsluiter bij ofzo.

@cindy: hoeveel lepels had jij per dag ingenomen voordat het werkte? en merkte je al heel gauw iets?

9. McGyver

McGyver Niet meer actief

lenylenn ik heb gisteraaf nog ingenomen...

10. lennylenn

gisteravond had ik 1 eetlepel in een bekertje sap gedaan maar er gebeurde niks. tot nu toe heb ik niks meer ingenomen.

doe jij 2 eetlepels gelijk innemen of doe je die verspreid over de dag? dus bijv 1 eetlepel sochtends en 1 eetlepel savonds?

11. McGyver

McGyver Niet meer actief

nee dan 2 tegelijk in wat warm water,savonds... verspreid heeft weinig effect

12. lennylenn

hahah wauw cindy jij had gewoon 4 lepels genomen!!! haha je was het echt goed zat he, nou ik ga dan maar voor 2 lepels in 1 keer vandaag.

13. cindybaby71

ja idd ik was het toen echt zat ik was doodop had overal oijn kon niet meer lopen en kag alleen maar nog op de bank pffffffff en toen had ik er genoeg van hahaha:$

14. tataar

tataar Actief lid

13 mei 2008
    231
    0
    0
    Office manager
    Almere
    He meiden.

Het kleine schoppertje speelt niet langer verstoppertje met 3930 gram en 56 cm lang is Demy op 18 februari 2011 om 22.55 uur geboren.

Alles gaat goed wel een keizersnee maar dat was de eerste ook. Maar wat wil je als je naar de lengte en gewicht kijkt.

Heb dus wel een pittige bevaling achter de rug maar ben nu
    Lekker aan het genieten.
    Ik hoop dat jullie dat ook snel zullen doen.
    X

15. McGyver

McGyver Niet meer actief

@tataar gefeliciteerd!

16. cindybaby71

wauwwww tataar van harte ;)

17. lennylenn

jeeeey tataar!!! van harte gefeliciteerd met jullie kindje!!!!!!!!!!

18. lennylenn

volgens mij is mijn lichaam echt immuun voor die olie.. 2 uur geleden 2 eetlepels genomen in een beetje sap. nu nog steeds helemaal niks! of moet ik gewoon geduld hebben. getver zeg ben nog nooit iets zo zat geweest. als ze er voor woensdag nog niet is ga ik me een potje dramatisch lopen doen bij de vk. zodat ze gaat strippen of iets in die richting.

hmm is de vraag of ze dat dan wilt doen want woensdag heb ik de "strengere" vk. je mag er zeker niet op staan dat je gestript wordt?

19. lennylenn

wat is het rustig hier...jullie zijn niet stiekem aan het bevallen he!!!!!

bij de maart mama's zijn er al 3 bevallen die pas na mij uitgerekend waren. wat kan ik daar jaloers op worden zeg!

Deel Deze Pagina