heb mar s 2 koffielepels geprobeert met ijsthee benieuwwd hoe laat er iets te merken valt en of er wel iets gebeurt..... heb half 7 ingenomen...
hahaha en anders gewoon puur innemen had ik ook gedaan(2 eetlepels uur later nog eens 2) offtopic iedere x lees ik bij je naam hennesoep hahaha sorry meid
Hier ook weer 2 grote eetlepels ingenomen rond 16u met een groot glas sinaasappelsap maar NIKS.Zelfs geen rommelende darmen of toiletgang.. Nog maar wat afwachten dus!
ik had donderdagavond om 20.00 2 eetlepels wonderolie genomen en om 2.30 braken mijn vliezen of het nou door de volle maan of door de wonderolie kwam weet ik niet haha maar wel toevallig!
Haaaai dames! Ik ben gisteren idd bevallen van een prachtig heerlijk rustig meisje Indy Sienna. Ik lig nog tot zaterdag in het geb.centrum en de internetverbinding is hier niet zo optimaal. Zodra ik thuis ben kom ik ff mijn verhaal doen. Maaar de w.olie heeft absoluut geholpen en ze heeft niet in het vruchtwater gepoept.
Haha.. Hier heeft de wonderolie geen werking gehad.. mar goed had maar 2 koffielepels genomen dat is totaal nog geen eens 1 eetlepel volgens mij.. dus denk dat as er vanaaf nog niets aan t rommelen is.. toch maar eens eetlepels ga nemen... wie weet werkt t wel.. morgen is de dag.. kun je de olie beter s avonds nemen? of beter s morgens? en met sinaasappelsap is het best? hahah begin nu echt wel nieuwsgierig te worden.
zou ik het gewoon vanmiddag al innemen? dan doe ik gewoon met sap. doe ik nu 1 eetlepel. mocht t niet gaan werke rond t avondeten kan ik er om rond 7 uur nog een nemen.
Ja heb het al ingenomen om half 2.. 1 eetlepel nog niet echt iets aant werken geloof ik, mn buik is heel de dag al rommelig, maar echt naar toilet ofzo hoef ik ook neit.. weet ook niet hoe snel het moet gaan werken. we wachten nog maar even af.
Pffff twijfel slaat steeds meer toe, zou ik dan toch? Kun je wonderolie bij de kruidvat halen? Weet dat ze het bij etos hebbem, maar das hier weer een stuk vandaan.....
Nou die wonderolie, of het dat geweest is weet ik niet.. maar om 23.54 mochten wij onze dochter Mirjam in onze armen sluiten..ze weegt 3720 gram en is 49 cm lang. Alles is zzeeer vlot gegaan, en we maken het goed!
Hen30sep - Gefeliciteerd met jullie dochter! Fijn dat het allemaal zo snel is gegaan en dat alles goed gaat. Toch de wonderolie?
Jeetje, als ik zo de verschillende ervaringen zit te lezen hier, lijkt het er toch wel op dat de wonderolie iets doet?! Zal het in gedachten houden voor het geval ik overtijd ga lopen Gefeliciteerd Hen30sep!