ik heb nu al 3x 2 eetlepels genomen het heeft wel wat gerommeld maar gaat ook telkens weer weg kan nu wel goed naar de wc na 3x dat spul te hebben gedronken maar ik wil weeen en eindelijk die kleine in me armen hebben, maar dat wil nog niet wel fijn dat het bij vele anderen wel helpt
Jeeeey nog meer wonderolie baby's! Van harte gefeliciteerd allemaal! Vanaf zaterdag kan ik alles goed bijlezen. Genieten van de baby's he. Heeeeerlijk
Waarom helpt het bij zoveel mensen en bij mij niet??!?! Heb wel hele schone, frisse darmen nu volgens mij Heb me nog nooit zo leeg gevoeld geloof ik...
hier helpt wonderolie ook niet:x voor mijn darmen wel ja maar verder gebeurt er niets ik ben er echt klaar mee maar ja we w88 af
Mmhm. Ik ga zometeen ook wat proberen. 2 nachten terug een eetlepel genomen en geen effect.. ook geen laxerende werking ofzo (wat ook heel welkom is op dit moment).. Dag erna wel meer voorweeen en harde buiken dan normaal maar niet echt dat ik zou zeggen van god dat komt door dat beetje wonderolie.. Dus, twee eetlepels voor mij vanmiddag. Na 40 weken en wat daagjes ben ik het ook lekker gezellig zat .
zet hem op sincertity! ben benieuwd of het bij jou werkt ik poep me na bijna 4 dagen gebruik wel geheel leeg net alsof je van achter plast zo erg, maar wel fijn dat het eindelijk een keer doorloopt. hopenlijk komen de ween ook nog ben nu 4 dagen na de uitgerekende datum dikke knuffel cathje
Net ook 2 eetlepels genomen ben benieuwd neem over een uurtje of 2 nog eens 2 eetlepels en laat onze kleine meid dan maar komen!!
hoi dames Ik ben op aanraden van mijn gynaecoloog (ik woon in België) deze middag wonderolie beginnen nemen. Ik ga niet zeggen hoeveel zodat niemand mijn schema overneemt. Maar ik zou dit toch niet zomaar op eigen initiatief zitten uitproberen als ik in jullie plaats was ... Bij mij gebeurt het dus op begeleiding en de wonderolie komt van de apotheek in het ziekenhuis zelf. Overigens nog geen effect, maar 'k heb er nog niet veel van genomen. Ik vrees een beetje voor diarree, hopelijk is die dan over wanneer de bevalling begint.
na een heel flesje wonderolie weggewerkt te hebben kwam er bij mij nog steeds niets op gang mijn vliezen zijn gebroken nadat ik een avond gelachen had met mijn schoonzus en bitterlemon had gedronken uiteindelijk ben ik 3mrt na 36 uur weeen bevallen van onze geweldige zoon jack nu gaat alles goed met mama en zoon. succes allemaal
Ik wil het ook gebruiken, maar ik durf niet echt. Ik heb al vanaf week 35 voor weeen, en ben nu 39+3. Als de beeb met 40 weken er nog niet is ga ik het denk ik toch proberen.