Yes heb iets gevonden wat ik kan eten!

Discussion in 'Zwangerschap' started by Eden28, Jul 23, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

Jun 23, 2012
    1,623
    0
    0
    Bij alles maar dan ook alles wat ik eet wordt ik daarna misselijk en hoef ik het dus echt niet meer. Herken dit helemaal niet van vorige zwangerschappen. Weet wel dat het elke keer anders kan zijn maar dit slaat alles. heb nog niet moeten overgeven maar als ik me best doe komt zo alles eruit (sorry!).

Thuis wordt ik standaard van alles misselijk door alle geuren (fijn he!). Nu heb ik dus crackers met kaas gekocht en dat kan ik verdragen joepie!!! Probleem alleen is dat ik echt constant super honger heb dus dat worden heeel veeel crackers eten.

Zo dat moest ik even kwijt want was bang dat ik niks meer naar binnen kon krijgen ;). Alles smaakt ook zo anders en zo vreselijk vies bah!

2. engeltje23

engeltje23 VIP lid

Aug 14, 2011
    9,348
    0
    0
    @ eden: ik herken het helemaal! Heb weken bijna niks anders als droge creamcrackers kunnen eten! Zelfs fruit werd ik kotsmisselijk van. Hoop voor je dat t bij jou snel over is, sterkte!

3. nlovesn

nlovesn Actief lid

Oct 10, 2011
    437
    0
    16
    Ik herken het van het eten en de geur.

Van begin tot week 18/19 alleen brood en tomatensoep gegeten, nu kan ik weer wat meer eten, maar absoluut geen friet of gebakkenaardappeltjes of andere vettige troep en van de geur heb ik nu nog veel last. Vriendlief kookt iedere dag en ik zit buiten, omdat het binnen zo stinkt dat ik de hele tijd loop te kokhalzen van de geur :)

4. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

Jun 23, 2012
    1,623
    0
    0
    Owww fruit vind ik nu juist heerlijk! Dat is eigenlijk het enige wat ik wel op kan maar daar raak ik niet vol van

5. Chaii

Chaii Niet meer actief

Hihi, heel herkenbaar!
    Zowel bij mijn dochter als deze zwangerschap vond ik door het overgeven en de misselijkheid de eerste (16) weken zwaarder dan de laaste.
    Heb je Brinta al eens geprobeert? of vloeibaar drink ontbijt?
    Daar raak je ook sneller vol van en is makkelijk weg te drinken/eten. :)

Share This Page