Wonderolie

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bloem1984, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloem1984

Bloem1984 Lid

14 dec 2011
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi mama's

Ik ben erg benieuwd naar de ervaringen met wonderolie. Wie heeft het wanneer gebruikt (hoeveel weken) en heeft het gewerkt?

Ik ben niet op zoek naar meningen want ik weet dat de baby ervan in het vruchtwater kan poepen (hoewel niet bewezen is dat het van wonderolie komt) en ik weet dat de baby komt zodra hij of zij er klaar voor is!!!

Alvast bedankt;)

2. Bloem1984

Bloem1984 Lid

14 dec 2011
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helemaal niemand?

3. vita

vita Bekend lid

18 jul 2007
    810
    3
    18
    utrecht
    Ik heb het gebruikt bij mijn 1e,maar helaas geen baby daardoor. kon wel fijn naar de wc:D
    Bij een vriendin van mij werkte het wel allebei de keren. doordat ze giga krampen kreeg, werd de baarmoeder ook aangespoord. Althans dat is wat zij denkt. Volg je gevoel!Succes met de laatste dagen:D

4. Behappy

Behappy Niet meer actief

Is dat wonderolie niet vreselijk smerig !?:p

5. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    het is super smerig!! afgelopen week geprobeerd, maar zie onderschrift.. veel naar de wc en misselijk voelen. laat op de avond flinke voorweeen, maar zette ook niet door. bij andere mensen die ik ken zette het wel door. miss bij jou ook..

6. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    Ook ik heb het geprobeerd en Het heeft niet geholpen! Wel helder vruchtwater :D maar joh, ik word al weer misselijk als ik het woord alleen al zie staan..... Gaaaatver was wat dat intens smerig!!! En het hielpmhelemaal niets!!!

7. Bloem1984

Bloem1984 Lid

14 dec 2011
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks voor reacties.
    Ik ga het denk ik proberen en laat wel weten hoe het is gegaan;)

Fijn hè, die laatste loodjes! Geduld is een schone zaak

8. liesjjee

liesjjee Lid

16 mrt 2009
    53
    0
    0
    Enschede
    nou heb het ook geprobeerd. en ook hier was er niks aan de hand. Zei savonds tegen mijn vriend ik voel geen weeen maar ben ontzettend misselijk dus ga vast naar bed. Eenmaal in bed kon ik er snel weer uit en was dus te laat bij de wc. En even later was ik er ook flink van aan de diarree toen ik alles weer schoonhad van het overgeven. Eind conclusie ben van alles bevallen behalve van mijn zoontje. Maar bij een vriendin werkte het weer wel. Dus hoop voor je dat jij ook een van die gelukkige mag zijn. Voor mij nooit geen wonderolie weer.!! haha

9. ladylupos

ladylupos Actief lid

2 okt 2012
    309
    0
    0
    visagiste/haarstyliste
    capelle a/d ijssel
    ik heb er weleens over gehoord, maar wat is het precies?
    Zou het weeen moeten opwekken ofzo?

10. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    ik heb er nog nooit van gehoord... ga voor mezelf eind deze week een potje frambozenbladcapsules scoren... wie weet he! ;)

11. Janneke1904

Janneke1904 Actief lid

17 mei 2010
    216
    0
    0
    Bij mij werkte het prima!! Rond 14.00 uur ingenomen op de uitgerekende datum. De hele avond rommelde het. Rond 22.00 uur savonds kreeg ik serieuze weeen. En de volgende dat om 17.45 is hij geboren. Hier werkte het dus wel.
    Al is het idd ontzettend smerig om in te nemen! Ik heb het met ontbijtkoek gedaan, dat hielp nog wel een beetje, maar t blijft echt smerig!

12. sydneys

sydneys Niet meer actief

waar koop je zoiets eigenlijk?

13. Janneke1904

Janneke1904 Actief lid

17 mei 2010
    216
    0
    0
    @sidneys: Ik heb het bij de Etos vandaan. Ze hadden het bij ons niet bij de kruidvat en DA. Wel bij de Etos.

14. sydneys

sydneys Niet meer actief

maar het is eigenlijk een soort laxeermiddel als ik zo op google kijk? lijkt me niet echt prettig :p maar ben er wel benieuwd naar, je hebt denk ik 1 kans op 3 dat het werkt volgensmij, als ik zo de verhalen lees?

echt gezond is het denk ik niet maar echt slecht ook niet, zou wel leuk zijn, bevallen op 12/12/12 :p

15. Oermoeder

Oermoeder Actief lid

24 okt 2011
    321
    0
    16
    Een vriendin van mij heeft het ook gebruikt om de bvalling op te wekken. Zij ging de olie mengen met pure limonadesiroop (en nog een eetlepel siroop na).
    En zij had het ingenomen, maar die avond had ze alleen maar krampen / voorweeën, maar een paar dagen later nam ze weer wat van die wonderolie en toen zette het door (later die nacht).
    Ik weet verder niet of ze er misselijk van werd of diarree had.

16. Bloem1984

Bloem1984 Lid

14 dec 2011
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou... Hier een mama die er ook mee is bevallen!
    Vorige week maandagavond ingenomen (puur) om 10.00u
    Om 3 uur rommelde het in m'n buik en om 03.30 u zijn mijn vliezen gebroken.

Het zorgt niet voor een snelle bevalling overigens! 23,5 uur over gedaan ;)

17. Janneke1904

Janneke1904 Actief lid

17 mei 2010
    216
    0
    0
    Gefeliciteerd!! Geniet ervan! ;)
    Zorgde idd bij mij ook niet voor een snelle bevalling ;) De mijne duurde ongeveer net zo lang ;)!!

18. MamavanK

MamavanK Bekend lid

25 aug 2010
    526
    81
    28
    Ik heb wel weeën gekregen, maar die zetten niet door. Uiteindelijk wel 4 centimeter ontsluiting en daar ben ik de bevalling (daaaaaaaagen later) dan mee begonnen. Het helpt dus soms voor wat ontsluiting en bij sommigen wekt het echt een bevalling op.... Maar het is ZO VIES! Zou het nooit meer doen :)

Deel Deze Pagina