ik heb de laatste weken erg veel last van duizeligheid... ik neem dan ook wat zoets, maar dat helpt niet echt... wie herkent dit? en wat kan ik ertegen doen? alles draait dan letterlijk voor mijn ogen...
mijn bloeddruk is 110/55 gemiddeld... tja wat is te laag... geen idee eigenlijk? de vk zei in elk geval dat prima was... zout eten probeer ik ook veel te doen en af en toe een bak koffie *verhoogd ook de bloeddruk, net als drop wat ik ook de laatste maanden vrij veel eet
Ja zo laag heb ik mn bloeddruk ook, maar ben niet duizelig. Maar is misschien per persoon verschillend. Anders even je ijzer laten prikken voor zekerheid. Je doet al best veel om je bloeddruk wat hoger te houden, meer kun je niet doen meis. Lekker veel blijven rusten meid.
Is niet heel laag maar laag genoeg om je duizelig te voelen bij mij was het heel de zwangerschap zo rond de 110/75 op 1 keer na toen 100/60 toen voelde ik me ook helemaal niet zo fijn. Succes zou ook een ijzer laten checken en een zak zoute drop in je tas kun je er af en toe eens een nemen. Groetjes paula
Ik heb er ook last van vooral als ik op mijn rug lig of soms op mijn zij. Volgend de vk lig t het er bij mij aan dat de baby tegen de aorta ligt te drukken en je bloedbanen afknelt. Dit gaat meestal over door op je linkerzij te gaan liggen of wat vaker overdag te gaan zitten. Weet niet of dat bij jouw ook daaraan ligt. ik kende het ook niet van de vorige zwangerschap. Het is idd niet erg prettig. Succes!