Hallo dames, Ik lees veel over wonderolie dat wee opwekkend zou zijn. Maar wat is dit nou precies,? Heeft ie,and hier ervaring mee?
Nee zelf geen ervaring mee maar vroeger werd het wel gebruikt (moeder en oma) en je raakt er vreselijk van aan de schjterij met vreselijke darmkrampen en al en als het tegenzit ook nog aan de kots, soms komen dan de weeen op gang door al het geschijt (en gekots), lijkt me geen prettige manier om aan je bevalling te beginnen maar goed het schijnt soms wel te werken, al denk ik dat dat alleen zo is als je bevalling er sws al aan zat te komen.
Denk je niet dat als het zou werken en verantwoord zou zijn, gyn's dat eerst zouden proberen voor bijv inleiding? Het is gevaarlijk voor je kind, niet doen dus.
Wonderolie is een dikke olie (met een ranzige smaak die een vettige film legt achter in je keel) waar je darmen ongelooflijk op reageren. Ooit geprobeerd toen ik hoogzwanger was van mijn eerste. Ik vond het geen succes, het deed niets. Ik zou gewoon geduld hebben, die kleine komt vanzelf
Wonderolie word gebruikt om te laxeren. Je gaat dus vreselijk aan de schijterij. Door de darmkrampen zou hwt kunnen gebeuren dat de baarmoeder mee gaat doen. Maar ik zou er niet aan beginnen. Kindje komt echt alleen als het er klaar voor is. ALS de olie al zou werken dan was de bevalling sowieso al binnen een paar uur begonnen. Het is zeg maar het laatste setje. En als het ECHT zou werken dan waren er ook geen inleidingen meer nodig Zlefs met een inleiding duurt het vaak nog uren voordat het op gang komt. Denk niet dat een beetje darmkrampjes dat zal versnellen. 1 voordeel, je bent wel goed leeg.... Gewoon afwachten. Het kan elk moment gebeuren of nog 3 tot 4 weken blijven zitten
Kun je beter gaan vrijen of ananas eten. Schijnt vergelijkbaar principe te zijn . Maar ik geloof er niet zo in...anders dan hier al gezegd, is laatste zetje....
volgens mijn is het niet slecht maar waarom zou je het gebruiken...Je bent nog geen 40 wkn en de kleine uk die komt wanneer die komt ook met wonderolie kunnen ze zo eigenwijs zijn en denken bekijk het effe hihi Net als bitterlemon zou ook weeeen opwekken dan moet je echt dagen lang litersssssssssss wegdrinken en dan nog heb je geen garantie
Toevallig dat mijn sm er gisteren over begon. Aangezien zij dit met succes bij haar 3 kinderen heeft gebruikt. Maar ik heb me vriendelijk bedankt! Ik heb weinig trek om doodziek aan de bevalling te beginnen. En wat iedereen zegt. Het werkt alleen als de baby er klaar voor is. Ananas hart zou ik niet eten is blijkbaar giftig en stoot het kindje af. En je kunt er ziek van worden.
Wat een onzin met het is gevaarlijk en je wordt er niet doodziek van. Dit was vroeger HET middel om een zwangerschap op te wekken, inderdaad als je er klaar voor bent. Ik heb veel succesverhalen gehoord, waaronder bij mijn zoon. Heel goed spul dus, en vreselijk smerig. Voordeel is ook dat je lichaam leeg is tijdens de bevalling
Inderdaad vreselijk smerig en werkt alleen alw je er klaar voor bent. Ik deed het in een glas met siroop. Was het nog enigzins te pruimen. Of flinke slok en neus dichtknijpen. Heb een heel flesje genomen met 41 weken. Elke dag een dosis. Flinke krampen, misselijk en leeg maar verder niks hoor. Kleine is er met 42 weken uit uitgesleurd in het ZH.....