Met hoeveel weken stopt een kindje met draaien?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tweelingmama, 2 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweelingmama

2 okt 2007
    6
    0
    0
    Ik ben 32 weken zwanger van een tweeling (een jongen en een meisje). Beide kinderen liggen met hun hoofdjes ter hoogte van mijn navel, en met hun ruggetjes gezellig tegen elkaar aan. Volgens mijn gynacoloog kunnen de kinderen nog steeds draaien in de buik. De afgelopen 4 weken liggen mijn beebs met de hoofdjes naar boven alleen zijn ze wel om hun as gedraaid.

Zijn er hier (tweeling)mama's die kunnen aangeven met hoeveel weken het kindje (of de kindjes) waren uitgedraaid in de buik en de uiteindelijke positie was ingenomen?

2. Mirelle

Mirelle Actief lid

11 dec 2006
    469
    0
    0
    Oss
    Bij mij lag Lola in week 35 helemaal ingedaald en goed.
    In week 36 is ze pas dwars gaan liggen.

Ik weet niet hoe dat met een tweeling zit ivm de ruimte die ze hebben, maar ze hebben idd nog de tijd om goed te gaan liggen.

Off topic; Leuk hoor, een tweeling!

Groetjes, Mirelle.

3. Alida27

Alida27 Actief lid

11 mei 2006
    497
    0
    0
    Verzorgende
    Rhenen
    Mijn kleine is ook gedraaid,en de kans dat hij/zij terugdraaid
    is klein.. Ligt er ook maar net aan hoeveel ruimte er nog is ...
    (eenling..)

Groetjes,Alida

4. tweelingmama

2 okt 2007
    6
    0
    0
    hoi, bedankt voor jullie antwoorden! ik ben er zo bang voor dat als ik de eerste op een natuurlijke manier krijg (wat ik graag wil), dat de tweede dan alsnog met een keizersnede ter wereld moet komen. ik heb dan "liever" gelijk een keizersnede, want de zware medische ingreep die onderga je dan toch al. vandaar eigenlijk mijn vraag. ze liggen nu beide verkeerd dus in die zin zou het mooi zijn als ze beide zo blijven liggen.

Deel Deze Pagina