Mooie echo besjes!! Idd al echt al een klein mensje! Bedankt voor de bemoedigende woorden trouwens meiden doet me goed En we houden de bruiloft relatief simpel. Trouwen s middags met familie erbij in het gemeentehuis en daarna een mooi feest op een buitenlocatie dus hopen op mooi weer! En anders kunnen we gelukkig naar binnen verkassen ik heb m'n jurk op een speciale zwangerschaps site besteld uit Engeland. Vanwege de zomer komt hij tot net over de knie en heb er een mooie sluier bij! Verwacht de jurk eind volgende week binnen. Had graag ook m'n moeders jurk gedragen maar die heeft een heel strak lijfje dus dat ging niet Wat ik nog wilde vragen: gaan jullie nog voor een pretecho? Niet bij de vk bedoel ik dan. Bijv. Voor geslachtsbepaling? Iedereen lekker weekend gehad? Prachtig gelukkig! Ik ga het zonnetje weer even in! Liefs
Hi dames! Jeetje wat hebben we een mooi weekend gehad! Baal echt dat ik vandaag weer moet werken gister heerlijk op het strand gelegen, de kleintjes vonden het geweldig Wij willen wel weer een pret echo doen rond de 28 weken, vind het zo bijzonder om te zien! Geslachts bepaling doen we deze keer niet met een pret echo, hebben we bij onze jongste wel gedaan maar kan nu wel drie weken langer wachten hihi Fijne dag allemaal! Xx
Hallo allemaal! Het is zeker prachtig weer geweest dit weekend, we hebben er lekker van genoten. Gisteren hebben we een nieuw gezinslid opgehaald, onze poes Nala. Echt een schatje en ze is nu al beste maatjes met Lotte haha. Ze spelen heerlijk samen. Ik moet dadelijk naar de tandarts, daar zit ik dus niet op te wachten, ik ben echt als de dood voor de tandarts. Morgen heb ik mijn 12 weken echo dat is ook wel weer spannend. Ik ben blij als die voorbij is dan heb ik toch weer wat meer rust wat betreft mijn zwangerschap. Fijne dag allemaal!
spannend annabel morgen...we zijn benieuwd naar de foto's Ik weet niet of wij pretecho gaan doen. Het geslacht willen we zoizo als verrassing laten dus daarvoor hoeft het zoizo niet. Eerst maar is op naar de 20 wkn echo en daarna zien we wel weer verder
Veel plezier met de echo vandaag Annabel! Ben benieuwd naar de foto's Viel het mee bij de tandarts gisteren? Het is ook mijn hobby niet,.... Sinds ik zwanger ben geweest van de eerste heb ik m'n eerste gaatjes gekregen Hier weer werken vandaag,.... Nog twee dagen werken en dan vakantie! Heb er echt heel veel zin in. Fijne dag allemaal!
Nou ik heb een mooie echo gehad! Alles zag er goed uit en ik ben een dagje vooruit gezet dus nu 12 weken en 1 dag zwanger. Hier een foto!
Hoi dames. K zat ook even in dit topic.heb snel even gelezen en wat mooie echo's gezien! Gefeliciteerd!! K heb vandaag mijn controle echo gehad en alles was goed. Hele fijne zwangerschap!! Liefs birds
Hoi birds! Gelukkig was je echo goed! Heel veel succes bij t opnieuw zwanger raken!!! Hier: vandaag controle bij vk gehad. Bloeddruk was aan de lage kant maar verder alles prima! Zelfs t hartje kunnen hoor via doppler! Was even zoeken maar baby zat hoger als verwacht! Ben weer helemaal gelukkig! Hoe gaat het met jullie dames?
Hi Birds! Gelukkig dat controle goed was! Hoop dat jullie snel zwanger zijn van een mooie gezonde plak beeb!! En je het een plaatsje kunt geven. Fijn Keesje dat alles goed was! Zelfs het hartje kunnen horen woehoeeeee ik mag volgende week woensdag heb er zin in en ook wel weer spannend Hier eindelijk laatste werkdag voor vakantie, wordt denk ik een hele lange dag maar goed daarna heerlijk drie weken vrij! Heb er zin in Hebben jullie al vakantie plannen? Fijne dag xx
Wat lekker dat je bijna vakantie hebt elfje! Hier niet echt vakantie plannen meer als een minihuwijksreisje zit er even niet in Jij wel plannen?
@birds Gelukkig alles goed . Voel je je ook een beetje goed? @keesje leuk dat je het hartje hebt gehoord en volgens mij kan je bloeddruk beter te laag zijn als te hoog @elfje JEEEEEEE ik ga er vanuit dat je vakantie nu wel is begonnen Ga je nog ergens heen? Ik heb zelf geen vakantieplannen. In mei 2 weken naar italie geweest voor de rest nog niets gepland. Ik wil wel graag na de zomer nog een paar daagjes weg met mijn mannetje, voor het laatst met ze tweetjes
Klinkt ook goed Keesje een mini huwelijksreis! Mijn vakantie is idd begonnen! Heerlijk even niets,.... We gaan eind volgende week voor het eerst camperen met de vouwwagen! Ben benieuwd heb er in ieder geval heel veel zin in! Hoop wel dat het weer een beetje mee zit want we blijven wel in nl Besjes vandaag ook 12 weken! Joepieeeeeeee Hebben jullie al zwangerschaps kleding aan? Mijn broeken zitten ech niet lekker meer. Heb gisteren maar twee nieuwe zwangerschaps broeken bij h&m besteld shirtjes kunnen voorlopig nog wel denk ik en ik heb natuurlijk nog wel het een en ander van de vorige keren
Hoi dames!! Iedereen goed weekend gehad? @elfje toevallig zelf ook 2 broeken bij h&m besteld vorige week hoop dat het een beetje goed zit.. M'n eigen broeken gingen als ik stond nog prima maar zitten drukte m'n riem vreselijk in m'n buik. Maar zonder riem was staand weer geen succes haha Ik ben vandaag weer lekker aan het werk! Ontzettend leuk hier. Vroeg me trouwens af tot hoever jullie in de zwangerschap blijven werken. Ik werk zelf op kantoor en zit in principe dus de hele dag weet niet of dat iets uitmaakt? Of is er een standaard regel voor? Voor degene die vrij zijn geniet van het weer!! Liefs
Zo ben een paar dagen afwezig geweest, ik zat lekker in Disneyland Parijs. We hebben echt prachtig weer gehad en Lotte heeft weer genoten. Helaas was er ook een klein voorvalletje, een van onze binnenbanden van de wandelwagen was geklapt. Jeetje wat een herrie maakt dat zeg! Maarja gelukkig hadden we ook de buggy bij. Verder begint de misselijkheid nu eindelijk een beetje af te nemen.
@elfje Leuk met de vouwwagen deed ik vroeger altijd, tegenwoordig een tent maar in de toekomst willen we wel weer een vouwwagen. @keesje, ik doe nu al aangepast werk. De lokatie waar ik normaal werk is veel te intensief, stressvol en er komt regelmatig agressie voor dus niet echt handig als je een kleintje bij je draagt. De hele dag zitten is volgens mij ook niet helemaal goed maar als je ff googled kan je alle landelijk wetgeving rondom zwangerschap zo vinden @ annelies Lekker hoor disneyland wil ik ook altijd nog een keer heen
Hij dames! Fijn dat je het zo naar je zin hebt op het werk Keesje! Ik denk dat ik deze keer tot zes weken voor de uitgerekende datum wil werken, ik heb een kantoor baan dus op zich prima vol te houden. Probeer idd wel regelmatig te lopen etc maar dat lukt wel Leuk Annabel Disney land! Wil er zelf ook nog graag eens heen met de kleintjes, lijkt me ook erg leuk rond de feestdagen. Twee zwangerschaps broeken zijn binnen en zitten gelukkig goed! Nu iets te warm om aan te doen maar na mijn vakantie kan ik ze mooi aan naar het werk. We vertrekken vandaag naar de camping heb er super veel zin in! Het weer lijkt in ieder geval voorlopig heel mooi te zijn gelukkig. Ben woensdag nog naar de vk geweest, was weer echt heel bijzonder! Zo mooi om het hartje te horen!! Hij was lekker druk aan het rond zwemnen daarbinnen hihi Xx