Heel veel plezier op je vakantie elfje!! En wat fijn dat je het hartje hebt gehoord. Hoop dat je prachtig weer krijgt aankomende dagen. Maar dat komt vast goed! Ik begin zelf nogal last te krijgen van de hitte.. Vooral s nachts Als ik op op m'n werk ben heb ik gelukkig airco maar zodra ik naar buiten stap en in de trein zit. Bleggh kan er kotsmisselijk van Worden. Hoe gaat het met de rest van de dames hier? Fijne avond in ieder geval
Dank je Keesje! Gaat vast goed komen hier. Vervelend dat je zo een last hebt van de warmte, moet je met het Ov. naar werk? Ik heb er in de bus naar werk ook vaak last van met dat warme weer succes in ieder geval. Fijne avond! Xx
Van mij wel! Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap! Je 6de kindje maakt je wel een pro tussen ons haha Het is voor mij de eerste!
Gezellig mama van 5!!!! Lekker mee kletsen Hier is nummer drie onderweg wat bijzonder 6 kindjes! Lijkt me super gezellig! Je groeit vast al heel snel? Wat is het hier verder stil zeg hihi iedereen aan het werk of lekker van het warme weer aan het genieten? Wij zijn vakantie aan het vieren dus ben iets minder online dan normaal Gaat het allemaal goed met jullie? Nog controles of echo's in de planning de komende dagen? Fijne avond Xx
Het is idd erg stil hier! Hoe is je vakantie elfje? Hier geen controles aankomende dag. 7 augustus krijg ik die extra echo vanwege een qyste in m'n eileider.. Zagen ze bij m'n eerste echo al maar de vk zei dat het vaker gebeurt dat vrouwen dat krijgen en de echo is alleen voor de zekerheid! Stiekem hoop ik dat ze het geslacht dan al kunnen zien.. Wanneer mag jij weer? En voor de rest van de dames groeit jullie buik hard? Die van mij gaat voor mijn zin niet snel genoeg al zie je het al wel een beetje... Liefs!
Ik moet bekennen echt genieten van dit weer doe ik niet, veel te warm als je het mij vraagt. Ik heb gisteren controle gehad bij de vk en alles was weer goed ik kreeg ook de uitslagen van de bloedonderzoeken die ik tegelijk met de 12 weken echo heb gehad. Die waren ook allemaal goed. En gisteren voor het eerst het mooiste geluid ooit gehoord, het hartje van de baby. Mijn buik groeit al aardig, maar dit is dan ook mijn tweede zwangerschap.
Hoi annabel! Wat fijn dat je het hartje hebt gehoord! Dat vind ik ook het mooiste geluid ooit. En wat fijn dat alles verder goed was. Die hitte is idd erg vervelend geweest maar vandaag is het hier wel wat koeler.. Alleen nog geen regen helaas.
Vakantie is heerlijk!! Kleintjes genieten ook vol op Moet alleen wel zeggen dat ik idd ook blij was dat het vandaag weer wat minder warm was hoor, normaal kan ik er erg goed tegen maar nu vond ik het echt te warm! (Het is ook nooit goed haha) Mijn buik groeit echt snel! Ben er erg trots op Fijn Annabel dat alles goed was! Het hartje horen is echt heel erg bijzonder! Lekker van genieten. De 7de alweer voor een echo Keesje dat is al snel! Denk dat ze dan misschien al wel kunnen zien of het een jongetje of meisje is hoor! Kan vanaf 16 weken Hier de 17 de eerst volgende echo ik geloof een paar dagen daarvoor weer naar de vk. Fijne avond! Xx
Hallo allemaal, had nog niet eerder gezien dat er 'clubs' zijn op het forum. Leuk! Ik hou deze in de gaten Ik ben net 35 geworden en ben zwanger na 2,5 jaar proberen en dokteren. Tot nu toe loop alles voorspoedig en ook aan de misselijkheid kwam afgelopen week een eind (hoeraaaaa!!!). Al moet ik wel opletten want vandaag na het eten kreeg ik ineens een appelflauwte. Ik was zo blij dat ik niet meer de hele dag hoefde te eten dat ik ook meteen te weinig had gegeten :S Ik zat het forum af te struinen naar informatie over de groei van mijn buik. Het schijnt dat er weinig over te zeggen valt maar ik maak met een beetje zorgen. Ik heb namelijk flink wat overgewicht en hierdoor ook al veel striae. Ik hoop zo dat dit niet erger wordt en hoop stiekum op een kleine buik. Maar ja, we zullen zien. Tot nu toe valt het iig erg mee. Ik ben nog niet aangekomen, al is mijn buik wel al een beetje gegroeid.
Hoi kannietslapen! Leuk dat je meeleest en mee kletst wanneer ben je precies uitgerekend? Als ik zo je banner zie zijn we gelijk uitgerekend! Fijn dat je zwangerschap zo goed verloopt! Kan me voorstellen dat na zo'n tijd proberen het erg fijn is om dan over de 3 maanden te zijn. En wat betreft striae, mijn vriendin was vlak voor haar zwangerschap flink aangekomen en had daar behoorlijk paarse striemen van. Ze is nu 23 weken zwanger en heeft wen behoorlijke buik maar de striemen zijn niet schrikbarend erger geworden. Hoop voor je dat het meevalt! En elfje wat fijn dat je vakantie zo goed gaat! En dat je buik zo groeit!! 17de is ook al snel! Is dat je 20 weken echo dan al? Die krijg ik begin september pas geloof ik. En voor de rest van de dames gaan jullie hier verklappen wat het geslacht word? Ik ben wel heel nieuwsgierig haha Liefs
Even voor de dames die erover denken angelsounds te gaan bestellen of gebruiken. Ik heb hem zojuist gebruikt en het hartje van m'n baby luid en duidelijk kunnen horen!! Aanrader dus!
Hi dames!!!!! Gaat het goed met iedereen? Ik denk ik heb heel wat bij te lezen na mijn vakantie maar het is hier ontzettend rustig Welkom kannietslapen! Leuk dat je mee komt kletsen. En wat geweldig dat jullie na zo een tijd proberen dan eindelijk zwanger zijn! Lekker van genieten, en wb de striae volgens mij is daar weinig over te zeggen dat verschilt zo per persoon. Ligt echt aan wat voor huid je hebt en hoe snel je groeit in korte tijd. Ik hoop dat het mee valt voor je, misschien in ieder geval maar vast beginnen met smeren? Wat leuk Keesje dat dat ding ook echt werkt!! Heb je al vaak geluisterd?? Misschien dan toch maar zo een ding aanschaffen Hier alles goed, heb een heerlijke vakantie gehad en heb nu bijna alle was weggewerkt haha Mijn buik groeit flink en ik voel de kleine volgens mij ook al af en toe!! Zo bijzonder Ik ben wel wat sneller buiten adem na trappen lopen of fietsen bijvoorbeeld,..... Morgen weer aan het het werk, had nog wel wat langer vakantie willen hebben haha Geniet van de mooie dag allemaal!
Hallo ik wil ok graag mee kletsen met jullie forum! Ik ben 23 januari uit geteld en ok al aardig dik dit is mijn 5 de zwangerschap ons 4 de zoontje is in me zwangerschap overleden. Ik ben nu bijna 16 wk dus schiet ok al op vind ik zelf! Hoe gaat het met jullie met dit weer Pff erg vermoeiend of niet?? Gr
Heey!! het is hier inderdaad erg rustig geweest, dacht eigenlijk dat jullie ermee gestopt waren! wat super dat je de baby al voelt zeg! ik denk af en toe wat te voelen maar volgens mij beeld ik het me in de angelsound gebruik ik om de dag. mocht vandaag (WOEHOE) al op echo komen ipv morgen dus nu heb ik ook weer even geen behoefte om de angelsound te gebruiken. En ik kan vandaag heel trots mededelen dat ik een zoontje ga krijgen!!! Echo was verder ook helemaal goed 28 augustus de 20 weken echo! Leuk trouwens dat er wat meer dames bijkomen hier! iemand deze week nog een echo? liefs!
en @ moedertje Welkom!.. wat heftig dat je vorige zwangerschap zo is verlopen! lijkt me erg spannend nu dan allemaal. en idd dit weer is erg vermoeiend. maar als je dan in de spiegel kijkt weet je weer waar je het voor doet toch?
Wat leuk dat je een zoontje gaat krijgen! Welkom aan alle nieuwe dames! Ik heb donderdag een geslachtsbepaling echo, ik ben heel erg benieuwd. Bij mijn vorige zwangerschap wist ik zeker dat ik een meisje zou krijgen en nu heb ik echt geen flauw idee. De echo is pas om half 10 's avonds dus ik hoop dat de dag een beetje snel voorbij gaat.
Hoi keesje22 wat leuk een jongentje!! En de angelsound inkrijg je dan het hartje goed gevonden? Het is indd voor mij nu erg spannend allemaal maar ik krijg veel controles gelukkig!! Annabel26 ik moet zeggen ik heb ok alle keren gevoelt wat ik zou krijgen en nu denk ik het ok te weten helaas wil mijn man het dit x niet weten helaas! En heb je nu helemaal geen idee?? Spannend hoor en dan zolang meestal duurt die dag dan extra lang hihi omdat je er na uit kijkt!! Ik krijg donderdag een 16 wk echo dus ok weer spannend ik mag om de 4 wk komen dus heb extra veel echo's!! Gr
Ik heb vorige week gedroomd dat ze zeiden dat het een meisje was. Maar dat sterke gevoel dat ik de vorige keer had heb ik nu niet. Die dag zal wel lang gaan duren haha gelukkig heb ik mijn lieve dochtertje nog om me af te lijden. Ow wat lijkt me dar moeilijk dat je tot de geboorte moet wachten voor je weet wat het wordt. Daar ben ik veel te nieuwsgierig voor haha. Wel fijn dat ze je nu extra echo's geven.
Spannend annabel donderdag je geslachtsbepaling!! Heb je een voorkeur? En hoe gaat het verder met je? Helemaal van alle eerste trimester kwaaltjes af? En moedertje : tot nu toe heb ik elke keer het hartje makkelijk kunnen vinden, heb het ook wel afgekeken bij de vk natuurlijk waar ik moest zoeken. Wat fijn dat je donderdag weer een echo krijgt en daarna ook extra echo's !! Hou oud en wat voor geslacht zijn je andere kindjes als ik vragen mag? En over dromen gesproken annabel die van mij worden steeds bizarder en heftiger hebben jullie dat ook?? Fijne avond iig dames