Ik heb geen voorkeur, ik heb altijd gehoopt dat ik in ieder geval een dochter zou krijgen en die heb ik. Maar op dit moment maakt het me helemaal niet uit behalve het cliche: Als het maar gezond is! Het gaat wel wat beter met de kwaaltjes al blijf ik toch nog wel wat misselijk. Maar gelukkig hou ik het nu meestal binnen. Mijn dromen worden op dit moment nog niet echt heftiger, ik heb dat meestal pas later in de zwangerschap. Dan droom ik echt heel erg levendig.
Hoi keesje22 Ik ben 30 jaar en we hebbe allemaal jongens oudste is 8 dan 6 4 en onze kay zou 2 zijn! Is Indd fijn meer controle moet ok zegge dat ik het ok gevraagt heb hoor ben best bang en onzeker elk ding voel ik!! Moet zeggen dat ik geen laat van dromen heb gelukkig!! Annabel26 ik moet zeggen dat ik ook nieuwsgierig en hoop dat mijn man over stag gaat maar ben er bang voor ik blijf het proberen hihi!! Maar moet zegge heb bijbal me zwangerschappen een voor gevoel en klote Indd jongens en nu heb ik het zelfde dus daar ga ik maar vanuit!! Is ok wel fijner natuurlijk een jongen vooral in mijn gezin maar n meisje voor het winkelen zou ok super zijn!! Maar ik ben al blij als ik het gezond ter wereld zet!!
Hi moedertje! Welkom wat een heftig verhaal zeg, zal wel extra spannend zijn nu idd. Hoop dat je er wel gewoon van kunt genieten. Wauw wat een mooie echo weer Keesje!! En een jongetje hihi wat leuk zeg!! Heb je stiekem al wat blauws gekocht? Ik heb trouwens ook echt last van die dromen,..... En ik slaap niet heel goed. Ben vannacht maar op zoek gegaan naar m'n voedings kussen om mee te slapen en ik moet zeggen dat ging een stuk beter. Leuk Annabel donderdag alweer een echo! Ben benieuwd wordt het blauw of roze hihi ik kan ook echt niet wachten vind het altijd zo knap als andere dat geduld wel hebben. Wie weet kun je je man nog ompraten moedertje! Ik ben benieuwd Fijne dag allemaal!
Elfje22 - 12 Jan- derde kindje - 17 aug echo - NOG EEN VERASSING Keesje22 - uitgerekend? - eerste kindje- volgende echo of controle? - JONGEN! Annabel26 - uitgerekend? - tweede kindje - 8 aug geslachtsbepaling - NOG EEN VERASSING Moedertje112 - uitgerekend? - hoeveelste kindje? - volgende echo of controle? - NOG EEN VERASSING Wijkhuijs - uitgerekend? - hoeveelste kindje?- volgende echo of controle? - NIG EEN VERASSING Kannietspapen - uitgerekend? - hoeveelste kindje?- volgende echo of controle? - NOG EEN VERRASING
Heb (eindelijk) een lijstje gemaakt! Willen jullie hem zelf aanvullen? Sorry als ik iemand vergeten ben wil je jezelf er dan even bij plakken?
Dankje elfje! en ja het eerste blauwe ligt alweer in de kast! hihi goed idee van het lijstje! heb hem bijgewerkt. Elfje22 - 12 Jan- derde kindje - 17 aug echo - NOG EEN VERASSING Keesje22 - 16 januari - eerste kindje- 28 augustus echo - JONGEN! Annabel26 - uitgerekend? - tweede kindje - 8 aug geslachtsbepaling - NOG EEN VERASSING Moedertje112 - uitgerekend? - hoeveelste kindje? - volgende echo of controle? - NOG EEN VERASSING Wijkhuijs - uitgerekend? - hoeveelste kindje?- volgende echo of controle? - NIG EEN VERASSING Kannietspapen - uitgerekend? - hoeveelste kindje?- volgende echo of controle? - NOG EEN VERRASING
Ik zal zo het lijstje even aanpassen maar wij krijgen een.... Meisje!! Voor de rest zag alles er ook goed uit dus dat ik zeker ook fijn om te horen.
Elfje22 - 12 Jan- derde kindje - 17 aug echo - NOG EEN VERASSING Keesje22 - 16 januari - eerste kindje- 28 augustus echo - JONGEN! Annabel26 - 20 januari - tweede kindje - 8 aug geslachtsbepaling - Meisje! Moedertje112 - uitgerekend? - hoeveelste kindje? - volgende echo of controle? - NOG EEN VERASSING Wijkhuijs - uitgerekend? - hoeveelste kindje?- volgende echo of controle? - NIG EEN VERASSING Kannietspapen - uitgerekend? - hoeveelste kindje?- volgende echo of controle? - NOG EEN VERRASING
Sorry ik had niet goed gelezen haha. Fijn dat de rest van de echo oo goed was.. Ik zal de volgende keer m'n bril even opzetten voor ik reageer..
Ja het was een hele mooie echo, een lekker druk kindje en eigenlijk zal alles er tot nu toe heel mooi uit. Dus ik wat dat betreft ga ik wel wat rustiger mijn 20 weken echo in
Gefeliciteerd Annabel!! Wat leuk een meisje erbij En natuurlijk super fijn dat de echo gewoon goed was! Lekker genieten van het mooie nieuws en misschien alvast wat roze kopen? (Niet dat je nog niks hebt natuurlijk hihi) Liefs
Hoi meiden wat fijn dat alles weer goed is hier!! Ik heb helaas minder goed nieuws ik nog vandaag op echo omdat mijn man maandag met werk zat!! En daar weer de schrk van ons leven ons kindje was weer overleden 😢 dus zoveel vragen waarom alles zag er goed uit!! Nu maandag een vruchtwaterpunctie en dan word ik ingeleid! Maar ga dadelijk bellen of het eerder kan want moet zeggen kan niet slapen en vraag me af id het aan mijn ligt of ik misschien iets heb waardoor ik ineens weet het niet!! Dus samenstelling geniet er van gr
Jeetje moedertje, echt verschrikkelijk. Heel veel sterkte voor jou je man en je kindjes in deze moeilijke tijd,..... Dikke knuffel.
Dank jullie wel hoop dat bij jullie alles goed gaat!! Wij nu onderweg na het ziekenhuis word dadelijk ingeleid! Heb gister al n pilletje op voor me baarmoeder klaar te maken voor de bevalling en wee opwekkend dus hopelijk is hij er zo het was weer n jongen😥 succes dampend gr