Ontzettend heftig moedertje! Goed dat je uiteindelijk toch eerder terecht kon in het zh. Hoop dat het allemaal goed (naar omstandigheden) is verlopen. Nogmaals heel veel sterkte!!
Hoe is het verder met de andere dames? weer zo rustig hier Hier gisteren naar de vk geweest, m'n zoontje was mee hij wilde heel graag mee naar de 'baby dokter' hihi en hij vond het heel leuk om het hartje van de baby te kunnen horen hij was helemaal trots, zo schattig!! Was weer heel erg bijzonder. Kleine is lekker druk daarbinnen voelen meer dames de kleine inmiddels al? Hebben jullie ook af en toe het gevoel alsof je blijft eten? Een uur na het avond eten heb ik alweer trek! En dat is heel frusterend als er niks in huis is haha
Hoi dames! Ik ben een beetje afwezig omdat ik het erg druk heb met de bruiloft! Is volgende week al!! Maar ik denk de baby wel te voelen. Vooral als ik op m'n rug lig in bed! Buik begint nu ook wel vormen aan te nemen! Dus ben erg blij! Wat leuk dat je zoon mee is geweest naar de vk elfje! Kan me nog herinneren dat ik mee mocht met mijn moeder toen ik 11 was! Was ook erg trots op m'n kleine zusje toen. En wat betreft de honger. Ja daar heb ik last van. De hele dag door trek in de meest ongezonde dingen.. Heb gelezen dat je 4 opschep lepels groente en 4 opscheplepels aardappels moet eten bij de avond maaltijd maar dat is me eigenlijk weer teveel in 1 keer.. Ik heb trouwens voornamelijk trek in dingen die ik niet mag. Zoals filet american en gebakken ei met hele dooiers.. Nu ik het typ krijg ik er alweer trek in haha Missen jullie bepaald eten al? Liefs
Jeetje Keesje wat gaat het snel! Volgende week al trouwen! Leuk hoor het zal idd wel druk zijn met alle voorbereidingen. Welke dag trouwen jullie? En wat bijzonder he om de kleine te kunnen voelen? Hier ook trek in ongezonde dingen zoals slagroom soesjes, chips, chocola etc,.... Op rare momenten. En ook wel trek in bepaalde verboden dingen bv ham of andere vleeswaren die je niet mag, zalm of een beetje deeg van de appeltaart die ik dan aan het maken ben haha
Hoi dames! Iedereen goed weekend gehad? @elfje het is woensdag 21 augustus geworden. 22 zat helemaal vol. Maar wat wil je als je 8 weken van te voren besluit te groeien haha. Wel en beetje gestrest geweest laatste dagen. Ik wilde een strapless bh onder m'n jurk dragen. Nou die paste ik dus niet meer. Dus pp naar hunkemuller waar me doodleuk verteld werd dat ik cup f nodig heb. Ik proberen zat ie nog te krap. En G hadden ze niet heb uiteindelijk een voedingsbh gekocht bij prenatal en daar moet ik de bandjes maar aan de achterkant wegwerken anders weet ik het ook niet meer.. Maar elfje als ik het me goed herinner had jij nog een echo deze week toch? Hoe is het gegaan!!?? Liefs
Hi!! Hier een heerlijk weekend gehad beetje druk maar, ons huis is geschilderd aan de buiten kant. Ben heel blij met het resultaat En zaterdag hadden we de 20 wk echo, was echt heel mooi en bijzonder we hebben ons kleine wondertje helemaal bekeken van top tot teen! En het is een prachtig mannetje!!!!! Hihi ze krijgen er een broertje bij. We zijn echt heel gelukkig! Woensdag al trouwen Keesje! Leuk hoor! En volgens mij wordt het ook nog een heel mooi weer wel balen van die bh's, maar fijn dat je het zo hebt op kunnen lossen. Hier ook echt al een flinke decolleté haha wat gaat het snel he? Hoe is het met de andere dames? Nog echo's in de planning? Fijne dag allemaal!
Wauw een jongen gefeliciteerd!! Was alles verder goed ook? En mogen we nog een foto zien? Hihi Voel de baby trouwens sinds vandaag echt heel veel. Hij ligt de hele ochtend al te bewegen. Ik vind het zo bijzonder. Kan het niet omschrijven. Wel jammer dat mijn man het nog niet kan voelen. Weten jullie vanaf wanneer iemand anders de baby kan voelen bewegen? Fijne dag!
HAi meiden, kort berichtje van vakantie! Hier alles goed! Voel de baby ook flink ploppen, Vriend nog niet, die voelde het bij de vorige pas vanaf 22 weken ongeveer.... Maandag hebben wij de 20 weken echo! Spannend! Zondag weer terug, dus dan weer berichtjes van mij!
Echo was helemaal goed! Echt zó mooi!! Zal even een foto plaatsen Onze kleine man was gezellig mee en vond het helemaal geweldig! Heeft geen moment naar de bak met speelgoed omgekeken zat naast papa naar z'n broertje op het scherm te kijken. Echt zo schattig! Kleine meid hadden we bij opa en oma gebracht, zei had het nooit volgehouden om de hele tijd stil te zitten hihi @keesje, volgens mij is dit jullie grote dag toch? Ben echt heel benieuwd, het weer zit volgens mij in ieder geval heel erg mee Gefeliciteerd alvast!! @soepstengel, wat heerlijk geniet lekker nog even van je vakantie! Maandag de echo al, spannend! Willen jullie nu al weten of het een jongen of meisje is? En wat fijn hè dat getrappel in je buik Hier ben ik rustig aan het kijken naar een nieuwe kinderwagen, we hebben nu voor onze dochter een knal roze hihi Kleine voel ik steeds duidelijker, heel leuk!! Fijne dag allemaal.
Hoi dames! Ik ben inderdaad gister getrouwd! Het was zo fantatisch! We zitten nu heerlijk in een vakantiehuisje manlief is zich klaar aan het maken en we gaan zo lekker uit eten! Hoor eigenlijk helemaal niet op m'n telefoon te zitten nu maar had je echo gezien elfje en daar wilde ik toch even op reageren ! Zo mooi!!! Je zal wel heel trots zijn!! En wat leuk dat je zoon zo meegenoten heeft!! Nou fijne avond iedereen! Liefs
Dank je Keesje! Ben idd echt super trots! Jullie nogmaals gefeliciteerd!!!!!! Wat heerlijk dat jullie zo een mooie dag hebben gehad! Lekker van elkaar en de herinneringen genieten nu. Veel plezier nog even in het vakantie huisje. Hier alles rustig, ben langzaam ook vast kleurtjes voor de baby kamer en de nieuwe kamer van onze dochter aan het bedenken Hoe is het met de andere meiden?? Fijne dag!
Wat is het weer stil hier! Wij hebben vandaag de 20 weken echo gehad! En alles was goed, alleen ligt hij in een stuit maar weet nou niet of ik me daar zorgen over moet maken. Verder een heerlijk bewegelijk mannetje gezien zo bijzonder dat je die beentjes zo kan zien bewegen op de echo, hij nam zelfs een slokje vruchtwater, zo schattig! Ik zal meteen een foto erbij zetten! Ben weer erg trots ! Hoe gaat het verder met de dames hier?
Wat een mooie echo Keesje!! Gefeliciteerd, lekker van genieten Hier ligt de kleine ook nog in stuit maar dat zegt nog niks hoor ze kunnen nog alle kanten op hihi
Hallo, ons 2e kindje wordt verwacht op 10 januari. Genieten doen we volop, handen vol aan dochter van 13 maanden, haha!