Ben te lui om op iedereen te reageren hahaha welkom allemaal gezellig dat jullie meekletsen.. Ik denk trouwens ook dat een inwendige echo niet echt veel risico zal meebrengen anders zullen ze dat nooit doen. De verloskundige zei bij mij aan de telefoon al dat het een inwendige echo is omdat ze bij een "normale" echo zo vroeg vaak niets zien (en dan schrik ik me natuurlijk de pleures) Wel super om te zien he sterrentje ik ben echt heeeeeeel benieuwd...nog even twee weken wachten..... Misschien leuk om een lijstje te maken?? Zal ik beginnen Besjes/ 26 jaar/ eerste kindje/ eerste echo 13 juni Zoiets ?? Nou ik ga snel naar bed....vandaag gewerkt van 9.00 tot 23.30 dus ik ben KAPOT...morgen alles maar even beter lezen en even wat persoonlijker reageren slaap lekker aanstaande mama's (en papa's) en tot morgen
Owh mijn echte naam is trouwens Kim maar dacht zet maar besjes in het lijstje anders weet niemand om wie het nou gaat en nu ga ik echt echt echt slapen
Jaa, besjes hier een echte nachtbraker, elke nacht weer. Helaas! Ik ga zo ook maar eens een poging wagen Betreffende inwendige echo.. Ik heb er veel last van gehad, krampen, bruinverlies, uiteindelijk ook bloedverlies, allemaal na de eerste echo. Ik heb het er niet op, als je het mij vraagt.
Ow wat vreselijk! Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies. ook al was het nog pril het lijkt me toch erg zwaar. ow ja er zou een lijstje komen geloof ik he, nou hier komt die van mij Annabel/29 jaar/tweede kindje/eerste echo 11 juni. zo ik ga me snel klaarmaken om te gaan werken.
Annabel/29 jaar/tweede kindje/eerste echo 11 juni. Besjes/ 26 jaar/ eerste kindje/ eerste echo 13 juni Jee al twee in de lijst. Leuk dat we allemaal alles rondom dezelfde tijd hebben...Kunnen we lekker overal over kletsen... Ik heb heeeerlijk geslapen vannacht. Wat ik me af vroeg hoe zit het bij jullie met de zwangerschapssymtomen. Ik heb eigenlijk bijna nergens last van. Niet misselijk, geen extra gevoelige borsten, geen gekke eetlust ofzo. Enige wat ik merk als ik er goed over na denk is dat ik wel een stuk sneller moe ben (en vroeger naar bed ga) dat ik veel sterker dingen ruik maar niet dat geuren me tegen staan...en dat ik wat sneller emo word... Waar hebben jullie (geen) last van?? Fijne dag voor de mensen die nog moeten werken...even doorzetten bijna weekend
Hoi dames Hier nog een voor de lijst.. birds - 26 jaar - eerste kindje en 12 juni eerste echo K heb ook geen erge klachten.alleen heel moe. De andere klachten zijn er met kleine vlagen
Annabel/29 jaar/tweede kindje/eerste echo 11 juni. birds - 26 jaar - eerste kindje en 12 juni eerste echo Besjes/ 26 jaar/ eerste kindje/ eerste echo 13 juni oeh birds allebei 26 en eerste kindje..was het toevallig bij jou ook in de eerste ronde raak of dat niet ?
Ligt n beetje ingewikkeld...ik ben in nov gestopt met de pil en toen kreeg mn vriend nekklachten dus hebben we niet kunnen klussen.ofja niet zo precies. Toen zat k thuis met rugklachten en daarna zat mn vriend weer thuis met nekklachten dus we hebben er 6 mnd over gedaan maar mn laatste menstuatie was 8 april en toen hebben we op de eisprong geklust en met hemelvaartsdag positief getest. Dus als we die andere ongeluksmaanden niet meetellen dan zijn we in een keer aangeteld...snap je t nog haha?
Goedenavond allemaal, Nou mijn werk dagje zit er weer op, heb zelfs de kleine al op bed en ik zit nu ook lekker op mijn gemakje. Ik las een vraag over kwaaltjes. Het valt wel mee moet ik zeggen soms wat misselijk maar dat vind ik niet heel erg aangezien dat me ook een beetje het gevoel geeft dat het nog wel goed zit. En bij mijn vorige zwangerschap was ik zo ziek dat ik in het ziekenhuis belande dus een beetje misselijkheid valt wel mee. Na zo'n dag werken als vandaag ben ik wel heel erg moe. Hebben jullie dat ook, dat jullie blij zijn als jullie die eerste echo met kloppend hartje hebben gehad? Ik dacht dat het met een tweede wel minder zou zijn maar dat is toch echt niet zo haha. Fijne avond allemaal!
Kan aan niks anders denken dan dat t hartje maar klopt! K heb op het werk een stethoscoop voor de kindjes die het echt goed, natuurlijk geen goede kwaliteit, en daar heb k al mee geprobeerd t hartje te horen. Natuurlijk hoor je niks alleen maar je darmen die rommelen. Tis toch te gek voor woorden hoe vrouwen onzeker kunnen zijn, k erbij gerekend! Vandaag had k een hele zware dag, veel rugpijn, heel moe en last van de buik
Nou ik denk er ook de hele tijd aan hoor, ik ben echt de dagen aan het aftellen want pfff wat is dat toch onzeker. Als je dan toch een steek voelt in je buik schiet het toch door je hoofd terwijl het waarschijnlijk gewoon je darmen zijn.
Jeetje dames, een hele pagina vol geschreven midden in de nacht Mag ik ook op de lijst? Elfje/28 jaar/derde kindje/eerste echo 5 juni Hier niet gek veel symptomen heb dat de vorige keren ook niet heel erg gehad. Heb nu wel sinds deze week dat ik veel misselijk ben. Niet zo erg dat ik moet overgeven ofzo maar wel dat mijn eetlust dan minder is terwijl ik merk dat wanneer ik dan wat eet (al is het met tegen zin) het dan beter gaat. Hebben jullie dat ook? Ook heb ik ik bepaalde dingen waar ik ineens niet aan moet denken zoals een gekookt eitje En best gevoelige tepels haha En wb de echo, ik ben nu al heel nerveus. Het stomme is dat dit ons derde kindje is maar het niet minder spannend is. Vind het eerder spannender worden na iedere zwangerschap Volgende week woensdag de eerste echo.
symptomen... pfff breek me de bek nie open xd - misselijk - heeeeel er misselijk en kokhalzen als ik honger heb (moet eten) - vlug moe - pijnlijke tepels - heeeeel snel aangebrand enfel reageren uhmmm..... o ja en.dat ruiken! dat heb ik ook xD haha..... dat lijstje... sterrentje/ 18 jaar in leeftijd (24 in doen en laten als ik kijn schoonmama moet geloven xd)/ intake 14 juni! daarna 2e echo
Annabel/29 jaar/tweede kindje/eerste echo 11 juni. birds - 26 jaar - eerste kindje en 12 juni eerste echo Besjes/ 26 jaar/ eerste kindje/ eerste echo 13 juni Elfje/28 jaar/derde kindje/eerste echo 5 juni sterrentje/ 18 jaar/eerste kindje/ intake 14 juni /2e echo Jullie mogen ook gewoon het lijstje kopieren en jezelf erin zetten hoef ik niet zo te zoeken Sterrentje waarom niet je intake gelijk met de eerste echo?? Ik zit ook behoorlijk te wachtten tot ik het hartje kan horen Annabel...nu toch stiekem niet helemaal zo blij omdat ik bang ben dat het misschien toch niet helemaal goed is...twijfel twijfel... Inderdaad als je een krampje of een steekje heb meteen oeh als dat maar goed is.. Jeetje birds wat een rottigheid met ruggen en nekken...dat is inderdaad niet bevordelijk voor het klussen maar dan toch ook vrij snel zwanger. Moet zeggen dat wij er ook nog niet bewust mee bezig waren...had geen idee wanneer mijn ei zou zijn (net gestopt dus ja kan van alles wezen) maar blijkbaar toch goed getimed of gewoon super duper vruchtbaar hahaha Ik heb trouwens dat ik veel meer eet dan normaal...komt misschien ook wel door het stoppen met roken haha
Oke de vraag van vandaag .... Hebben jullie wel eens gedacht over/gehoord van de bad bevalling...Lijkt mij eigenlijk wel wat maar aan de andere kant lijkt het me ook weer een hoop gedoe...en als er toch complicaties zijn heb je dat bad voor jan doedel..en zien de verloskundige het wel zitten? (gewoon vragen natuurlijk) maar dat spookt allemaal door mijn hoofd Benieuwd naar jullie reacties
Onderwater bevalling lijkt mij persoonlijk niks. Te veel gedoe, maar er zijn vast vrouwen die het heel fijn vinden. Ik heb een keer gezien wat een enorm bad je vol moet laten lopen midden in je woonkamer maar goed volgens mij kan het ook in een kraamhotel als je dat heel graag zou willen. Mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar het ziekenhuis.
weet ik niet. dat heb ik eigenlijk niet gevraagd. maar we hebben wel.een.vragenlijst meegekregen me de vragen die.ze gaan stellen... misschien te voorbereiding... er staat ookeen vraag bij of ik ooit seksueel.misbruikt ben... snap niet waarom hun dat moetenweten?