wondertje verwacht in januari 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door besjes, 29 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    Ik heb wel een app op me telefoon die info over de groei van de baby geeft en tips en trucs (wel allemaal in het engels)

2. keesje22

keesje22 Lid

13 mei 2013
    61
    0
    0
    Commercieel medewerker binnendienst
    West-friesland
    @besjes welke app heb je?
    ik heb zelf woman pregnancy log en 1 van isis kraamzorg maar vind ze allebei niet heel bijzonder:p

3. Elfje22

Elfje22 Actief lid

16 feb 2011
    349
    0
    0
    @keesje22 ik heb bij mijn vorige zwangerschap overwogen zo'n ding aan te schaffen. Maar uiteindelijk niet gedaan :) ik ken mezelf en was van dat wanneer ik even niets zou kunnen vinden ik me alleen maar ongerust ging lopen maken. Volgens mij is het best even oefenen voor je het hartje kunt horen en onderscheiden van andere geluiden. Ben benieuwd naar jou ervaring straks.

@annabel, ik ben zeker van plan om zo een boekje bij te gaan houden! Moet er alleen nog eentje aanschaffen ;)

Hier beetje onrustig geslapen, ben gespannen voor morgen! Wou dat het al morgen middag was dan had ik de echo maar vast gehad haha
    Vandaag gelukkig gewoon aan het werk, dat zorgt voor de nodige afleiding.

Fijne dag vandaag!

4. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    keesje22: Ik heb de what to expect app die vind ik wel leuk krijg je ook elke dag een mailtje van.

elfje22: Ik kan me voorstellen dat je het spannend vind, ik moet nog een hele week wachten haha. Maar mocht ik het morgen vergeten alvast heel veel succes maar ook veel plezier natuurlijk.

hier: Vandaag weer heerlijk misselijk, aan de ene kant ben ik blij als dit voorbij is aan de andere kant ook wel fijn. Zo lang ik misselijk ben zit het goed denk ik dan maar. Fijne dag allemaal!

5. keesje22

keesje22 Lid

13 mei 2013
    61
    0
    0
    West-friesland
    @elfje22 daar ben ik ook een beetje bang voor maar als ik m'n echo heb gehad ga ik het toch proberen en hoor je het van me!!

@annabel26 heb de app en die is idd wel leuk!!

Iedereen verder een goeie dag gehad?

6. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Ik heb hier wel een leuke dag gehad, we zijn vanmiddag even naar de Efteling geweest. We wonen er dicht bij en hebben een abonnement.
    pff lees net in het andere januari topic over iemand die geen goede echo had vandaag en dat maakt me altijd zo onzeker! Ik probeer ook altijd het echo topic te vermijden aangezien daar veel nare verhalen voorbij komen. Wat zal ik blij zijn als ik volgende week mijn echo heb gehad en alles goed is! Fijne avond allemaal

7. keesje22

keesje22 Lid

13 mei 2013
    61
    0
    0
    West-friesland
    Ja dat heb ik ook gelezen ja.. Word ik ook altijd erg nerveus van maar gelukkig duurt het bij jou nog maar een weekje voor je je echo krijgt!!Alles zit vast goed :D

Ik ga maar weer proberen te slapen.. Zal wel weer uren wakker liggen...

8. Elfje22

Elfje22 Actief lid

16 feb 2011
    349
    0
    0
    Hi dames!
    Vandaag super mooie echo gehad :)
    Ben echt zo gelukkig!! Wat een mooi wondertje, en enorm groot geluk.
    Ben echt ontzettend moe van alle spanning, vanavond maar lekker vroeg naar bed hihi

Hoe was jullie dag?

X

9. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    elfje: Wat fijn dat je een mooie echo hebt gehad! Ik kan me voorstellen dat je moe bent van alle spanningen.

Ik heb vandaag gewerkt tot 5 uur en nu ben ik helemaal gesloopt haha. Dus ik zit lekker in bed met mijn laptopje op schoot. En ik hoop natuurlijk dat het snel volgende week dinsdag is dan hoop ik de spanning voor de echo om 10 uur los te kunnen laten.

10. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

24 feb 2010
    1.372
    3
    38
    Hallo dames,

Mag ik me hier ook bijvoegen? Ik heb een dochtertje van 2 jaar en 4 maanden en zwanger van ons tweede kleintje. Ik kom uit Noord- Brabant.

Gisteren de allereerste echo gehad, was ooooo zo zenuwachtig, ook door bloedverlies de avond ervoor, maar alles zag er helemaal prima uit met een mooi kloppend hartje. Ben helemaal blij dus.

Qua symptomen ben ik alleen de hele dag moe en af en toe wat buikpijn..

lijkt me leuk en gezellig om hier met wat dames te kletsen !!

11. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Welkom vlinder24!

Dames k heb zoiezo al rugpijn ivm werk maar nu is t echt erg.
    Heeft er iemand tips wat k hiermee kan doen, fysio oefeningen heb k al maar in de zin van een rug/buikband...welk merk en welke winkel?
    Of andere tips natuurlijk...alvast bedankt!

Elfje...wat super fijn van de goede echo!!

12. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    hey keesje, ik heb de app van bodycenter (uit mijn hoofd) ik vind het zelf wel leuk af en toe op te kijken

Welkom vlinder wat lekker dat je eerste echo goed was...Ik moet helaas nog 8 dagen wachten op de eerste echo...hopelijk alles goed, erg spannend dat wachtten

13. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    ik weet niet wat je kan doen tegen de rugpijn birds zelf nooit zo een last van....wel vervelend voor je

14. keesje22

keesje22 Lid

13 mei 2013
    61
    0
    0
    West-friesland
    @besjes kon de app helaas niet vinden maar ben erg tevreden over de what to expect app:)
    Gister hele mooie dag gehad m'n vriend heeft me ten huwelijk gevraagd:) geheel onverwachts maar wel super romantisch:)

Vandaag alleen erge steken in m'n buik en zit alleen maar te stressen:( elke keer als ik gegeten heb word het erger heel raar...
    Kan meteen nergens anders meer over nadenken ook..

Hoop dat jullie wel genieten van het prachtige weer

15. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    #75 besjes, 6 jun 2013
    Laatst bewerkt: 6 jun 2013
    Gefeliciteerd....wat leuk trouwen :D. Dat van die steken herken ik wel heb het af en toe na het eten...

16. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Hier ook iemand die last heeft van steken, ik ben blij als het dinsdag 10 uur is en ik een goede echo heb gehad.
    Vandaag lekker genoten van het mooie weer met mijn dochter. We hadden lekker het badje opgezet en in de tuin gespeeld. Fijne avond allemaal!

17. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Hoi dames...

Volgens mij is iedereen aan het genieten van het weer want het is maar rustig hier haha...heerlijk dat weer!

Ik had vandaag van die gekke steken, trekjes, schokjes bij mijn vagina...de lippen en beetje eromheen.. wat kan dat zijn?? Niet het schaambot of de lies.

Vandaag even naar de gamma geweest, mijn klustechnieken laten zien en vanavond heerlijk gebbqd!!

Fijne zondag!!

18. Elfje22

Elfje22 Actief lid

16 feb 2011
    349
    0
    0
    Welkom vlinder24!! Gezellig dat je mee komt kletsen.

@keesje woehoeeee gefeliciteerd!!!! Hebben jullie ook al een datum?

@birds, hier ook alweer (lage) rugpijn, vorige zwangerschap heb ik zo een speciale band gekocht, het heeft me toen wel wat geholpen ze zijn alleen niet super goedkoop. Ik denk dat ik hem ook maar weer moet gaan dragen ;)
    http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=330384&stc=1&d=1370787465

@steekjes, hoort wel een beetje bij allemaal,..... Kan je soms alleen wel onzeker maken. Maar er gebeurd natuurlijk ook zo veel daarbinnen.

Hier beetje druk afgelopen dagen, en natuurlijk ook lekker genoten van het mooie weer! Kleintjes hebben heerlijk in het badje in de tuin gezeten. Vandaag lukt het de zon alleen jammer genoeg maar niet door de wolken te komen hier. Of wacht volgens mij zie ik daar de eerste zonnestralen haha

Fijne dag nog allemaal!
    Xx

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      16,4 KB
      Weergaven:
      11
  19. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Denk dat ik ook maar een buik/rugband moet gaan kopen. Zal eens kijken bij de prenatal.

Nog dames die morgen de echo hebben? Veel plezier en geluk!

20. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Hier hebben we inderdaad genoten van het heerlijke weer haha. Ik heb ook wel wat steekjes af en toe, maar dat had ik de vorige keer ook. Ik heb gelukkig geen band nodig gehad. Nog twee nachtjes slapen en dan heb ik gelukkig om 10 uur 's ochtends mijn echo al. Ik moet zeggen nu ik er al eentje heb rondkruipen de tijd gelukkig wel wat sneller gaat haha.
    Voor iedereen die morgen een echo heeft veel plezier en geluk! Fijne avond nog allemaal!

Deel Deze Pagina