Wat is het rustig hier Annabel morgen de echo? Zijn er nog meer dames die morgen de echo hebben? Vraag van vandaag: Hebben jullie al iets wat op een buikje lijkt? Ik moet echt wel mijn best doen om het nog even verborgen te houden op het werk. Best lastig want de kleding keuze wordt wel erg beperkt. Hier weer een beetje misselijk en ik moet nog aan het avond eten beginnen nou ja misschien als ik eenmaal aan het eten ben dat het dan wel weer gaat.
vraag van vandaag..... ik heb zeker al een buikje! het kan zijn omdat ik van mezelf heel dun ben en altijd ern platte buik had dat je het nu ergsnelziet of dat he mijn darmen zijn....
K ben al 2 dagen niet te genieten...snel geirriteerd en alles gaat fout. K ben niet de dunste dus denk eerder dat mensen denken dat k ben aangekomen maar k en mijn vriend zien echt wel een zwangerschapsbuikje. Fijne avond!
dat snel geïrriteerd ontbreekt hier jammer genoeg ook niet... mijn vriend kan niks goeddoen en is vervelend!! maar hij is gewoon zichzelf en ikerger me overal aan! zelfs de toon van een collega van mij kan ik niet hebben
Hallo dames! elfje en besjes bedankt voor de felicitaties! 22 augustus gaat het gebeuren ( als ik hem niet wegjaag want ook ik ben niet te genieten!) zit nu ook met een keelonsteking thuis dus lig me de hele dag in bed te irriteren aan van alles en nog wat @ vraag van vandaag, de mensen die het weten van me zien het al en ik zelf ook. al vraag ik me af of het niet gewoon komt door dat extra lekkers wat ik van mezelf mag eten sinds ik zwanger ben hihi voor de dames die morgen een echo krijgen : heel veel plezier en succes!! laat even weten hoe het gegaan is ( ik ben erg nieuwsgierig naar jullie ervaringen) liefs!
O jeeeeee zo te lezen hebben we allemaal last van onze hormonen arme mannen ze hebben het maar zwaar hihi @keesje, ai een keelontsteking is niet fijn, beterschap! Spannend hoor augustus al, dat wordt een drukke periode hoe gaan jullie het aanpakken? Dames die morgen een echo hebben, heel veel succes en plezier morgen!!
Vraag van vandaag: Tja ik ben niet heel mager, maar de mensen die mij kennen en het weten zien er wel al een beetje een zwangerschapsbuikje in. Maar dit is dan ook mijn tweede en men zegt dat het dan sneller gaat. Ik heb niet zo heel veel last van de hormonen, maar dat had ik bij de vorige zwangerschap ook niet eigenlijk. Alleen sneller emotioneel maarja dat is sinds de vorige zwangerschap niet echt weg gegaan haha. Ik ben alleen wel weer goed ziek, gelukkig geen spugen zoals de vorige keer maar wel de hele dag misselijk. Morgen heb ik de echo, ik ben blij als alles goed is! Ik heb er de laatste paar dagen eigenlijk te druk voor gehad om me daar druk over te maken. Maar nu het bijna zover is, beginnen de zenuwen toch te komen. Voor iedereen die morgen ook een echo heeft, veel plezier en veel succes.
Ik heb hetzelfde als annabel. Ben een stuk emotioneler, moet/wil soms huilen om helemaal niets maar niet snel geirriteerd ofzo. Spannend annabel de echo. Laat horen hoe het was vraag vandaag...Om me heen nog niet gehoord dat mensen het zien (ook niet die het weten) zelf zie ik het ook niet echt, ik ben ook vrij dun maar had voor ik zwanger was ook bijv na het eten een dikkere buik, nu scheelt het ook per (momentvande)dag. Heb wel het idee dat mijn broeker krapper zitten dan eerste
@elfje we houden het heel bescheiden gewoon een standaard huwelijk op het gemeentehuis en daarna een mooi feestje met vrienden en familie in ons lievelings restaurant! Stiekem vind ik het wel iets hebben om zwanger op het gemeentehuis te trouwen! Beetje ouderwets misschien Morgen eindelijk naar de vk voor m'n intake en meteen een afspraak maken voor een echo! Heb ook nog een vraag: gebruiken jullie al crèmes of olie om je buik enzo in te smeren en welke? Mijn vriend had vsm mama puur bbbb crème gehaald maar die vind ok echt niet lekker...
Nou wij hebben vandaag een hele mooie echo gehad met en kloppend hartje! We zijn zelfs 3 dagen vooruit gezet en zou nu op 19 januari moeten bevallen. Maar ik houd zelf nog even de oude datum aan. Degene die de echo maakte ( was zelf ook verloskundige maar niet mijn verloskundige, ik laat mijn echo's bij het diagnostisch centrum maken. ) zei dat het nu nog lastig te meten was en dat het misschien bij de twaalf weken echo gewoon weer 21 januari is. Omdat het nu allemaal nog zo klein is. Maar ik ben heel erg opgelucht dat ik het heb gehad. Nu over twee weken mijn eerste afspraak bij de verloskundige. vraag van vandaag: Ik gebruik nog geen crème voor mijn buik, maar ja dat is al een kraterlandschap sinds mijn vorige bevalling haha. Maar ik smeer het liefst mama van zwitsal omdat die lekker ruikt. Nu ga ik lekker onder de wol, ben behoorlijk ziek van de hooikoorts, tenminste ik hoop dat dat het is en dat het geen griep is. Fijne avond allemaal!
vraag van vandaag: ik gebruik nog geen creme maar mijn moeder vertelde dat de mama creme van zwitsal.goed.is in het begin maar dat bio oil heel goed werkt als het was erger word
Joepieeeee gefeliciteerd met de mooie echo Annabel!! lekker genieten!! Klinkt goed Keesje! Lekker niet te veel gedoe en gewoon samen met de mensen die voor jullie belangrijk zijn. Ga je voor een echte trouwjurk? Vraag van vandaag; Ik heb de vorige keren de zwangerschapsolie van Weleda gebruikt, echt super spul! Ik vond de geur heel fijn en het is olie maar trekt snel in de huid en is daarom niet zo vet. M'n buik is er alle twee de keren goed uit gekomen (enkele kleine zwangerschaps strepen) maar dat is ook wel erg afhankelijk van je huid type en volgens mij voor een deel ook erfelijk bepaald Ga deze keer in ieder geval weer voor Weleda Hier zit de werk dag erop, morgen lekker dagje thuis met de kleintjes. Hoop op mooi weer morgen Fijne avond allemaal!
@annabel gefeliciteerd!!!! Wat ontzettend fijn zo'n mooie echo!! Wel rot dat je zo ziek bent! Beterschap!! @elfje dat vonden wij nou ook ja Hihi En ik wil wel een echte trouwjurk, al weet ik niet zo goed hoe ik dan maten op moet geven aangezien m'n buik (hopelijk) dan groeiende is. Maar we verzinnen wel wat! Morgen maar eens in de winkel naar die Zwitsal en weleda kijken Fijne avond iedereen !!
Vanavond onze eerste echo!!! Zo zenuwachtig!! Nu nog eerst werken dus hoop dat de kindjes mij veel afleiding geven maar dat zal wel haha
O spannend Birds! Alvast heel veel succes en plezier voor vanavond. Hoop dat de tijd snel voorbij gaat voor je Leuk Keesje! Jurk uitzoeken vond ik het leukste van alle voorbereidingen haha ze hebben vast ook hele mooie jurken waar je dikkere buik straks ook nog in past
Wat spannend birds!! Heel veel succes en plezier!! Ik heb vandaag ook een afspraak gemaakt voor de eerste echo 26 juni om half 9 in de ochtend!! Lekker vroeg! Nog meer echo's deze week hier?
spannend zo'n eerste echo!! ik heb vrijdag de intake..... vind het toch een beetje raar dat we eerst de echo hadden nu pas de intake.. maar dat zalwel een rede hebben!
Spannend birds ben benieuwd hoe het is, alleen echo of ook je intake, of had je die al gehad? Waarschijnlijk hoef je nu niet meer zo heeel lang te wachtten (ga er vanuit dat je hem niet om 22.00 vanavond pas hebt ) ik ben morgenochtend aan de beurt Keesje echo en intake. Bij de praktijk waar ik zie doen ze een vroege echo bij 8 weken, of ik dat wilde...Jaaaaa dus heel spannend of het goed is, morgen zekerheid of alles wel gaat zoals het hoort, hopelijk geloof ik het zelf dan ook 100%
Wat leuk besjes! Ik ben jaloers! Bij mijn vk zei ze vandaag dat er geen reden is om eerder dan bij 11 of 12 weken we echo te laten maken. Wel raar lees net op m'n afspraken kaart 26 juni een echo en dan 10 juli controle + termijn echo.. Lijkt me een vreemde volgorde haha Heel veel plezier in ieder geval morgen besjes! Hoop dat je een mooie echo hebt! Hoe is het gegaan birds?
Heel veel plezier en succes morgen Besjes! Ik begreep gisteren dat veel verloskundige toch al wel een vroege echo laten maken. Nou ja tenminste die van ons, en de echoscopiste vond dit heel fijn. Ze zij ook dan hoef je mensen die helemaal happy binnen komen met 12 niet te vertellen dat hun kindje waarschijnlijk al met een week of 7 overleden is. Want ja zolang je geen bloed verliest laten we eerlijk zijn ga je er toch vanuit dat je kindje het goed maakt. Dus ik vond het heel fijn dat ik met 8 weken al een echo mocht laten maken.