Hier een heerlijk weekend gehad, zijn lekker met de kids op stap geweest en gisteren kreeg papa ontbijt op bed met leuke (zelfgemaakte) cadeautjes Onze kleine meid heeft dit weekend haar eerste stukjes helemaal los gelopen! Ben echt heel erg trots Sterrrentje, leuk deze week al de tweede echo! Zal je zien dat dat echt al een heel verschil is met de eerste echo, echt al een mini mensje Hebben jullie al gevonden waar je gember thee kunt kopen? Kan het hier nergens vinden,....... Fijne dag allemaal! X
Hey dames gemberthee kan je heeel makkelijk zelf maken. Heet water en dan een plakje (of twee) gember erin even laten staan en klaar ben je
annabel rot dat je zo moe en misselijk was het weekend. Ik voel me momenteel zwaar kut (sorry voor mijn taalgebruik) heb ook de hele dag liggen slapen, ben misselijk en behoorlijke pijn in mijn onderrug :S irritant met dit warme weer
Je hebt gelijk besje! Haha misschien gewoon maar zelf maken. Vervelend dat je je zo rot voelt! Helemaal met dit warme weer, hoop dat je snel op knapt! Beterschap in ieder geval. Hier blijf ik iedere avond voor het eten misselijk,..... Probeer de hele dag door te eten en dat gaat goed tot een uur of 5. Sterrrentje morgen weer een echo toch? Veel plezier en geluk Xx
Besjes: Wat balen dat je je zo voelde, gaat het inmiddels al iets beter? Elfje: Ik herken dat wel, dat misselijk vlak voor het avondeten, daar heb ik ook veel last van. Ik moet zeggen juist na het avondeten krijg ik pas echt honger haha. Nou in de januari bevallingslijst zijn er veel trieste verhalen zeg. Ik word er zelf ook echt zo onzeker van! Voor mezelf misschien een beter idee om daar even niet meer te komen. In ieder geval niet meer tot ik mijn 12 weken echo heb gehad. Nou vandaag nog warmer als gisteren, laat ik dan maar de zeurende hollander zijn maar ik vind dit toch echt te warm! Zelfs in de schaduw had ik het zo ontzettend warm gisteren. Ik vind warm weer heerlijk, maar zo'n 25 graden vind ik echt wel genoeg! Fijne dag allemaal!
Hey annabel gaat hier nog niet veel beter bleh...Hier is het vandaag iets minder warm als gister maar nog steeds warm... Eefje al geprobeerd de gemberthee?
Hoi dames!! Tijdje niet gekeken hier.. We hebben nogal rotnieuws van de vk gehad over mijn bloedonderzoek blijk een te hoge bloed suiker te hebben.. En dat is schadelijk aan het begin va je zwangerschap.. Dat was dus even schrikken. Gelukkig zijn we in het ziekenhuis gerust gesteld vandaag. Moet wel op een bijzonder dieet maar dat vind ik een kleine moeite voor die kleine! Hoe gaat het hier? Iemand de gemberthee al geprobeerd? Fijne avond in ieder geval X
@keesje, Lijkt me idd even schrikken, gelukkig toch alles goed. Hopelijk een niet al te lastig dieet om je aan te houden ? Ik heb geen gemberthee geprobeerd, afgelopen dagen wel veel kaneelthee gedronken. I love thee ook als het warm is sterrentje
Wat vervelend Keesje! Moet je niet eerst voor de zekerheid nog een keer geprikt worden dan? Ik had het tijdens de zwangerschap van onze dochter, toen was m'n waarde ook net iets te hoog en moest ik opnieuw bloedprikken. Je suiker is een moment opname en ik had daarvoor heerlijk broodjes met jam gegeten etc (had er helemaal niet bij stil gestaan) toen moest ik nog een keer nuchter prikken en bleek er niks aan de hand. M'n waardes waren heel netjes. Hier nog steeds geen gember thee geprobeerd haha Volgende week dinsdag weer een echo, vind het weer spannend maar heb er ook zin in moeten er nog meer snel voor een volgende echo? Hebben jullie trouwens al bedacht of jullie het geslacht van jullie kindje willen weten? Xx
Heey eefje, Ik mag 4 juli voor de termijn echo. Wij (vooral manlief) willen wel graag het geslacht graag weten, is toch ook wat makkelijker dan allemaal...Als ze zich maar niet vergissen hahaha heb wel eens verhalen gehoord dat ze het geslacht verkeerd hadden...dat lijkt me wel heeel gek Fijne dag
Hallo!! @elfje ja ben zelf ook 2 keer geprikt en bij de 2de keer was m'n suiker nog niet goed terwijl ik dik 10 uur niks gegeten had Maar het dieet is opzich goed aan te houden al moet ik wel veel lekkere dingen laten staan... Overal zit eigenlijk wel suiker en koolhydraten in.. Gelukkig hou ik van appels die helpen weer bij het afbreken van suiker. Ik heb woensdag een echo zit al echt af te tellen! Wij willen het geslacht wel graag weten maar had in een tijdschrift gelezen dat een vrouw het de echoscopiste op had laten schrijven en dat ze het toen thuis pas hebben gelezen! Vind ik wel een leuk idee Hebben jullie een voorgevoel wat het gaat worden? Fijn weekend nog! X
Keesje: Ow wat balen zeg van je suiker. Maar wel fijn dat het dieet vol te houden is, je hebt nog een hele tijd te gaan. Hier: Wij willen ook heel graag weten wat het wordt, dat wisten we bij de eerste ook en het is toch een stuk makkelijker. Vooral of we het kamertje moeten gaan verven of dat het zo mag blijven haha. Aangezien onze dochter een nieuwe kamer krijgt natuurlijk.