wondertje verwacht in januari 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door besjes, 29 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elfje22

Elfje22 Actief lid

16 feb 2011
    349
    0
    0
    Leuk! Wij willen het ook weten ;) vind de bevalling zelf al een hele verassing haha en het is idd ook praktisch fijn om te weten met spulletjes kopen en kamertje inrichten :)

Hier toch nog gember thee gevonden! Idd gewoon bij de ah, het is gember met sinaasappel vind het wel een lekker smaakje! Nu hopen dat het ook een beetje werkt.

Verveld hoor Keesje! Zal wel lastig zijn om van bepaalde dingen af te blijven. Maar het is voor een goed doel! Moet je nu ook extra geprikt worden ter controle?

Misschien morgen even kijken voor een nieuw lijstje waar iedereen z'n nieuwe afspraken in zet? Is het weer een beetje up to date :)

Xx

2. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Heeft iedereen een beetje een leuk weekend gehad? Ik ben gisteren lekker naar de film geweest met mijn vriend en vrienden. We zijn naar verschrikkelijke ikke 2 geweest en hebben ons echt helemaal rot gelachen. Altijd lekker even ontspannen.
    Vanavond mijn eerste afspraak bij de verloskundige, weer een hele familie anamnese. Ach ja het hoort erbij he, wel leuk dat ook dat nu weer gaat beginnen. Fijne dag allemaal!

3. sterrentje

sterrentje Bekend lid

26 mrt 2013
    508
    0
    0
    werken bij de nettorama
    tilburg
    ik ben gister met vrienden uit eten geweest, super gezellig!
    mijn vriend moest helaas.een paar uur werken dus die kon niet mee eten....
    ik.wil best opnieuw beginnen met het lijstje!
    haha maar wat moet er deze keer in.staan?
    gewoon dit?:

sterrentje// 18 jaar// zwange in ronde 1!// uitgerekend rond 14 januari

4. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

24 feb 2010
    1.372
    3
    38
    #144 Vlinder24, 24 jun 2013
    Laatst bewerkt: 24 jun 2013
    Hallo dames, hier ben ik weer!! Had mezelf aangemeld, maar daarna enige tijd niet meer op het forum geweest.. Ga het vanaf nu goed bijhouden :)

Wij willen ook weten wat het wordt en weten het al op 19 juli! Dan zijn we 14 weken.

Vandaag wat leuke zwangerschapskleren besteld op ASOS | Shop women's fashion & men's clothing | Free Delivery & Returns (tip ;))

Nu ik over de 10 weken ben, voel ik me pas ECHT op en top zwanger haha! Maar mijn buikje zit er al vanaf week 6!

Woensdag naar de verloskundige voor de zogenaamde intake! en donderdag weer een echo!!Hierbij de foto

Hierbij de foto van mijn buik :)

5. Elfje22

Elfje22 Actief lid

16 feb 2011
    349
    0
    0
    @ Annabel, ik had voor stukjes gezien lijkt me idd een leuke film!! ;) veel plezier bij de vk vanavond! Gaan ze eigenlijk al naar het hartje luisteren?

@ sterrrentje jeetje jij ook al zo goed bezig haha lekker uit eten geweest!

Leuk dat je er weer bent vlinder! Buikje ziet er echt super uit haha die van mij is ongeveer net zo ;) heb je het al op werk verteld? Ik vind m'n kleding keuze echt verschrikkelijk moeilijk en kan me bijna niet voorstellen dat collega's het nog niet door hebben haha

Lijstje misschien ook de afspraken zetten?

Elfje/29 jaar/3e kindje/25 juni 2e echo/17 juli vk

Zoiets?;)

6. keesje22

keesje22 Lid

13 mei 2013
    61
    0
    0
    Commercieel medewerker binnendienst
    West-friesland
    Hoi dames!!

Leuk te lezen dat iedereen een goed weekend heeft gehad!
    En vlinder wat een mooie buik!
    En mooi jurkje Hihi' als ik zoiets straks draag zie je het bij mij ook maar in m'n werk blousen zie je nog niks...

@annabel veel succes bij vk vanavond! Gaan ze dan ook nat het hartje luisteren? Bij mij was dat niet zo bij m'n intake maar volgens vriendinnen bij hun wel! Lijkt me erg fijn.

@elfje ik heb donderdag bij de gynaecoloog een afspraak om alles te bespreken betreft suiker. Hoor het dan allemaal wel:) voel me hartstikke goed dus probeer me geen zorgen te maken en als ik vaak moet prikken, dan maar:) beter te veel controle als te weinig.

Heel veel plezier bij je echo morgen!!!! :)

Voor het lijstje
    Keesje/22 jaar/ eerste kindje/26 juni echo/27 juni afspraak gyn

Zit zelf altijd op m'n telefoon op zp hoop dat iemand anders wilt knippen en plakken:p ben niet zo handig haha.

7. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Nou net terug van de vk, alles was goed alleen mijn gewicht. Tja ik kamp al heel lang met overgewicht dus dat had ik wel verwacht. Ze hebben wel geprobeerd het hartje te zoeken maar dat was nog niet te horen. Maar de vk zei ook dat is meestal pas rond de 12 weken dat we dat echt kunnen horen. Dat was de vorige keer ook zo. En over 2 weken mag ik weer een echo laten maken, dus daar ben ik dan wel weer heel erg blij mee.

8. sterrentje

sterrentje Bekend lid

26 mrt 2013
    508
    0
    0
    werken bij de nettorama
    tilburg
    @elfje
    jaja lekker uit eten geweest bij rodeo! een beetje scherpe smaak als het aan mij lag, maar zeker een aanrader! haha heel.lekker!

9. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    Hoi dames, Lekker hoor leuke dingen aan het doen lees ik :D Verschrikkelijke ikke 2 lijkt mij ook hilarisch en uit eten is altijd goed

Je hebt al een mooi buikje vlinder. Bij mij zie je het nog niet zo heel erg, net of ik veel gegeten heb haha dan was me buik ook altijd wat dikker. Kan heb alleen niet meer inhouden haha.

Ik heb het weekend liggen uitzieken, vandaag weer gewerkt. Ik wilde het lijstje knippen en plakken maar dat lukt niet op me tablet en ben te lui om nu nog de laptop erbij te pakken dus hopelijk doet iemand anders dat hihi

besjes/ 26 jaar/ eerste kindje/ 4 juli termijn echo en controle

10. sterrentje

sterrentje Bekend lid

26 mrt 2013
    508
    0
    0
    werken bij de nettorama
    tilburg
    hey ladies!
    ik ga jullie voor een paar daagjes verlaten!
    lekker naar Berlijn met vl :)
    veel succes deze week met kwaaltjes!
    en vlindertje wat een mooie buik al!

doegg!!

11. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Besjes wat balen dat je ziek bent geweest dit weekend! Hopelijk voel je je nu wel weer wat beter.

Sterrentje: Veel plezier in Berlijn!

hier: Vandaag een lekker rustig dagje met mijn dochtertje, strakjes even bellen voor de afspraak voor de 12 weken echo. Ik heb er al helemaal zin in en hoop natuurlijk dat alles nog steeds goed is met ons kleintje. Gelukkig ben ik over 2 weken al op de 12 weken dus dat gaat lekker snel nu. Hebben andere meiden hier die al moeder zijn dat ook, dat de tijd een stuk sneller gaat tussen de afspraken?
    Fijne dag allemaal!

12. sterrentje

sterrentje Bekend lid

26 mrt 2013
    508
    0
    0
    werken bij de nettorama
    tilburg
    @annabel
    ik ben ook over twee weken bij de 12 en ik ben blij zat dat ik bijna uit het eerste trimester ben!
    dan kan ik even opgeluchy adem halen!

13. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Ja dat heb ik ook hoor! Die 12 weken is toch echt een grote grens vind ik altijd. Vorige keer was ik ook een stuk rustiger nadat ik de 12 weken echo had gehad. En meestal nemen de kwaaltjes dan ook af dat is ook niet vervelend haha

14. sterrentje

sterrentje Bekend lid

26 mrt 2013
    508
    0
    0
    werken bij de nettorama
    tilburg
    haha dat is ook.zeker geen slecht nieuws!!

15. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

24 feb 2010
    1.372
    3
    38
    Hallo dames,

Sterrentje heb je toevallig bij Rodeo in Eindhoven gegeten? Ontzettend lekker.. Balen dat ik de biefstuk nu moet laten doorbakken, vind medium altijd zo lekker :)
    Ik tel de dagen ook af naar de 12 weken.. Eindelijk het 2e trimester in :)

Annabel, bij mij gaat het ook erg snel, komt misschien ook omdat we al een kleintje rond hebben lopen.. Wij hebben donderdag de "12"weken echo, maar ben dan bijna 11 weken :)
    Morgen hebben we de intake (ondertussen wel al 2 echo's gehad) ook wel leuk! Ons dochtertje gaat beide keren mee. morgen omdat we geen oppas hebben en donderdag zodat ze eventjes kan zwaaien naar haar broertje of zusje. Wordt het voor haar misschien ook ietsjes echter.

Elfje, ja na de eerste goede echo met 8 weken heb ik het aan al mijn collega's verteld. Was het beu om mijn buik in te houden, haha!

@ allemaal bedankt voor jullie reacties over mijn buik.. Mijn vriend gaat morgen aan de verloskundige vragen of het wel normaal is, hij vind het namelijk niet normaal haha! Zit nu op mijn werk, maar heb mijn knoop open! Krijg buikpijn als mijn knoop dicht is! :)

16. keesje22

keesje22 Lid

13 mei 2013
    61
    0
    0
    West-friesland
    @sterrentje veel plezier op je trip!!

@annabel naar jou vraag ben ik ook wel benieuwd! Het word mijn eerste en ben juist bang dat als ik dan 12 weken ben ik misschien er teveel van verwacht en het ng lang duurt.. Beetje vaag maar begrijp je wat ik bedoel?

Kan zijn dat ik het niet goed onthouden heb maar had niet iemand een echo vandaag? Ik ben nieuwsgierig!'

Ik mag morgen en zit letterlijk elke minuut op de klok te kijken of het al bedtijd is en ik mag gaan slapen.. Net alsof ik een kind ben en morgen mijn verjaardag is.. Misschien een beetje suf maar ik kan echt niet wachten..

Fijne avond iedereen!!

17. Elfje22

Elfje22 Actief lid

16 feb 2011
    349
    0
    0
    @ Keesje, heel veel plezier vandaag! Hoe laat hebben jullie de echo? Dat gevoel alsof je jarig bent herken ik wel een beetje hihi

Wij hebben gister avond een hele mooie echo gehad! Was echt geweldig om te zien, kleintje was heerlijk bewegelijk! :) zo bijzonder weer!

@anbabel en wanner staat de volgende echo gepland? Hier gaat de tijd ook snel, maar wat wil je ook met al twee kleintjes die je bezig houden haha

@sterrentje heel veel plezier, geniet er van!!

Besje, hoop dat je je nu weer een stuk beter voelt?

Hier een dagje vrij, ga vanmiddag even lekker met de kleintjes de stad in en hopelijk een beetje van de zon genieten.

18. keesje22

keesje22 Lid

13 mei 2013
    61
    0
    0
    West-friesland
    M'n echo was goed!!!!! Ik ben zo blij we konden het hartje heel duidelijk zien kloppen! Ik ben helemaal in de wolken!

@elfje wat fijn dat je ook een mooie echo ebt gehad en dat het bewoog!!

Iedereen fijne dag gewenst!

19. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    Wat leuk twee goede echo's, foto's ?? haha
    Met mij gaat het gelukkig een stuk beter elfje, alleen erg moe en totaaaal geen zin in mijn werk. Maarjah moet maar weer. Tot vanavond 21.00 en dan morgenochtend weer om 6.30 beginnen, kan eigenlijk niet maarjah

Fijne dag ladies

20. keesje22

keesje22 Lid

13 mei 2013
    61
    0
    0
    West-friesland
    Hee besjes dat is wel heel snel achter elkaar werken.. Begrijp dat je daar moe van word...

Hoe plaats je een foto eigenlijk?

Deel Deze Pagina