wondertje verwacht in januari 2014

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door besjes, 29 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    Kon gelukkig een half uurtje eerder weg, scheelt toch weer. Morgen van 6.30 tot 18.00 ook een lange dag. Dan vrijdag nog 5,5 uur en dan lekker weekend.

Als je een bericht gaat typen en je scrold iets naar beneden staat er een knop met beheer bijlagen, als je daar op drukt kun je een foto toevoegen :D

2. keesje22

keesje22 Lid

13 mei 2013
    61
    0
    0
    Commercieel medewerker binnendienst
    West-friesland
    nou hier is hij/zij dan :D :D ik ben zo trots hihi!

Bijgevoegde bestanden:

3. Elfje22

Elfje22 Actief lid

16 feb 2011
    349
    0
    0
    Wauw Keesje! Wat een prachtig echo :) zal morgen die van mij er ook even op zetten ;)

Phoehhhh besjes, snap dat dat erg vermoeiend is! Fijn dat je wel wat eerder weg kon vandaag. Wat voor werk doe je?

Ik ga m'n bedje in, xx

4. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Keesje: Wat een mooie echo zeg!

hier: Even iets minder goed, heb gisteren medicatie van de dokter gehad voor het vele overgeven dat ik op dit moment doe. Ik hou echt niets meer binnen. Behalve een heel klein beetje water maar dan echt een slokje om het half uur ofzo want anders komt dat er ook uit. Eigenlijk net als in mijn vorige zwangerschap toen kon ik ook niets eten of drinken. Ik hoop dat deze medicijnen mij in ieder geval door de twaalf weken heen helpen en dat het dan weer beter gaat.
    Fijne dag allemaal!

5. keesje22

keesje22 Lid

13 mei 2013
    61
    0
    0
    West-friesland
    @annabel dankjewel! Maar wat vervelend dat je je zo beroerd voelt..helpen je medicijnen al een beetje?
    Hoop dat je je snel wat beter voelt!

@elfje dankjewel! Ben ook nieuwsgierig naar jou echo!

Hier: vandaag laatste dag op m'n werk gehad.. 15 juli beginnen bij m'n nieuwe baan waar ze gelukkig geen probleem met mijn zwangerschap hebben:) nu even beetje vakantie vieren en bruiloft organiseren :)

Fijne dag iedereen!!

6. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    WAUW keesje mooie echo hoor, hij/zij is er mooi voor gaan liggen :)

@elfje ik werk in de gehandicapte zorg op een groep voor kinderen die intensieve begeleiding nodig hebben. Was een pittig dagje vandaag. Heb ook gesprek gehad met mijn manager en die wil mij ziek melden gedurende mijn zwangerschap omdat de groep momenteel vooral veel te heftig is om veilig te kunnen werken. Was nogal verbaasd omdat we in het laatste gesprek hadden besproken dat ik tijdens mijn zwangerschap op een andere locatie zou gaan werken. Nu mag ik boventallig op die andere locatie (op papier boventallig want sta waarschijnlijk gewoon de groep te draaien) werken en op kantoor. Ik snap het nog niet helemaal. Morgen maar even mailen om wat meer duidelijkheid :)

@annabel, hopelijk voel je je wat beter door de medicatie, lijkt me echt super vervelend constant spugen bleh.

7. keesje22

keesje22 Lid

13 mei 2013
    61
    0
    0
    West-friesland
    Besjes dankjewel:) het was best lastig voor de echoscopiste om een goed beeld krijgen ik was best emotioneel dus m'n buik bewoog nogal erg.. Vond trouwens dat ze best diep in m'n buik moet drukken hadden jullie dat ook?

En over jou werk, totaal geen ervaring in de zorg maar dat lijkt me wel erg vermoeiend!! Wel rot dat het na je gesprek nog steeds onduidelijk is hoe nu verder.. Als je op die andere groep gaat staan krijg je dan ook wat minder afwisselende tijden? De ene dag avonddienst en andere dag dagdienst is best zwaar begrijp ik van m'n vriend en die is niet eens zwanger... Heb je ook nachtdiensten?

Hoe gaat het verder met iedereen het is nogal stil hier?

Sterrentje al terug uit Berlijn?

8. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    @keesje, mijn eerste echo was inwendig dus heeft ze niet op mijn buik gedrukt. Volgende week als het goed is gewoon via de buik dus ben benieuwd.
    Ik heb inderdaad ook af en toe een avond en dan een ochtend, is pittig vermoeiend. Wij hebben geen nachtdiensten maar slaapdiensten maar die werk ik al niet meer. We zitten sinds kort op een nieuwe locatie en dan moeten we in de nacht in je 1tje op 18 kids letten, ik vind dat onverantwoordelijk dus heb gezegd dat ik dat niet meer ga doen. Gelukkig ben ik zwanger en dan hoeft dat ook niet :D. Op die andere locatie zijn de werktijden in princiepe hetzelfde dus daar schiet ik niet zoveel mee op.

Het is voor de rest idd wat rustig hier :D
    Sterrentje hoe was je weekje berlijn ? Lekker genoten ?

9. Elfje22

Elfje22 Actief lid

16 feb 2011
    349
    0
    0
    Hi dames!
    Jeetje wat is het rustig hier ;) ik ben zelf nogal deuk geweest en ben steeds erg moe,.... Hebben jullie daar ook zo een last van?
    Verder nog steeds misselijk rond avond eten, de ene dag iets minder als de andere. Heb het afgelopen donderdag op het werk verteld, echt heel leuk al die reacties. En ook heel fijn kan eindelijk weer strakke shirtjes aan :)

Hoe voel je je Annabel? Gaat het wat beter nu met de medicatie? Hoop echt dat je snel van de ergste misselijkheid af bent!

Spannend Keesje een nieuwe baan! En hoe gaat het met de voorbereidingen van de bruiloft? Al jurken gepast? ;)

Lijkt me een pittige baan Besjes! En idd al helaal als je zwanger bent. Heb je inmiddels al meer duidelijkheid over hoeven wat?

Heb he het leuk gehad sterrentje??

Ik verlang zelf heel erg naar het kunnen voelen van de kleine! Dat is zo bijzonder,..... Kan haast niet wachten.
    Nog dames die deze week een echo hebben?
    Ben benieuwd.

Nog even proberen de echo foto te plaatsen :) met z'n beentje lang uit hihi

Xx

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      30,5 KB
      Weergaven:
      6
  10. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    mooie echo elfje!!! en inderdaad erg rustig hier :D. Ik ben ook nog steeds erg moe maar voor de rest eigenlijk nergens last van. Behalve dat ik de hele dag wil eten eten eten :D

Hier morgen de termijn echo Jeej toch weer spannend ben benieuwd of de kleine goed is gegroeid en of we op 22 jan blijven staan :D En natuurlijk de uitslag van het bloedprikken.

Ondertussen is het van mijn werk mij nog niet helemaal duidelijk maar wat ik nu weet is dat ik sta ziek gemeld op mijn vaste locatie en dat ik gewoon vervangend werk ga doen voor mijn contract uren, zal allemaal wel goed komen denk ik.

11. Elfje22

Elfje22 Actief lid

16 feb 2011
    349
    0
    0
    Leuk besjes morgen weer een echo! Plaats je ook een mooi fotootje? Ben benieuwd naar jullie beeb.

Je werk zal vast wel goed komen inderdaad! ;)

12. keesje22

keesje22 Lid

13 mei 2013
    61
    0
    0
    West-friesland
    Elfje wat een mooie echo! Heel duidelijk!!
    En gefeliciteerd met je 3 maanden he! Heb je al een buikje?

Ik ben ondertussen druk met de bruiloft bezig.. Uitnodigingen zijn verstuurd, offcieel in ondertrouw gegaan en m'n jurk is besteld! Erg spannend allemaal! Nog 7 weken en dan is het zover!

Kan trouwens nu al niet wachten tot de volgende echo :) dacht dat die 10 juli zou zijn maar dat heb ik blijkbaar verkeerd begrepen want mag 7 augustus pas.

Besjes heeeeel veel plezier morgen gewenst! Geniet ervan!

Fijne avond dames!

13. Elfje22

Elfje22 Actief lid

16 feb 2011
    349
    0
    0
    Dank je Keesje! :)

Je bent goed bezig zeg! Zelfs de jurk al besteld hihi ben heel benieuwd! 7 weken dat is al heel snel ;)
    En nog even wachten dus voor de volgende echo,..... Nou hier ook hoor de volgende is pas weer met 19 wk maar heb er ook al zin in haha

Hebben jullie trouwens ook last vsn meer afschreiding? Hier al een poosje flink wat meer afscheiding,.....

14. keesje22

keesje22 Lid

13 mei 2013
    61
    0
    0
    West-friesland
    Hey elfje ik heb dat ook wel.
    Maar volgens mij is dat heel normaal.
    Dit vond ik op Google
    Door de zwangerschapshormonen worden al je weefsels losser en rekbaarder. Ook de weefsels van je vagina. Door de extra doorbloeding van de schedewanden gaan je slijmvliezen wat harder werken en komt er meer vocht uit je vagina. Bij warm weer neemt deze vaginale afscheiding toe. En dat gebeurt ook als je je inspant.

;)

15. Elfje22

Elfje22 Actief lid

16 feb 2011
    349
    0
    0
    Je hebt gelijk Keesje,.... Hoort er vast allemaal bij ;) kan het me van de vorige keren niet zo meer herinneren maar goed het is ook waar wat ze zeggen iedere zwangerschap is weer anders haha

Hoe was je echo Besjes?

Hier vandaag rustig dagje, was gisteren echt zó moe en kreeg einde dag ook nog eens flinke hoofdpijn ben er maar vroeg in gegaan.
    Volgens mij wordt het lekker weer dus kunnen we heerlijk de tuin in.

Fijne dag allemaal!
    Xx

16. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Elfje: Mooie echo foto hoor! Fijn dat iedereen het op het werk leuk reageerde.

besjes: hoe is je echo gegaan?

keesje: Ow nog 7 weken dat gaat snel zeg! Lijkt me allemaal wel een hoop geregel zo'n bruiloft. Maar ik hoop zelf toch ook nog ooit te mogen trouwen.

hier: Nou deze week even wat rustig aan gedaan, ik was best moe van het weekend. We zijn het afgelopen weekend met mijn schoonouders en de broers + aanhang en kids van mijn vriend weg geweest. Het was super gezellig en druk met 12 man haha. Maar we zijn heerlijk naar het strand geweest en Lotte vond het strand helemaal geweldig één grote zandbak. Verder deze week nog gewerkt en gisteren naar de dierentuin geweest. Nu lekker weekend en dinsdag heb ik mijn termijnecho. Ik ben heel erg benieuwd en ben blij als het zover is! Fijne dag allemaal

17. keesje22

keesje22 Lid

13 mei 2013
    61
    0
    0
    West-friesland
    @annabel spannend dinsdag een echo!! Hoop voor je dat de tijd vliegt en het snel dinsdag is! Veel plezier in ieder geval:)

En dat geregel is idd wel beetje vermoeiend maar mijn moeder neemt ontzettend veel uit handen omdat ik zo ook weer aan het werk ben:)
    Ik voel me zelf gelukkig al weer veel beter begin weer wat energie te krijgen en ben ook niet meer zo chagarijnig. Af en toe wel een beetje onzeker dan denk ik: kan ik dit wel allrmaal ik ben 22, heb een nieuwe baan ga trouwen en ik krijg een baby. HELP!! Maar dat zullen de hormonen wel zijn... Hoop ik.

Iedereen ontzettend fijn weekend gewenst!
    Liefs !!

18. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    Heey allemaal :D, was ff gezellig gister zie ik.

@elfje en annabel, De echo was super. Alles is goed en leuk om het verschil te zien met de vorige het begint al aardig op een super klein mensje te lijken, nu 4,2 cm :) ben op 10wk en 6 dgn gezet. Ik zal zo even foto's plaatsen. Zit nu op mijn laptop en de foto's staan op mijn tablet :S.

@keesje leuk hoor jurk al besteld :D. Ik had de jurk van mijn moeder aan, hij zat als gegoten echt super grappig. Over 7 weken schiet al lekker op :D. Hebben jullie alles er op en er aan receptie, trouwen in de kerk? of?, feestje?
    Ennuh het is allemaal ook veel baan,trouwen, baby niet gek dat je soms wat gaat twijfelen. Meid komt allemaal goed!

19. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    Hier de echo op de een het hoofdje en lijfje en op de tweede een prachtig been :)

20. Elfje22

Elfje22 Actief lid

16 feb 2011
    349
    0
    0
    Wauw Besjes, mooi hoor!! Echt leuk om te zien :) leuk he dat je het verschil al zo goed kunt zien.
    Lijkt me heel bijzonder als je in de jurk van je moeder kunt trouwen!

Anbabel klinkt als een heel drukke maar erg gezellige week!! Haha Hoop dat je van het weekend een beetje bij kunt komen ;)

Fijn dat je moeder je zo kan helpen Keesje, en dat je jubelt beter voelt. En onzekerheid hoort er echt bij inderdaad, komt vast ook een deel door de hormonen ;) maar je kunt het zeker weten!

Wij gaan morgen naar het strand, heb er zin in.
    Fijn weekend nog allemaal!
    Xx

Deel Deze Pagina