Hoi meiden, Ik ben deze ronde weer aan de slag gegaan met ovulatietesten. Bij de vorige ronde had ik hem toevallig te pakken na af en toe testen en toen had ik hem in de ochtend positief rond 9u (geen ochtend urine) en in de middag alweer negatief. Mijn cyclus was toen 31 dagen en werd dus circa 12 dagen na mijn eisprong ongesteld. Deze ronde op dag 12 van mijn cyclus begonnen met testen en tot nu toe nog geen resultaat. Had sinds donderdag wel veel last van krampen en steken. Ook gevoelig bij het vrijen en vruchtbaar slijm gespot. Heb elke dag 1x rond dezelfde tijd getest rond 11.30/12.00u. Gisteren was de streep wel een stuk donkerder maar nog niet positief dus in de middag voor de zekerheid nog een keer getest en toen was hij weer een stuk lichter. Sinds vandaag zijn de krampen en steken al wat minder. Kan het zijn dat ik mijn piek heb gemist en hij bijvoorbeeld snachts is geweest en hij dus net tussen de testen is gevallen? We klussen vanaf de laatste dag van mijn menstruatie om de dag. Als ik het vergelijk met de vorige cyclus zou mijn ei nu vandaag of morgen moeten zijn. Wie kan mij helpen?!
Misschien qua testen je piek gemist maar qua gericht sex hebben zit je wel goed. Je kan doortesten voor het geval je ei niet geqeest is of je kan het nu laten rusten. Wanneer je streepje wat donkerder is zou ik zeker nog in de middag een keer testen
Ja we hebben nu ook vrijdag en gisteren gesekst en vanavond ook nog een keer extra omdat ik denk dat nu ergens mijn eisprong zal zijn hihi. Gisteren eind van de ochtend was die steep dus op zijn donkerst maar nog niet donker genoeg en toen in de middag extra getest en toen was die weer een stuk lichter. En nu dus ook nog. Vandaar dat ik denk dat ik mijn piek heb gehad maar gemist heb..
Ik zat nog eens te denken.. Ik heb vrijdag negatief getest. Stel als ik in de middag positief had getest en mijn piek had, dan werd mijn piek vrijdag op zaterdag nacht toch minder na 12u..dat ik dus toen mijn piek heb gehad en zaterdag ochtend de test streep donkerder was maar niet positief en in de middag nog lichter..of kan dat niet? Heb net weer getest en weer een lichte streep.. Blijf voor de zekerheid komende week voor de zekerheid doortesten.
Ik heb mijn piek deze ronde ook gemist! Maar heb wel goed geklust. Heb mijn eisprong achteraf gevonden met temperaturen!
Je kan ook even voorzichtig voelen aan je baarmoedermond? Als die zacht aan voelt en open dan ben je vruchtbaar
Ik heb dat wel eens geprobeerd maar kom daar niet echt wijs uit haha. Vanmorgen weer getest! (2e urine) en zie bijlage. Kan ik dese als positief bestempelen?? Ik heb vanmiddag niet meer getest ivm werken en net toen ik thuis was weer getest. Toen weer een licht streepje. Wat denken jullie?? Ik heb gisteren en eergisteren gesekst..vanavond en morgen ook gewoon doen voor de zekerheid??