Hoi, Een buurvrouw van me test met deze 4 dagen voor haar nod Ik ken enkel de Wondfo niet de etos , Maar als ik goed zie , zie ik op beide een streepje of beeld ik het me gewoon in ?? Bekijk bijlage 320786 Alvast bedankt in haar naam!
Ik zie het bij de etos wel maar bij wondfo weet ik het niet zeker meen wat te zien als ik heeeeeel erg goed kijk! spannend
Ik zie alleen wat op de etos. Heb zelf ook getest met wondfo en deze gaf bij mij pas positief op NOD... Ligt dat bij iedereen natuurlijk anders, maar mijn ervaring ermee is super positief!
Ok thx Ze durft niet echt te posten daarom ik het doe Heb deze nog doorgekregen , maar geven die van de Etos 2 voor 5 indrogers of totaal niet ?? Bekijk bijlage 320807
Ik zie op beide testen een heel licht streepje, over 2dg moeten deze duidelijker zijn. Succes voor je buuf en natuurlijk ook voor jou. Samen op naar een mooie positeve test!
Ik zie in ieder geval op de Etostest wel een streepje! Spannend, hopelijk snel meer duidelijkheid. En hopelijk voor jou over 2 daagjes ook een positieve test!!