wat moet ik hiervan denken??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door mamavan3, 7 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    Ik heb op 25 en 26 februari een positieve ovu test gehad. Ook een heel klein beetje bloed verloren voor het eerst!
    Normaal heb ik na me ei giga ongi krampen tot aan me nod, Nu heb ik alleen maar lichte steekje met vlagen.Meestal links en soms rechts daarbij aanhoudende lichte hoofdpijn al sinds dat me ei geweest is.
    Ook erg veel afscheiding en obstipatie, dat laatste herken ik van me andere zwangerschappen. Nu heb ik vanochtend een ovu test gedaan omdat me temp aan het dalen is dus ik dacht aan een eventueele innestelingsdip. Maar nu stond de test streep er binnen 3 seconden en die knalde er gelijk van af en daarin tegen kwam de controle streep pas na 10 seconden. En een stuk lichter. Nu heb ik wel vaker erg duidelijke positieve ovu testen gehad maar dan als ik me ei naderde maar zo duidelijk als nu!!
    Ik weet dat het 2 dingen kan betekenen. Dus vanavond komt me donor voor nog n donatie maar ik heb geen vruchtbaar slijm, en ik ben bang als ik morgen vroeg een zwangerschaps test doe dat die negatief is omdat het gewoon weg nog te vroeg is....
    Pfff ik weet het ff niet meer wat denken jullie als je mijn ovu test bekijk? ei of mogelijke zwangerschap?

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hmmm, ik zou voor de zekerheid inderdaad je donatie in ontvangst nemen. :D

Want op je temperatuurkaartje kan ik nog geen ei ontdekken namelijk. Ik denk dan ook dat je die nu pas hebt!

Aangezien ik geen ei zie, kan er dan ook geen innestelling plaatsvinden...

Je zegt ook dat je nog niet zo'n positieve ovutest hebt gehad als nu. Wellicht dat je ei op 25 of 26 februari een poging gedaan heeft tot springen, maar er nog geen zin in had.

3. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk ook dat je ei nog moet komen als ik zo naar je kaartje kijk.
    Tot nu toe nog geen ei of innestelingsdip te vinden.
    Dus ik denk echt dat je ei nu wel gaat komen.
    Succes!
    Liefs Gwen

4. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    ik neem voor de zekerheid me donatie in ontvangst maar heb de dagen voor me ei niet echt getempt dus van kaartje kan ik niet op aan en had toen wel vruchtbaar slijm en nu geen vruchtbaarslijm

5. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Aan je kaartje te zien heb je je ei nog niet gehad. Dus denk dat je ei al wel eerder heeft willen springen maar het toch niet gedaan heeft. Dus ik zou zeker gebruik maken van de donatie want denk dat een dezer dagen je ei is. Succes.

6. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Ik zeg ook dat je nu je ei pas hebt. Dit nav je posi ovulatietest en je tempkaartje.

Veel plezier ;)

7. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    ja vind het toch vreemd, dat ik dan 3x in 1 cyclus positieve ovu test heb

8. isabella1980

isabella1980 Actief lid

16 nov 2009
    270
    0
    16
    Ik zie dat je al eerder een positieve ovutest hebt gehad incl. vruchtbaar slijm en op dezelfde dag als je ei van je vorige cyclus. Vreemd idd!! Soms is het toch zo dat een ei op springen staat, dus pos. ovutest en goed slijm, maar zich, door wat voor redenen dan ook, bedenkt en een aantal dagen later pas echt springt. Misschien is dit nu bij jou gebeurd???

Het lijkt me nog wat vroeg voor pos. ovulatietest door HCG en dus zwanger, maar wie weet!! Hoop het laatste natuurlijk voor je!!

9. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    hi dames thanx voor de reacties, maar nu weet ik het echt niet meer hoor!
    Zoals jullie zien moet ik nu echt wel me ei gehad hebben al was het 28 februari niet dan was het gisteren wel, vanochtend flinke temp stijging. En wederom een knal positieve ovu test zoals gisteren, en zo donker heb ik ze anders nooit!
    Ook geen ongi krampen niks, en dat heb ik altijd enkele dagen voor me ei, op de dag van me ei en dan erna.

10. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    misschien een zwangerschapstestje ?

11. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    ja daar zat ik dus ook aan te denken maar daar is het nu nog beetje te vroeg voor als het goed is heb ik zondag pas me nod

12. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    Volgens mij heb je gewoon een verlaat ei gehad meid, maar anders zou je 4 dagen voor nod natuurlijk een testje kunnen wagen ;) , dat zou woensdag zijn.. spannend weer he meid!

13. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    @trishka, ik vind het zeker spannend maar stel als ik een verlaat ei gehad heb , ervan uitgaande als ik naar me temp kijk en ook ovu test dat ik gisteren bv me ei gehad heb.
    Waarom heb ik vandaag dan ook nog 'n knal positieve ovu test?
    Na je ei hoort de ovu test negatief te zijn toch?
    Dit is de eerste x ik dit mee maak pfff wat werkt dit confused zeg

14. isabella1980

isabella1980 Actief lid

16 nov 2009
    270
    0
    16
    Je kan wel 2 dagen op een rij een knalpositieve ovutest hebben, verschilt van persoon tot persoon. Nog even verder testen en als je na 3 a 4 dagen nog steeds een knaltest hebt, is de kans denk ik wel heel groot dat je het toch van de HCG is, succes en ben benieuwd!!

15. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    En vandaag is idd dag 3 een knal positieve ovu test.
    Dus een verlaat ei nee daar ga ik niet zo meer ingeloven.
    Ik heb vandaag veels te vroeg getest met de kv2 voor 5 negatief natuurlijk. Morgen komen de extra sensitive binnen , donderdag een testje doen zou ik 4 dagen voor nod zitten, vind het zo spannend!

16. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    @all: hier is het duidelijk , na vanochtend de 4de knal positieve ovu test in handen te hebben , had ik vanmiddag een lichte positieve zwangerschaps test in handen :D

17. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    wauw zeg heel erg gefeliciteerd

Deel Deze Pagina