hellup kruidvat test

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door johana79, 4 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    Willen jullie even meedenken.

Even voor de duidelijkheid. Ik ben 6mnd geleden bevallen voor de tweede, het is niet de bedoeling zwanger te worden. Ik ben aan de pil, slik deze altijd trouw. Maar na drie maanden doorslikken besloot ik een stopweek in te lassen. Er gebeurde niets. Voor de zekerheid besloot ik maar een test te gaan doen (ben namelijk ook aan een lichtere pil).
    Heb inmiddels 4 testen van de kv gedaan (2 v 5e). De eerste was na 5 min (dus na de afleestijd) positief. twee dagen later weer één gedaan...negatief (hagelwit). Inmiddels zijn we 7dgn verder, nog geen ongie, moet vanavond weer beginnen aan de pil dus dacht laat ik er nog een test tegenaan gooien, voor de zekerheid. Wederom was hij na 5 min positief. HA gebeld daar kan ik straks heen maar ik moest urine meenemen. had een koffie gedronken en daarna urine opgevangen. Toch de tweede test ook gedaan(hij ligt er toch) en die was weer gewoon negatief. PPPfff wordt gek van de onzekerheid. op dit moment was het niet echt de bedoeling om zwanger te worden eerlijk gezegd.

(ik hoop niet dat ik iemand voor het hoofd stoot anders mijn excuses).

meer mensen hier last van gehad? (die dus niet zwanger bleken te zijn).

2. Jaira

Jaira Fanatiek lid

5 mei 2010
    1.840
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien ben je nog aan het ontpillen? waardoor je ongi niet op tijd is:(
    Hoor vaker hier dat men positief/licht positief test en niet zwanger zijn maar goed het kan beide kanten op natuurlijk.
    Heb je een foto dan kunnen we meekijken?

3. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    dit is de positieve test. voor de duidelijkheid. Dus na 5min (de aanbevolen afleestijd) gaf hij dit aan. De volgende (andere urine) was hagelwit.

4. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hmm zie indd wel n streepje , spannend hoor ..

5. Spannend Johanna, ik zit een beetje in hetzelfde schuitje. Nog niet ongesteld na de borstvoeding en geen positieve testen, alleen schaduwstreepje op 1 test (krijg je geeneens op een foto). Succes bij de dokter straks!

6. Jaira

Jaira Fanatiek lid

5 mei 2010
    1.840
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zie duidelijk een streepje ja maar dat de andere test dan weer helemaal wit is....:(

Misschien gauw nog eens een test wagen?

7. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    moet straks naar de huisarts dus hoop dat deze uitsluitsel kan geven. Wordt hier een beetje ongelukkig van.

8. Jaira

Jaira Fanatiek lid

5 mei 2010
    1.840
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan ik begrijpen, veel succes bij de ha!

9. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Ben erg benieuwd... post je het hier snel? Succes meid!

10. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    test bij de huisarts was gewoon negatief. Heb meteen bloed laten prikken voor de zekerheid (dan weten we het echt echt echt zeker).
    dus kv test gaf wel degelijk vals positief.

11. De testen van de huisarts zijn volgens mij wel minder gevoelig dan die van de kruidvat. Bloedprikken is idd beter.

12. ukkepuk80

ukkepuk80 Actief lid

24 sep 2009
    452
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed dat je bloed hebt kunnen laten prikken want ik zie op deze test toch best een duidelijk streepje! Wanneer krijg je de uitslag?

13. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    bloedtest was ook negatief,...dus echt niet zwanger.
    voor mij een opluchting ;)

14. Jaira

Jaira Fanatiek lid

5 mei 2010
    1.840
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig voor jou dus;) Snap je opluchting!

15. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    nou, gelukkig dan maar!

16. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    Ik heb ook zo'n streepje had van de kruidvat testen de ne dag wel streep de andere dag niet en ook met sensitest ook allemaal vals positief behalve 1tje die neg was !alleen de cb digi gaf niet zwanger aan !

Deel Deze Pagina