Hé, Zojuist bij het afvegen had ik wat bruin/donkerrood slijm aan het papiertje zitten. Ook heb ik weer ongikrampen. Ik ga morgen dus nog niet testen, want ik denk dat het geen zin heeft. Als het niet doorzet, dan misschien donderdag of vrijdag wel. In elk geval heeeeeel veeeeeeel succes voor jullie morgen. Laten jullie even wat weten?
Helaas....ben ongi geworden. Testen heeft dus geen zin meer... :x Nu weer op naar de ovutesten! Succes nog voor jullie!
Het spijt me dat te horen Jollie! Veel succes naar de volgende ronde toe! Lynnami ,hoe is het ondertussen met u ?? Hier geen echte duidelijkheid ,heb getest ,dacht iets te zien maar zal hem als negatief beschouwen. Groetjes!
Het gaat prima hier. Ik ben wel een beetje huiverig/ afwachtend met te blij zijn. Mijn hcg was 8 gisteren. Dat is niet super maar hoeft ook niks te betekenen. Zolang het zich nu elke 48u verdubbeld is er niks aan de hand. Volgende week vrijdag 19 maart heb ik een afspraak bij de gyn.
Thanks! Nee ik heb geen ervaring met die testen. Ik heb er afgelopen week pas voor het eerst een in het echt gezien. Heb er vanochtend ook nog een gedaan en die dingen zijn in mijn ogen waardeloos. Afgelopen week kreeg ik ook steeds een vaag lijntje direkt als de urine daar aankwam. Daarna droogde het op en was er een donkerder lijntje zichtbaar, maar die had volgens mij geen kleur/ grijzig.
Hoi dames, ik vroeg me af of jullie bij de wonfo testen ook altijd zo'n duidelijk streepje hebben als hij niet positief is? Ik test nu al een tijdje met de ovutestjes en ik krijg steeds een duidelijk streepje dat niet positief is? Bij andere testen had ik buiten de positieve periode soms maar een héél licht streepje. Bij wondfo steeds best duidelijk. Bij jullie ook? Of toch nauwelijks zichbaar tijdens de niet positieve periode?
Zie album de test is echt pas positief als de 2 donkerste bij mij En als je langer dan 4 dagen zo'n test hebt is er wat mis en dan zou een bloedname meer duidelijkheid moeten geven. Ik duim voor je!
Ik weet zeker dat hij niet positief is. Maar ik vroeg me dus gewoon af of ze altijd een duidelijke streep geven...
Ik had dat ook Lolieken. Er was altijd wel een streepje maar voor de eisprong werd hij echt duidelijk donkerder.
@ lilalien en lynnami hadden jullievoor dat je positief testen met je zwangerschapstest ook al ergens last van? ik ben met vlagen misselijk ben dan aan het eten en een 1 keer heb ik genoeg gehad. sochtens sta ik op met een weeig gevoel en vooral savond een soort van ongi krampjes maar dan iets anders.
Ik had vooral veel witte afscheiding, en nogsteeds trouwens. Anders eigenlijk niets tot gisteren dat ik pijnlijke borsten heb gekregen en lichte krampjes. Ik had vooral een week na de eisprong ongelovelijke pijn in mijn rug 2 dagen. Echt hele erge pijn in mijn rug. Geen idee of het daarmee te maken heeft. Succes meid!