Hoe zit dat nou eigenlijk?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by frulleke, Mar 10, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. frulleke

frulleke Lid

Jan 13, 2013
    78
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik heb een vraagje. Ik ben deze maand voor het eerst begonnen met ovulatietesten en had op 5 maart om 13.00 een smilie. Die avond hebben we rond 1.00 geklust. Helaas werd ik diezelfde nacht erg ziek.( waarschijnlijk iets verkeerds gegeten blegh)

Op 6 maart heb ik tussen het spugen door(erg he?) rond 13.00 weer een test gedaan en ik kreeg wederom een smilie.

Mijn vraag: Als je op de 2 e dag dus 24 uur later weer een smilie krijgt, betekend dat dan dat je ei nog niet is gesprongen in die 1 e 24 uur? of blijft die piek een tijdje meetbaar zelfs na de eisprong?

Ik heb helaas na die 1 e keer klussen niet meer op de 2 e dag kunnen klussen omdat ik zo ziek was.

Ik hoop dat die 1 e dag genoeg is geweest.

Bedankt dames.

2. devil81

devil81 Actief lid

Mar 20, 2010
    374
    1
    18
    Hallo,

Eigenlijk staat het beschreven dat als je de eerste keer positief test, je eisprong gemiddeld genomen na 12-48 uur springt, afhankelijk van wanneer je de lh piek meet natuurlijk.
    Dus als je 2x per dag test weet je vrij duidelijk wanneer je piek begonnen is!

Ik had bijv dinsdag ochtend nog geen posi test, rond 18uur wel, door getest, en vrijdag ochtend was die pas weer licht..., dus denk dat ei donder op vrijdag nacht gesprongen is, kan dus zeker ook nog ietsje langer duren.
    Let je ook op je cervix slijm?
    Dat was bij mij op dondermiddag ook op zijn piek, en vrij kort daarna springt je eitje...

Wij hebben ook alleen dinsdag avond een gezellig avond gehad, donderdag was manlief ziek...., jammer want we hadden al anderhalve week om de dag gedaan, en op het moment supreme lukt het dan niet..., haha maar kan alsnog raak zijn natuurlijk, alhoewel ik daar niet vanuit ga!

Groetjes

3. frulleke

frulleke Lid

Jan 13, 2013
    78
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hey Devil,

Bedankt voor je reactie. Vervelend als je net vruchtbaar bent en een van de 2 is ziek!. Ooh ik baalde ook echt. Ik was zoo blij met die positieve test ahha.

Ik had dus positief op 5 maart (cb smilie) om 13.00. 12 uur later hebben we sex gehad. Dus dan zou er van de 48 uur nog maar 36 over zijn. Ik probeer hoop te houden dat zn zwemmertjes die al klaar lagen dit misschien wel hebben volgehouden haha.

Ja je moet ergens hoop vandaan halen he?

Ik hoop op positief nieuws voor ons beide.

Share This Page