Geen twijfel meer mogelijk denk ik! Bovenste Na 1 min (zag m vrijwel meteen al) Onderste na precies 5 min Zou een digi al kunnen? Nu nadenken wanneer en hoe ik het mijn man ga vertellen ha ha. Die gaat het niet geloven aangezien we voor in de mmm zaten voor de vorige .
Heel mooi! Zou niet weten of een digitale al kan, zou persoonlijk nog een dag of twee wachten. Gefeliciteerd!
Jaa! Gefeliciteerd!! Wat fijn dat het toch nog kan voor de mmm!! hoop dat het een prachtige plakkertje mag worden!
Oh zie dat ik een foutje heb gemaakt in een eerder bericht. Zaten nu niet in de mmm. In het verleden!
Gefeliciteerd! Volgens mij zijn de CB evht een druk gevoeliger geworden. Op 9 dpo en een mega tuurstreep op de Kruidvat deed de CB het al bij mij. Heel veel plezier met delen van dit geweldige nieuws aan je man!
Gefeliciteerd! Gefeliciteerd wat leuk! En onwerkelijk hè! Hoeveel DPO ben je nu? Dit is de mijn Predictor van vandaag, na 3 lichte Action testen deze week. Ik kan het ook nog niet bevatten. Zit ongeveer rond 12 DPO.