Shit... Dit lijkt me niet goed? Zit er wel eens verschil ik predictor per test of dag? Onderste ongeveer 5 min oud... Denk niet dat die even donker wordt als de rest? Gaat toch niet voor de 3e keer mis he.
Heb ook even zo’n lichter testje tussendoor gehad. Lag denk ik aan moment van testen. Daarna iedere dag weer donkerder. Duim voor je dat het goed mag gaan
Dat is ook een beetje een nadeel vind ik van dat blijven testen. Daarom doe ik het ook niet, word je zo onzeker van. Ik heb wel eens gelezen dat testjes ook wat lichter kunnen worden ivm enorme hoeveelheid hcg. Als ze echt gaan aflopen is het niet goed natuuelijk maar als hij morgen weer net zo donker is is er niks aan de hand. Snap je onzekerheid wel. Benieuwd hoe je test morgen is.
Is inderdaad een nadeel. Maar ik heb persoonlijk meer last als ik niet test. Dat van die enorme hoeveelheid hcg is niet voor je nod, maar pas rond 6 weken of meer. Dat kan t dus niet zijn helaas. Helaas afwachten..
Ik snap het inderdaad, het is ook ieder zijn eigen keuze hoor. Ik had hier 2 testjes liggen van predictor en heb die ook gebruikt. Bij mij leek de 2e die ik deed ook ietsje lichter maar niet dat ik dacht een mega verschil. Dat is inmiddels 3 weken geleden en nog hartstikke zwanger. Misschien was je urine wat minder geconcentreerd, dat kan he.
Superfijn en mooie oploop! Niets aan de hand gelukkig. Mijne was een beetje zoals de jouwe, ook ietsje lichter dag erna. Geen zorgen!
Bedankt! Super spannend allemaal weer! Als mijn nod is geweest ga ik maar eens de verloskundige bellen..
Pfff ik ben gewoon zo bang... Ik test elke dag en dat blijf ik ook doen. Niet doen maakt me nog veel onrustiger. Alleen... Nu zie ik weer geen oploop... vandaag 14 dpo, morgen nod. Wat denken jullie? Heb naar oude testen gekeken en had toen een lichter streepje en op 16dpo waren de strepen even donker. Hopelijk overmorgen ook een knaller. Maar pfff wat een zenuwen... Testen 11,12,13,14 dpo.. Hij kijkt wel lichter
Volgens mij zie je dat ook pas veel beter als je om de dag test. Wanneer mag je naar de verloskundige?
hij lijkt mij hetzelfde als gister toch? anders doe je een predictor? kon ik altijd beter mee vergelijken
Dat zie ik inderdaad! Dank je. Toch blijft die onzekerheid dat hij vandaag ook donkerder en zeker niet lichter had moeten zijn.