Wondfo zwangerschapstest betrouwbaar?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door oktober91, 30 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NieTa

NieTa Bekend lid

26 jun 2017
    584
    259
    63
    Vrouw
    Beide testen zien er goed uit.

Het kan zijn dat de laatste test die je hebt gedaan meer hcg nodig heeft en daarom niet zo donker is, maar ook daar kun je er niet omheen.
    Om echt een goed beeld te krijgen moet je met dezelfde test testen.
    Ook schommelt je hcg nog erg in het begin.
    En verdubbeld het om de 48-36 uur.

Geloof me maar je bent echt zwanger en helaas kan het altijd misgaan.
    Ik duim op een plakbeeb
    Die krampen herken ik hoor ik heb er ook veel last van en weinig last van kwaaltjes maar ondertussen wel 6 weken in ieder geval gehaald.
    De vorige keer ging het met ruim 5 weken mis.

Probeer een beetje rust in je hoofd te krijgen...

2. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Die krampen horen er echt bij.
    Bij mijn eerste zwangerschap heb ik tot +/- week 16 gedacht dat ik ieder moment ongesteld kon worden.
    Deze zwangerschap had ik er minder last van.
    Ik heb echt goede hoop voor je.

Probeer wel altijd met hetzelfde merk testen te testen. Alleen dan kun je een goede vergelijking maken.

3. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Ik had tot ca 10 weken krampen/ gevoel ongesteld te worden. Dat hoort erbij. Je testen zijn mooi. Ik zou het wel bij 1test houden. Je onzekerheid wordt er niet beter op als je met verschillende testen gaat werken

4. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Gewoon hartstikke zwanger meid, gefeliciteerd!

5. oktober91

oktober91 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.121
    398
    83
    Inmiddels een paar dagen verder, en vandaag was ik er echt van overtuigd dat het weer mis ging, ik heb zulke krampen en lage rugpijn en buikpijn en vanmiddag verloor ik tweemaal wat afscheiding met 1x bruin, 1x roze sliertje. Nadien niet meer. Zwangerschapskwaaltjes leken ook weg. Vanavond maar weer getest dacht een bevestiging te krijgen dat het mis is, maar hij is een stuk duidelijker.. heb nu ff geen foto. Weet nu ook niet wat ik verwachten moet.. We hebben een super gelukkig weekend gehad dat we eindelijk weer een kleintje mogen verwachten en ik had er even echt een goed gevoel bij maar nu weet ik t ook niet meer..

6. UmmK

UmmK Bekend lid

9 mei 2015
    777
    55
    28
    NULL
    NULL
    Menstruatiekrampen is ook een zwangerschapskwaal ;) kwaaltjes komen en gaan dus dat je nu even bijvoorbeeld geen gevoelige borsten hebt kan morgen ineens weer heel anders zijn. Je bent hartstikke zwanger! Gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina