Ik ben nu 9 of 10 dpo.. Ik weet het niet zeker. Zaterdag 11 augustus ovulatiepijn gehad. Die dag ook seks gehad en daarna niet meer. Dus als ik ervan uit ga dat dan zondag de eisprong was ben ik nu 9 dpo. Ik ben zo blij dat ik toch de predictor gekocht heb en niet alleen de kruidvat, wat een verschil in kwaliteit! Ben ik voorbarig als ik nu denk dat ik zwanger ben wat vinden jullie van mijn testen Ik denk dat er op de kruidvat na het uploaden niet eens wat te zien is.. krijg die lastig op de foto maar met het blote oog wel redelijk te zien.
Mooi streepje hoor. Passend bij je dpo. En nee, het is niet voorbarig. Je bent sowieso zwanger. Als je zo vroeg bent nog wel even spannend maar voor nu ben je zwanger. Gefeliciteerd!
Ik zie alleen op de 1e foto wat. De 2e foto zie ik een gebogen lijntje? En de kv niks. Ik zou nog ff een paar dagen doortesten voordat je begint te juichen
Zal door de fotokwaliteit komen denk ik.. hij staat wel recht kv is indd niet te zien op de foto, verbaas me echt over het kwaliteitsverschil.
Ik vind het een duidelijk streepje op je predictor. Geen gebogen lijntje of iets. Ziet er heel positief uit en dat er dus een beginnende zwanger schap gaande is, is dus wel duidelijk. Spannend!
Bedankt allemaal! Zo onwerkelijk nog.. Heb me voorgenomen om niet te gaan door slaan met testen. Zwangerschap van mn zoontje zeker 20 testen versleten Heb nu nog 1 kruidvat liggen maar aangezien die veel onduidelijker is wacht ik daar nog even mee. En heb 2 predictor express besteld, early hadden ze niet Maar lees regelmatig dat de express net zo gevoelig is dus bekijk ik daarmee de oploop..
Bedankt voor de felicitaties! Het dringt nog niet helemaal door geloof ik.. Ga morgen ochtend toch die andere kruidvat test doen om te kijken of hij oploopt. Al zal dat streepje dan wel veel onduidelijker zijn nog dan de predictor van vanochtend.. Vind het nu toch nog wel heel spannend omdat ik zo vroeg ben met testen.
Ik ben ook blij dat je ook de predictor hebt gedaan Jij bent zwanger hoor! En misschien die kV over twee dagen doen ipv morgen. Anders begint de testgekte toch weer en die wilde je voorkomen toch? Expres en early zijn vaak vergelijkbaar maar kun je uiteraard niet 1 op 1 gebruiken voor oploop. Wel als je een paar dagen wacht natuurlijk.
Dankjewel ik moet zeggen voel me ook wel heel erg zwanger. Sinds gister is mijn buik ontzettend opgeblazen niet normaal ik weet dat het nog mn darmen zijn hoor maar heel lastig om het zo te verbergen.. was juist het afgelopen half jaar 10 kilo afgevallen waardoor mijn buik heel plat was. Haha ja je hebt gelijk wat betreft testen.. maar ben bang dat ik me toch niet kan beheersen.. Wat bedoel je precies met 1 op 1 gebruiken voor oploop? Dat je ze eigenlijk niet kunt vergelijken met elkaar?? Ze zijn bijna even gevoelig toch dacht ik.
Ja bijna ja Bij een kleine oploop is dat dus niet helemaal betrouwbaar. Als je veel oploop hebt kan dat natuurlijk niet komen door een klein verschil in die testen. Dus over een paar dagen zal de expres zeker donkerder zijn dan de early. Morgen misschien niet.