1e test vermoedelijke 9 dpo avond (donkere urine) 2e test 10 dpo ochtend urine (donkere urine) 3e test 11 dpo ochtend urine (weet niet meer of de urine erg donker was of niet) 4e test is van Net, 12 dpo savonds en zeer lichte urine , was een half uur ervoor ook al wezen plassen maar zag zo tegen het nogmaals testen op(bang voor het resultaat) dat ik er maar vanaf wou. Dit is de laatste test die ik doe. Alle foto's zijn BINNEN 5 MINUTEN na het doen van de test gemaakt
Dankjewel ben soms zo bang dat ik het alleen zie omdat ik dat hoop te zien. Blij dat ik toch maar nu die test gepakt Had, zat er enorm tegen op en ik dacht.. Ik doe het nu wel gewoon , dan is het daarna klaar.
Ik zie zeker oploop maar vind het voor predictors wel karig. Ik denk te karig voor 3 dagen verder maar ik zit er hopelijk naast.
3dagen hoeft maar 1 hcg verdubbeling verder te zijn. De test lijn is erg donker geworden, niet zo donker als de controle lijn maar gaat de goede richting op. Vorige keren gingen mijn testen helemaal niet oplopen en dat ging vroeg mis. Hoop dat dit een goed voorteken is♡ Ik geloof er dit keer wel in De laatste test was ook met avond urine en gedronken, de urine was heel licht van kleur in tegenstelling tot eerdere testen
Prima oploop hoor. Hier zelfs op 12 dpo een nog lichtere test. En springboon is er nog steeds ! Dus ik vindt het nette streepjes
ik zie oploop maar is wel nog een hele lichte Streep, kan het zijn dat je misschien toch iets minder ver bent? Ik duim
Ja hoor. Zie zeker een oploop. Ik zou het wel bij dezelfde urine houden (of 1e plas of 's avonds na t eten bijv) om de oploop goed te vergelijken
Kan ja maar dan zou ik ook eerder dan 9 dpo positief getest moeten hebben in de avond. In het echt is de streep donkerder