Ik test licht positief met sensitest dipsticks - Wie geeft raad?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Lolieken, Mar 1, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

Jul 1, 2008
    1,107
    1
    36
    Hoi dames,

ik weet het de zoveelste topic maar hier wordt het dan ook te gek.

Nog even héél kort zodat iedereen kan volgen.

1) Een dikke 3 weken gecurreteerd wegen gestopt hartje
    2) Week geleden teste ik puur wit met de dipsticks van senitest. Hoe ik hem ook hield het bleef wit.
    3) Toen ook begonnen met ovulatietestjes en sinds gisteren geloof ik worden ze donkerder maar nu blijven ze steeds dezelfde kleur aangeven ze worden niet donkerder of lichter...
    4) Gisteren deed ik voor de gein met avondurine een zwtest van sensitest en ik zag tot mijn grote verbazing een héél héél licht streepje. Achtergebleven HCG???
    5) Deze ochtend deed ik weer dezelfde zwtest en dit keer werd het iets donkerder nog wel heel licht maar zeker donkerder (wel ochtendurine). Ovulatietest blijft dezelfde kleur aangeven maar is niet positief wél duidelijk zichtbaar.

Ik ben even het noorden kwijt. :) Ik kan toch niet zwanger zijn? 10 dagen geleden hebben we voor de eerste keer gevreeen? Kan ik nu plots met hetzelfde merk testen wél achtergebleven hcg ontdekken? Dan nog gisteren met avondurine?

Ik kan naar de huisarts gaan maar dan is het spannende er natuurlijk af. :D

Zou ik zo meteen even het kruidvat binnen springen en zien wat de 5v2 testjes doen?? Of is dit te gek?

2. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

Apr 13, 2006
    3,931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    hehe je wilde mij niet geloven he in je vorige topic ;)

3. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

Jul 1, 2008
    1,107
    1
    36
    Nee niet echt... :) Ik vind het tegelijk irritant en spannend tegelijk. Ik kan alleen maar wachten of naar het kruidvat rennen... :D

4. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

Apr 13, 2006
    3,931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    zou ook effe naar kv rennen hihi
    succes!!!

5. nony

nony Fanatiek lid

May 4, 2007
    3,308
    241
    63
    nh
    ik zou ook heel hard gaan rennen...succes!

6. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    zou ik ook doen !!!

7. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

Jul 1, 2008
    1,107
    1
    36
    Ik ga nu rennen dames... :)

8. gyanokyandro

gyanokyandro Niet meer actief

9. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

Apr 13, 2006
    3,931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    komop!!!

10. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

Jul 23, 2009
    2,629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    en lollieken

11. Missy79

Missy79 Actief lid

Feb 11, 2010
    449
    0
    0
    En??
    Ben je al op de terugweg hihi ben ook nieuwsgierig nu :p

12. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

Jul 1, 2008
    1,107
    1
    36
    Hoi dames,

kruidvat 2v5 heeft toch geen voorgedrukt lijntje he? Nu test ik dus weer licht positief met middagurine. Ik probeer er zodadelijk een foto van te nemen als het lukt post ik hem hier en de sensitest probeer ik ook op foto te krijgen. Mijn ovutesten lijkt een beetje donkerder geworden zijn maar nog steeds niet positief. Zal ik ook een fototje van posten.

Maar de kruidvattest is dus héél licht positief. Er is zeker een streepje te zien.

Wat doe ik het best? Ik ga niet kunnen wachten en ik zal morgen met ochtendurine de test herhalen. Maar wat moet ik hier toch allemaal mee. :)

Ik blijf erbij ik heb vorige week spierwit getest. Vanwaar komt het hcg en dan nog bij twee verschillende testen?? En mijn ovutestjes blijven vreemd doen door "donker" te zijn maar niet positief te worden...

13. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    spannend hoor !!!

14. daatje

daatje Actief lid

Jan 28, 2010
    248
    0
    0
    We wachten rustig af tot morgen

Liefs

15. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

Apr 13, 2006
    3,931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    oh oh spannend meid!
    en zou graag je fototjes zien ja

16. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

Jun 1, 2007
    1,817
    10
    38
    Lolieken wat spannend ik duim met je mee dan ben je de eerste met positief nieuws in het andere topic en dat kunnen we daar wel gebruiken :D

17. berbel

berbel Fanatiek lid

Nov 25, 2005
    2,800
    96
    48
    ovutesten worden niet bij iedereen positief als je zwanger bent en bij mij werden ze pas op nod echt knalpositief.
    als kv een licht streepje heeft denk ik dat je zwanger bent
    9/10 dagen na je ei kan je licht positief testen, dus kan kloppen met jullie vrijen.
    spannend maar ik zeg zwanger

18. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

Jul 1, 2008
    1,107
    1
    36
    Maar ik zit nog maar een dikke drie weken na mijn curretage? Kan dat dan wel medisch gezien.

Ik kan er niet echt in geloven. Ik wil het wel maar dan ben ik toch wel héél snel terug zwanger na mijn miskraam. Ik zou er blij om zijn, héél blij. Maar de streepjes zijn zo licht dat ik al zou denken dat het toch achtergebleven hcg hormoontjes zijn. Maar hoe verklaar je mijn negatieve test dan van een week geleden, zelfde merk? Daarom twijfel ik toch best een beetje. Je gaat toch niet plots terug positief testen?

Ik ben probeer de testen op foto te krijgen maar ze zijn écht zo licht de streepjes dat ze niet op beeld plakken. Maar 'k zie ze dus wel écht. Even dik en licht rozig. Ik ga ze proberen in het negatief te plaatsen. Zou ze graag posten maar je ziet dus amper iets... Behalve als je er met je neus voor staat. :(

Iemand zin om een trip naar Belgie te maken? :D

Ok, ik knoei nog wat verder...

19. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

Apr 13, 2006
    3,931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    ik woon in België :D

20. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

Jul 1, 2008
    1,107
    1
    36
    Kom af! :D

Zo nu stop ik met prutsen. De kruidvat krijg ik er niet op. :( Ik zie hem zelf "duidelijk" maar krijg hem maar niet op foto. Hiermee ga ik morgenochtend nog eens testen. Is hij dan donkerder ga ik effe bloed laten prikken.

Na veel gesukkel heb ik de sensitest er min of meer op gekregen. Zowel negatief als gewone foto. Heb hem wel gecropt maar jullie kennen de dipsticks wel he.

View attachment 55102

Dat is ie in't negatief. Kan je maar één foto per post doen?

Share This Page