Hi, Een hele goede vriendin van mij gaat samenwonen dit weekend en nu wil ik een goodiebag voor haar maken. Wat zouden jullie er in doen? Had al een fles wijn bedacht Verder niet veel inspiratie hihi
Peper en zout stel natuurlijk , en een bon van Ikea misschien? Een leuk boekje over samenwonen (ik hou zelf van grappige sarcastische boekjes), een leuk kaartje, (mini)bestekset? Weet niet hoe groot de goodiebag wordt.. Verder weet ik even niks..wel superlief idee van je! Succes!
Ik maak altijd ipv een luiertaart als kraamcadeau een wc-rollen taart bij samenwonen. Daar voeg ik ook wat schoonmaakproducten aan toe. Wat lekkers. Ik weet niet of ze ook een tuin hebben maar dan zaadjes is misschien ook leuk. Leuke kussenslopen bedrukt met foto of tekst. Succes!
Oordopjes Kookboekje Wat wij kregen waar niemand ooit aan denkt een wc ontstop plop ding! Superhandig want die heb je altijd wel een keer nodig en vaak heb je hem niet in huis. Wat wij ook kregen was een ehbo set met gaas pleisters verband maar ook betadine trekzalf alendulan euhmm verbrandgaas
Toen wij gingen samenwonen kreeg ik van mijn zus een mandje met allerlei "huishoudrommeltjes". Van een wc rol, tot van die geurbakjes, afwasmiddel, krijt voor op je muur tijdens het badje van zoon (kon hij tekenen) en allerlei andere rommeltjes. Was wel leuk