Even mijn verhaal kwijt hier hoor, wie weet is er iemand die iets soortgelijks heeft meegemaakt. Op 29 aug ben ik bevallen van de mooiste jongen van de wereld Na eerst te zijn begonnen met gebroken vliezen en uren weeen, is het hij uiteindelijk met een keizersnede geboren. 4 dgn na de bevalling weer naar huis, met toen al beslag op de wond en advies om 2x daags de wond te spoelen met douchekop. Helaas na 3 dgn thuis vond de kraamverzorgster dat de wond er niet goed uitzag en heeft de VK me terug gestuurd naar het ziekenhuis. Daar kwam het vonnis: een klassieke wondinfectie... Aan de antibiotica en opname, plus blijven spoelen. Tot de arts een paar dagen later het nieuws bracht dat er abcessen waren gevormd en de wond een stukje open moest zodat de abcessen eruit konden. Gelijk 'savonds naar de OK, en daar bleek het erger dan gedacht. Resultaat: hele wond moest open, ontstekingen/abcessen verwijderd en wond open laten Nu spoelen ze 2x per dag via draintjes de wond. Nu lig ik alweer ruim een week in het ziekenhuis, en wacht ik tot ik eindelijk naar huis mag en kan gaan genieten van mijn kleintje. Al zie ik ook enorm op tegen het naar huis gaan, aangezien de wond nog open is en het zelf dicht moet gaan groeien. Gelukkig geen pijn, maar gewoon de gedachte aan de wond vind ik al vreselijk. Heeft iemand hier ervaring met open ks wond en hoe lang het duurde voor het weer dicht ging? Ik lig natuurlijk vreselijk te balen, omdat ik mijn hele kraamtijd heb gemist en zoooo graag had willen genieten. En ondanks dat zl ontzettend veel huilt, ben ik ontzettend blij dat hij in ieder geval bij mij mag blijven.
Och jeetje zeg! Wat een naar begin van de kraamweek. Ik heb zelf ook een keizersnede gehad maar geen ontstekingen, tenminste niet zo erg als jou verhaal. Heel veel sterkte en hopelijk snel weer lekker thuis bij je wondertje knuff