Hoi! Ik wil graag even wat met jullie delen en hoor graag jullie mening. Ik heb een keizersnede gehad. Mijn lieve dochter lag in stuit dus het was een geplande keizersnede. Na de keizersnede bleef ik bloeden en na 6 weken was tijdens de echo te zien dat er nog een stuk placenta in mijn baarmoeder zit. Het was een stuk van 4 cm! Aantal dagen later lag ik op operatietafel om het weg te halen, maar helaas ik kreeg slecht nieuws... Het was niet gelukt om het helemaal weg te krijgen. Het zit muur muur vast..... En de gyneacoloog durfde niet meer veder te gaan want dan wist ze zeker dat ik niet nog een keer zwanger zou kunnen worden vanwege te veel verkleving. Pfff... Nu moet ik meerdere operaties krijgen om het stukje bij beetje weg te halen. Heeft iemand hier ervaringen mee? Met het krijgen van een tweede kindje? Het is raar om na 6 weken al bezig te zijn met een volgende zwangerschap maar uiteraard is dat wel een grote wens van mij.... Ik ben erg onzeker over de toekomst en daarom wil ik dit delen. En wat vinden jullie? Is het normaal dat er een stuk achter blijft na een keizersnede? Groetjes Wendy
Oei wat een onzekere nare tijd dan wat eigenlijk een mooie kraamtijd moet zijn. Niet precies dezelfde ervaring, wel lang gevloeid na de spoedkeizersnede ivm baarmoederontsteking maar daar heb je niets aan. Ik wil je veel sterkte toewensen hopelijk komt het goed!!!
Ik heb eerst een poliklinisch Kijk operatie gehad die lukte niet daarna ben ik echt geopereerd toen hebben ze wel alles weg kunnen halen. Gebeurt bijna nooit na een keizersnede. Succes hoor
Heel erg bedankt voor jullie lieve berichten. Ik ga donderdag weer naar de gyneacoloog. Even afwachten wat er dan weer gaat gebeuren.... Het is mij ondertussen wel duidelijk dat het niet vaak voor komt. Groetjes wendy