hoi meiden, ja de titel zegt het al.. ik heb steekjes links en rechts in me liezen.. is dit erg? sorry dat ik zo onzeker doe.. liefs
nee hoor dit is echt heel normaal voor zo'n vroege zwangerschap. had ik in het begin ook steeds last van. vervelend, maar kan geen kwaad
Dat heet bandenpijn. Dit betekent dat je baarmoeder aan het groeien is en dat is een goed teken! Gefeliciteerd met je zwangerschap!
dat je baarmoeder aan het groeien is is een goed teken en dat ook je kleine aan het groeien is ik heb het ook ik heb het nog steeds dat ik steken heb maar dat is normaal
Wat fijn hier te lezen dat dat niks is om zorgen om te maken. Ik heb daar namelijk ook last van. Ben van me eerste zwanger, gister de test gedaan, maar word er wel onzeker van hoor. Hoop dat dat gauw over is.
dankjewel lieve meiden ja het is voor ons het eerste kindje.. dus ik ben nogal onzeker.. kun je eigenlijk ook lichte krampjes hebben? liefs
Je kan inderdaad ook een beetje licht krampend gevoel in je buik krijgen, een beetje menstruatiepijn maar dan in lichte vorm. Het kan ook van je darmen afkomstig zijn omdat deze vaak wat langzamer gaan werken dan normaal. Is ook geen reden om je zorgen over te maken, hoort er allemaal bij!
heel veel dingen hoor bij de zwangerschap ik heb ook nog dingen van de zwangerschap wat normaal is dus je hoeft je geen zorgen om de maken ik ben van de 2de zwanger en ik heb he allemaal mee gemaakt met mijn eest en nu met mijn 2de