implanon

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Beebylove, 16 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beebylove

Beebylove Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Ik heb een vraagje naar jullie ervaringen met implanon.
    Ik heb m nu een maand of 8 denk ik. En de laatste 2 maanden een bloeding. Deze duurt nu al 8 dagen.
    Verder heb ik dus het idee een eisprong te hebben gehad deze 2 keer. Dit zou niet moeten kunnen. Volgens mijn huisarts kan dat dus ook niet. En toch voelde het zo. Deeeerste keer heb ik er niet zo aandacht aangegeven. Werd toen ongesteld wat ik wek daar vond. Deze keer heb ik erop gelet toen ik de "eisprong" steekjes had. En majoor 2 weken later ongesteld.
    Iemand die dit ook heeft gehad? En was het werkelijk een eisprong?
    Ik voel het staafje zitten dus die zit er wel echt nog in.

2. Blemma

Blemma Fanatiek lid

11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk
    Ik heb nog geen verhalen gehoord dat iemand zwanger is geworden met een implanon.
    Maar vind het zelf een onding. Ben drie maanden lang ongesteld geweest, was blij toen het (met veel moeite en een lelijk litteken) er uit ging.

3. Kittehs

Kittehs Niet meer actief

Ach je kan er wel door zwanger raken als hij niet goed gezet is, zijn een hoop claims voor geweest jaren terug.

Ik vond het persoonlijk een rotding. Zo vaak bloedingen..

4. Mamaatje81

Mamaatje81 Fanatiek lid

29 okt 2013
    1.046
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit en ik kreeg er veel hoofdpijn van 24/7 en dus permanent bloedverlies...
    Nooit meer Implanon hier.
    Oh en 2 lelijke littekens. De arts schoot met prikken uit over mijn vel. Kwaad was ik op die vent wat een prutser :x Verder was het een pijnlijke gebeurtenis.

5. Syra

Syra Actief lid

23 mei 2013
    229
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb sinds half feb. een implanon. Tijdens dag 3 van mn menstruatie laten zetten. 2 weken later een korte bloeding en sindsdien niks meer. Geen last geen krampen helemaal niks. Wel voor de zekerheid al eens een test gedaan maar die waren negatief.

Deel Deze Pagina